Ścięli Polaka, bo nie przeszedł na islam... ;}

Data: 2009-06-29 08:47:18
Autor: Tzva Adonai
Ścięli Polaka, bo nie przeszedł na islam... ;}
Dziwny gość, ja tam poddałbym się konwersji, udawał bogobojnego, a jak
już udałoby mi się uciec, to z rozkoszą oddałbym mocz na wizerunek
wielbłądokrada Mahometa...

***

Talibowie dali porwanemu Piotrowi Stańczakowi ostatnią szansę. Mógł
przeżyć, gdyby przyjął islam. Ale polski inżynier nie ugiął się.
Odmówił i talibowie ścięli mu głowę. Tak zeznał porwany przez talibów
Pakistańczyk. Przetrzymywano go w tej samej celi co Polaka. Strażnicy
opowiadali mu, jak zginął.

Piotr nigdy nie okazał zdenerwowania ani strachu. Jadł spokojnie i
potem dobrze spał. Wszyscy podziwialiśmy jego odwagę. Nasi dowódcy
mieli ogromny problem z podjęciem decyzji o jego egzekucji. Dlatego
postanowili dać mu ostatnią szansę" - relacjonuje opowieści strażników
Amir, który w ręce talibów trafił miesiąc po śmierci Polaka. Stańczak
usłyszał ofertę: przejdzie na islam i ocali życie. Jeśli tego nie
zrobi, zginie straszną śmiercią.

"Był jednak uparty i odrzucił nasz gest dobrej woli. Piotr powiedział,
że najpierw powinniśmy go uwolnić. Pojedzie z powrotem do ojczyzny,
porozmawia z rodziną, poczyta o islamie i dopiero potem podejmie
decyzję, czy zmienić religię" - powiedział Amir niemieckiej agencji
dpa.

To miało zaskoczyć jego porywaczy. Nie zmienili jednak decyzji.
Stańczakowi ścięto głowę.

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article406806/Scieli_Polaka_bo_nie_przeszedl_na_islam.html

Data: 2009-06-29 09:30:08
Autor: boukun
On 29 Cze, 17:47, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
[...]

Upór fanatyka religijnego...

boukun

Data: 2009-06-29 18:35:10
Autor: mirror
Ścięli Polaka, bo nie przeszedł na islam... ;}

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article406806/Scieli_Polaka_bo_nie_...

Upór fanatyka religijnego...

upór rządu i pseudostrażników dyscypliny budżetowej ...
łatwiej rozdawać tym co pobrali kredyty niż tym co
wpadli śmiertelną pułapkę zagranicą ?

Data: 2009-06-29 09:48:53
Autor: boukun
On 29 Cze, 18:35, "mirror" <li...@o2.pl> wrote:

> Upór fanatyka religijnego...

upór rządu i pseudostrażników dyscypliny budżetowej ...
łatwiej rozdawać tym co pobrali kredyty niż tym co
wpadli śmiertelną pułapkę zagranicą ?

I to z ich (rządzących Polską) wyłącznej winy.

boukun

Data: 2009-06-30 10:34:34
Autor: Vic
boukun wrote:
upór rządu i pseudostrażników dyscypliny budżetowej ...
łatwiej rozdawać tym co pobrali kredyty niż tym co
wpadli śmiertelną pułapkę zagranicą ?

I to z ich (rządzących Polską) wyłącznej winy.

Z ich winy pojechal ryzykowac wlasna dupa dla wielkiej kasy?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 23:36:04
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h2cjbc$4qr$4mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
[...]

Jaka tam wielka kasa, w kraju by był byc może bezrobotny.
Z ich winy został ścięty. Wcześniej nie byliśmy tak znienawidzonym narodem.

boukun

Data: 2009-07-01 08:38:09
Autor: Vic
boukun wrote:
Jaka tam wielka kasa, w kraju by był byc może bezrobotny.
Z ich winy został ścięty. Wcześniej nie byliśmy tak znienawidzonym narodem.

Ha, ha, mam kumpla, ktory para sie tym samym zajeciem. Wsrod tych panow nie ma bezrobocia.
Choc jako poczatkujacy absolwent zarabia sie zenujaco podle. Ale ten pan juz nie byl najmlodszy... :)
Pojechal tam robic kase. Kasa byla duza, bo i zagrozenie zycia spore. Cos za cos.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 09:57:31
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h2f0t4$pbb$1mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
[...]

