Sciagniety COD:IW Map Pack znowu niedostepny ...

Data: 2009-08-28 06:38:49
Autor: gvlax
Sciagniety COD:IW Map Pack znowu niedostepny ...

Sciagnalem/kupilem Map Packa na live'ie majac adresu ip z USA (xbox--
comp-- itd...). Wszystko poszlo ok. Nastepnie przywrocilem standardowa
konfiguracje xbox-router-internet. Udalo mi sie nawet zagrac w Knee
Deep w MP. Po jakiejs godzinie grania w MP zajrzalem do private match
aby obejrzec swoje nowe mapki a tu kiszka - dostepne tylko te
standardowe.

Czyzby zaraz po powrocie do standardowej konfiguracji konsola uzywala
nadal amerykanski adres, a potem
po przydzieleniu polskiego (chyba robilem po drodze jaki restart) moje
mapy staly sie ponownie niedostepne ???

Innymi slowy, czy grajac w "amerykanskie" mapy w MP nadal jestescie
podlaczni do VPN ???

pozdrawiam!

Data: 2009-08-28 16:42:32
Autor: Czezare
gvlax pisze:
[...]

Sciagnalem mapy u kumpla, ktory mial lacze pod VPN-em. Po przyjsciu do domu moge grac bez najmniejszego problemu.

Pozdr
Czezare

Data: 2009-08-29 00:33:57
Autor: gvlax
Sciagniety COD:IW Map Pack znowu niedostepny ...

Sciagnalem mapy u kumpla, ktory mial lacze pod VPN-em. Po przyjsciu do
domu moge grac bez najmniejszego problemu.

I mozesz te nowe mapy wybierac gdy ustawiasz private match ?

Data: 2009-09-03 04:38:54
Autor: gvlax
On 29 Sie, 09:33, gvlax <gvlax...@gmail.com> wrote:
> Sciagnalem mapy u kumpla, ktory mial lacze pod VPN-em. Po przyjsciu do
> domu moge grac bez najmniejszego problemu.

I mozesz te nowe mapy wybierac gdy ustawiasz private match ?

Wszystko jest ok.Nie wiem dlaczego tak bylo. Na wszelki wypadek
wyczyscilem cache i jest ok: mapy sa dostepne.

Sciagniety COD:IW Map Pack znowu niedostepny ...