Ściągamy krzyże

Data: 2010-08-17 22:06:47
Autor: Neko
Ściągamy krzyże
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Postanowiłem ponownie umieścić swój klip na you tubie, jak ściągnąłem krzyż znad drzwi swojego domu.

Fascynujace...

Usunąłem go wkrótce po pierwszym opublikowaniu w kwietni, bo użytkownicy kanału byli strasznie upierdliwi.

Upublikuj tez jak edukujesz swoje dziatwy Mein Kampfem Adolfa H.

Teraz jednak temat zaczyna stawać się bardzo modny, a zatem do dzieła Polacy, kupą mości panowie, kupą... http://www.youtube.com/watch?v=uAB6caaFiao

Tylko uzyj papieru toaletowego, a nie palca, jak to zwykl
czynic baca. Aha, i spuszczaj zawsze wode. ZAWSZE, boukun!

Data: 2010-08-17 22:34:33
Autor: boukun
Ściągamy krzyże

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i4eq4q$9ae$1news.onet.pl...
[...]

Mówisz, jak moja pani prokurator. To może powiedzcie teraz, co tam takiego jest ciekawego w tym Mein Kampfie?

boukun

Data: 2010-08-17 22:44:28
Autor: dK
Ściągamy krzyże

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i4es2c$j4j$1mx1.internetia.pl...

[...]

Mein Kampf powinna być obowiązkową lekturą w szkole. Oczywiście nie dla zawartych tam idei, ale
dla zrozumienia mechanizmów zdobywania władzy przez różnego rodzaju typy mające problemy z
zaburzeniami urojeniowymi.

dK

Ściągamy krzyże