Co to znaczy zagrożenie życia? On nie brał udziału w operacjach militarnych. Gdyby nie udział Polaków w okupacjach Iraku i Afganistanu, nie byłoby żadnej mowy o zagrożeniach. Teraz dopiero widzimy, na podstawie tego wydarzenia, że nasi żydokraci wystawili nas na czychające na całym świecie na nas zagrożenie.

boukun

Data: 2009-06-29 14:55:40
Autor: Antenka
Ścięli Polaka, bo nie przeszedł na islam... ; }
Prawdziwy Bohater przez wielkie "B"  :(    [***]

Antenka

Data: 2009-06-30 10:33:31
Autor: Vic
Antenka wrote:
Prawdziwy Bohater przez wielkie "B"  :(    [***]

Tylko czyj bohater?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 13:51:43
Autor: Antenka
Ścięli Polaka, bo nie przeszedł na islam... ; }
Wicek, nie mam żadnych wątpliwości, że ty,  dla ratowania własnej d_
_y przeszedłbyś na islam, buddyzm, judaizm a nawet podpisał cyrograf z
samym diabłem. Czasami, trzeba oddać własne życie, by pozostać
człowiekiem.

Antenka

Data: 2009-07-01 08:45:01
Autor: Vic
Ścięli Polaka, bo nie przeszedł na islam... ;}
Antenka wrote:
Wicek, nie mam Ĺźadnych wątpliwości, Ĺźe ty,  dla ratowania własnej d_
_y przeszedłbyś na islam, buddyzm, judaizm a nawet podpisał cyrograf z
samym diabłem. Czasami, trzeba oddać własne życie, by pozostać
człowiekiem.

Glupoty piszesz. Nawet nie wiesz jakiego facet byl wyznania. A moze byl ateista.
Niczego nie wiesz na ten temat, a juz sobie ulozylas w glowce, ze facet zginal w obronie swietej wiary katolickiej :)

Poza tym, facet oddal swoje zycie nie w obronie czegokolwiek, tylko dlatego ze pojechal tam zarobic pieniadze. Duze pieniadze, bo i ryzyko ogromne. I akurat nie udalo sie wrocic z kasa do domu. Przykre, ale wlasnie za te mozliwosc wrocenia w worku, ktora jest bardzo prawdopodobna, tak duzo placa.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 23:59:34
Autor: Antenka
Ścięli Polaka, bo nie przeszedł na islam... ; }
Nie skorzystał z "szansy", bo był myślącym człowiekiem. Ty, dla
ratowania dupska poszedłbyś z terrorystami na zgniły kompromis, tak?
Żałosny jesteś :((

Antenka

Data: 2009-07-01 10:53:30
Autor: Vic
Antenka wrote:
Nie skorzystał z "szansy", bo był myślącym człowiekiem. Ty, dla
ratowania dupska poszedłbyś z terrorystami na zgniły kompromis, tak?
Żałosny jesteś :((

Takie rozwazania zostaw sobie na okazje, gdy kiedys twoje zycie bedzie zalezalo od glupiej deklaracji, ktora pozniej mozesz zlac.
Najwieksze tchorze sa najglosniejszymi piewcami mestwa i bezkompomisowosci - gdy siedza w bezpiecznej dziurze, oczywiscie.

Ja mysle, ze te opowiesci o scieciu, bo nie przeszedl na islam, mozna miedzy bajki wlozyc, albo w "Zywoty swietych", co zreszta jest rownoznaczne...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 12:58:30
Autor: Panslavista
Ścięli Polaka, bo nie przeszedł na islam... ;}

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości

    GWno prawda - oczywiście kasa kasą, ale powstaje pytanie, komu mogło
zależeć, aby wstrzymać poszukiwania ropy? I zapłacił więcej niż wynosił
okup? Wskazuje też na to ociąganie się krajowych parchów z okupem -
scedowanie tego na lokalny rząd, któremu nie zależało na życiu tego
człowieka.

Data: 2009-07-01 13:23:16
Autor: Vic
ÂŚciĂŞli Polaka, bo nie przeszedÂł na islam... ;}
Panslavista wrote:
    GWno prawda - oczywiÂście kasa kasÂą, ale powstaje pytanie, komu mogÂło
zaleÂżeĂŚ, aby wstrzymaĂŚ poszukiwania ropy? I zapÂłaciÂł wiĂŞcej niÂż wynosiÂł
okup?

Hahahahaha! Czyli, ze Stanczak byl tak wybitnym inzynierem geologiem, ze jego stracenie spowodowalo calkowite wstrzymanie poszukiwan? I nikt juz tego nie bedzie robil? :) Na calym swiecie nie znajdzie sie ani jeden geolog, ktory skusilby sie na wielka kase, aby tam pojechac?

