Ściągamy krzyże

Data: 2010-08-17 18:36:33
Autor: boukun
Ściągamy krzyże
Postanowiłem ponownie umieścić swój klip na you tubie, jak ściągnąłem krzyż znad drzwi swojego domu. Usunąłem go wkrótce po pierwszym opublikowaniu w kwietni, bo użytkownicy kanału byli strasznie upierdliwi. Teraz jednak temat zaczyna stawać się bardzo modny, a zatem do dzieła Polacy, kupą mości panowie, kupą... http://www.youtube.com/watch?v=uAB6caaFiao

boukun

Data: 2010-08-17 19:15:30
Autor: u2
Ściągamy krzyże
W dniu 2010-08-17 18:36, boukun pisze:
kupą mości panowie, kupą.

Czyli biegusiem do WC.

Data: 2010-08-17 22:06:47
Autor: Neko
Ściągamy krzyże
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Postanowiłem ponownie umieścić swój klip na you tubie, jak ściągnąłem krzyż znad drzwi swojego domu.

Fascynujace...

Usunąłem go wkrótce po pierwszym opublikowaniu w kwietni, bo użytkownicy kanału byli strasznie upierdliwi.

Upublikuj tez jak edukujesz swoje dziatwy Mein Kampfem Adolfa H.

Teraz jednak temat zaczyna stawać się bardzo modny, a zatem do dzieła Polacy, kupą mości panowie, kupą... http://www.youtube.com/watch?v=uAB6caaFiao

Tylko uzyj papieru toaletowego, a nie palca, jak to zwykl
czynic baca. Aha, i spuszczaj zawsze wode. ZAWSZE, boukun!

Data: 2010-08-17 22:34:33
Autor: boukun
Ściągamy krzyże

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i4eq4q$9ae$1news.onet.pl...
[...]

Mówisz, jak moja pani prokurator. To może powiedzcie teraz, co tam takiego jest ciekawego w tym Mein Kampfie?

boukun

Data: 2010-08-17 22:44:28
Autor: dK
Ściągamy krzyże

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i4es2c$j4j$1mx1.internetia.pl...

[...]

Mein Kampf powinna być obowiązkową lekturą w szkole. Oczywiście nie dla zawartych tam idei, ale
dla zrozumienia mechanizmów zdobywania władzy przez różnego rodzaju typy mające problemy z
zaburzeniami urojeniowymi.

dK

Data: 2010-08-17 22:51:50
Autor: hermar
Ściągamy krzyże
boukun wrote:
Postanowiłem ponownie umieścić swój klip na you tubie, jak ściągnąłem
krzyż znad drzwi swojego domu.

już robi furorę na facebooku : )
do rana przebijesz Biebera..

Data: 2010-08-17 23:03:33
Autor: boukun
Ściągamy krzyże

Użytkownik "hermar" <hermar@op.pl> napisał w wiadomości news:i4espc$hh3$1news.onet.pl...
boukun wrote:
Postanowiłem ponownie umieścić swój klip na you tubie, jak ściągnąłem
krzyż znad drzwi swojego domu.

już robi furorę na facebooku : )
do rana przebijesz Biebera..

A kto to Bieber? Zdezaktywowałem konto na facebooku, może dokładny namiar dasz, to być może ponownie uruchomie...

boukun

Data: 2010-08-18 01:56:53
Autor: hermar
Ściągamy krzyże
boukun wrote:

A kto to Bieber? Zdezaktywowałem konto na facebooku, może dokładny
namiar dasz, to być może ponownie uruchomie...

to nie wiesz czego wszystkie nastoletnie córki teraz słuchają? : )
http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4

aż sprawdziłem na googlach:
Bieber Około 55,200,000 wyników
cross Około 534,000,000 wyników
 (w ciągu miesiąca wzrost o 200%)

jednak na fejsie się nie podobało..
może to ten kolor ścian, albo niemodne meble.. ; )

pozdrówki.

Data: 2010-08-18 06:28:07
Autor: Neko
Ściągamy krzyże
Użytkownik "hermar" <hermar@op.pl> napisał

to nie wiesz czego wszystkie nastoletnie córki teraz słuchają? : )
http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4

alez przeciez jego corka slucha tylko: deutschland deutschland
uber alles. :)

Data: 2010-08-18 06:52:25
Autor: Panslavista
Ściągamy krzyże

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:i4fngr$2tk$1news.onet.pl...
[...]

No proszę - jak ujawniła się Aszke_nazistka.

Ściągamy krzyże