Ściągnięcie ramienia korby z urwanym gwintem

Data: 2011-05-02 16:10:35
Autor: Marcin J.
Ściągnięcie ramienia korby z urwanym gwintem
Ja ściągałem prawą na kwadrat. Podstawowym narzędziem był młotek. Podstawową funkcją młotka była emulacja łomu. OIDP rozpychałem go między mufą suportu a korbą, zmieniając punkty podparcia o jakieś 90 stopni co pewien czas. Przez dobrych kilka minut nic się nie działo ale miałem wrazenie, że idzie. Próbowałem też klasycznej funkcji młotka wspomaganej jakimś wybijakiem - bez rezultatu (chociaż kto wie). Po pewnym czasie puściło i już. Jak sądzę dużo zależy od dostępnego miejsca między mufą (miską) a korbą, materiałów (alu, stal) i tego, co chcemy odzyskać.

PS. Jakby ktoś potrzebował korb 152 mm (stal, kwadrat, bez jednego gwintu) - są do wzięcia w Poznaniu.

--
Pozdrowionka
marcin

Ściągnięcie ramienia korby z urwanym gwintem