Wskazuje teÂż na to ociÂąganie siĂŞ krajowych parchĂłw z okupem -
scedowanie tego na lokalny rzÂąd, ktĂłremu nie zaleÂżaÂło na Âżyciu tego
czÂłowieka.

Ja sobie nie zycze, zeby z moich podatkow wyplacano okupy za kogos innego niz:
- dyplomaci (plus ich rodziny i personel placowek),
- wladze panstwowe,
- funkcjonariusze uwiezieni w trakcie wykonywania zadan sluzbowych
- wspolpracownicy wywiadu
- turysci (ale oprocz tych porwanych w miejscach, o ktorych MSZ informuje oficjalnie, ze sa niebezpieczne i odradza ich odwiedzanie)!

Jesli ktos jedzie w takie miejsce powodowany checia zarobienia duzej kasy, niech od razu uprzedzi rodzine, gdzie w razie czego zaciagnac kredyt, albo kto z rodziny moze pozyczyc.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 14:08:16
Autor: Antenka
Ścięli Polaka, bo nie przeszedł na islam... ; }
Bredzisz. Znajdzie się, ale już nie będzie nazywał się Stańczak..
Jesteś cynicznym g......!  W okresi II Wojny światowej byłbyś zapewne
idealnym materiałem na volksdeutcha, zważywszy twoje ślaskie
pochodzenie, a w PRL-u pewnie na kumpli donosiłeś...Jesteś żałosny. A
ja się nie zgadzam, by z moich podatków złożono za ciebie okup, kiedy
w biały dzień sprzątną cię w centrum miast. Z dziką satysfakcją powiem
wtedy: "Przykro mi musisz zginąć, nie wyłożym za twoje uwolnienie one
million US $, boś chodził  po mieście bez goryli" :D

Antenka

Data: 2009-07-02 07:49:56
Autor: Piotr
Dnia Wed, 1 Jul 2009 14:08:16 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Nieładnie tak sobie gębę wycierać Ślazakami, nie macie tam w Poznaniu serwetek? Prościutkie źródło:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Volkslista
albo:
http://ugbralin.website.pl/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=174
http://baza.archiwa.gov.pl/sezam/index.php?l=&mode=search&word=Volksliste&operator=and&word2=
Piotr

Data: 2009-07-02 01:51:39
Autor: Antenka
Ścięli Polaka, bo nie przeszedł na islam... ; }
Piotruś, przepraszam :(( W gruncie rzeczy hanyski fajne są...poniosło
mnie. Jak można być tak cynicznym...mam na myśli Wicka...:-?

Antenka

Data: 2009-07-02 12:15:31
Autor: Vic
Antenka wrote:
Piotruś, przepraszam :(( W gruncie rzeczy hanyski fajne są...poniosło
mnie. Jak można być tak cynicznym...mam na myśli Wicka...:-?

To nie cynizm.
Ja po prostu nie mialbym ochoty dorzucac sie do okupu za goscia, ktory swoimi pieniedzmi, zarobionymi przez ryzykowanie wlasna dupa w niebezpiecznym rejonie swiata, tez nie mial zamiaru sie ze mna dzielic.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-02 04:04:50
Autor: Antenka
Ścięli Polaka, bo nie przeszedł na islam... ; }
Uderz w stół, a nożyce się otworzą... Ty nie chciałeś, ale być może
inni chcieli...Ciebie
Wicek też muszę przeprosić jako czołowgo Hanyska na pl.soc.polityka..
Mam nadzieję, że nie podpisałbyś tej volkslisty ;-)

Antenka

P.s. Szkoda człowieka, miał żonę i dzieci, o ile mnie pamięć nie myli.
Czy tak trudno to zrozumieć? Gdyby był wolnym strzelcem, to co innego.
A tak cała rodzina przeżywa teraz koszmar :(

Data: 2009-07-02 15:19:18
Autor: Piotr
Dnia Thu, 2 Jul 2009 04:04:50 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

P.s. Szkoda człowieka, miał żonę i dzieci, o ile mnie pamięć nie myli.
Czy tak trudno to zrozumieć? Gdyby był wolnym strzelcem, to co innego.
A tak cała rodzina przeżywa teraz koszmar :(

I tak mają szczęscie, wyobraź sobie, że tego gościa zadźgali by w knajpie.
Tarapaty takie same, ale nikt by ci nawet palcem nie kiwnął z pomocą.
Piotr

Data: 2009-06-29 22:34:30
Autor: awe
Ścięli Polaka, bo nie przeszedł na islam... ;}
bo ty zyt
awe

Ścięli Polaka, bo nie przeszedł na islam... ;}