Ściągnięcie ramienia korby z urwanym gwintem

Data: 2011-05-02 13:57:36
Autor: kamil/Endurorider.pl
Ściągnięcie ramienia korby z urwanym gwintem

Użytkownik "piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomości news:pan.2011.05.02.11.52.06dracorp.one.pl...
Witam
Mam korbę na kwadrat z urwanym gwintem, czyli standardowego ściągacza do
korb nie mogę użyć. Jak najlepiej się zabrać aby ściągnąć ramię tej
korby, najlepiej nie niszcząc suportu (może jeszcze da się do czegoś
użyć). Ramię lewe do ściągnięcia, prawe z tarczami schodzi jeszcze
normalnie.

Serwis to najprostsze rozwiązanie. Nagwintują pod ściągacz serwisowy i zdejmą Ci to. Kiedyś próbowałem sam zwalczyć taki motyw i dostałem ataku kurficy co zaowocowało użyciem szlifierki kątowej.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-05-02 14:11:18
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
kamil/Endurorider.pl pisze:

[...]

Otóż właśnie ściągałem taką korbę diaksem. I to trudniejszą do podejścia, bo prawą. A lewą jest jak podejść, wychlastać gdzie trzeba i zejdzie bez śladu.

Seco

Data: 2011-05-02 15:01:10
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości

Otóż właśnie ściągałem taką korbę diaksem. I to trudniejszą do podejścia, bo prawą. A lewą jest jak podejść, wychlastać gdzie trzeba i zejdzie bez śladu.

Ja pochlastałem wszystko. Z dziką radością :>

Data: 2011-05-02 09:49:06
Autor: Jan Górski
Ściągnięcie ramienia korby z urwanym gwintem
On 2 Maj, 15:01, "kamil/Endurorider.pl" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz...@seco.maupa.tlen.pl> napisał w
wiadomości

> [...]

--
pozdrawiam kamilhttp://Endurorider.pl
23/04/2011 Rowerowy stojak serwisowy Velomann Bike Trim v 2500

Ja też tak zdjąłem korbę, ale chechłając piłką do metalu. Inna sprawa,
że polały się wtedy % i poszło jak złoto. Teamwork i polewanie wódki
na zmianę z chechłaniem piłką to coś co cementuje przyjaźń do grobowej
deski. samemu byba bym zrobił jak wspominają przedpiscy (serwis).

Ściągnięcie ramienia korby z urwanym gwintem