[HTC Legend] Ściema?

Data: 2010-06-26 11:00:21
Autor: Rabbit McCroolick
[HTC Legend] Ściema?

Podobno aluminiowa cześć jest frezowana z kawałka metalu:

http://bloghtc.pl/jak-powstaje-aluminiowa-obudowa-w-htc-legend-wideo

ale to co widać na zdjęciu wygląda na alumniowy odlew! Wydaje mi się, na filmiku pokazali tworzenie prototypu - serii prototypowej, gdzie na takie koszty można sobie pozwolić. Ale nie w produkcji seryjnej, przecież Legend nie kosztuje 5 tys. zł...
--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Niezależny Portal Żar: http://zary.info/

Data: 2010-06-26 11:04:45
Autor: Waldek Godel
[HTC Legend] Ściema?
Dnia Sat, 26 Jun 2010 11:00:21 +0200, Rabbit McCroolick napisał(a):

Podobno aluminiowa cześć jest frezowana z kawałka metalu:

http://bloghtc.pl/jak-powstaje-aluminiowa-obudowa-w-htc-legend-wideo

ale to co widać na zdjęciu wygląda na alumniowy odlew! Wydaje mi się, na

ale po czym wnosisz, drogi Watsonie, że kawałkiem metalu do frezowania musi
być pełny klocek metalu a nie wstępnie uformowany odlew?
Odlewy daje się robić masowo, w odróżnieniu od frezowania pełnego klocka.

"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-06-26 15:43:09
Autor: Rabbit McCroolick
[HTC Legend] Ściema?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1h4sthjyx4atk.dlglepper.institute.com...

ale po czym wnosisz, drogi Watsonie, że kawałkiem metalu do frezowania musi
być pełny klocek metalu a nie wstępnie uformowany odlew?

Drogi Sherlocku, wnoszę po tekscie: "Jak mogliście sami przekonać, obudowa Legenda jest wykrawana z pojedynczego kawałka aluminium przez specjalne maszyny, które zostały opatentowane przez HTC." Czasem warto skorzystać z umiejętności czytania. Warto przed zabraniem głosu obejrzeć też film w którym faktycznie obudowa postaje z litego kawałka aluminium.

Data: 2010-06-26 16:18:21
Autor: f
[HTC Legend] Ściema?

Użytkownik "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0505b$dfa$1news.dialog.net.pl...
Drogi Sherlocku, wnoszę po tekscie: "Jak mogliście sami przekonać, obudowa Legenda jest wykrawana z pojedynczego kawałka aluminium przez specjalne

Kawałek metalu nie musi byc prostopadłościanem, kawałkiem grubej blachy, jest odlewem zbliżonym do wyrobu finalnego, frezowanym w końcowej obróbce.

Data: 2010-06-27 09:28:16
Autor: Rabbit McCroolick
[HTC Legend] Ściema?

Użytkownik "f" <fs@cf.gh> napisał w wiadomości news:i05jqc$b9f$1news.onet.pl...

Kawałek metalu nie musi byc prostopadłościanem, kawałkiem grubej blachy, jest odlewem zbliżonym do wyrobu finalnego, frezowanym w końcowej obróbce.

Ty nie musisz mnie o tym przekonywać, chodzi o to, że wpis i film sugeruje coś innego.

Data: 2010-06-26 19:15:23
Autor: Waldek Godel
[HTC Legend] Ściema?
Dnia Sat, 26 Jun 2010 15:43:09 +0200, Rabbit McCroolick napisał(a):

[...]

Po raz kolejny - kto powiedział, że cytuję "pojedyńczy kawałek aluminium"
to nie może być odlew?

"geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-06-27 09:29:28
Autor: Rabbit McCroolick
[HTC Legend] Ściema?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1fzdjul71gutt.dlglepper.institute.com...

Po raz kolejny - kto powiedział, że cytuję "pojedyńczy kawałek aluminium"
to nie może być odlew?

A co widzisz na filmiku? ODLEW???

Data: 2010-06-26 21:35:42
Autor: Titus Atomicus
[HTC Legend] Ściema?
In article <i0505b$dfa$1@news.dialog.net.pl>,
 "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> wrote:

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1h4sthjyx4atk.dlglepper.institute.com...

> ale po czym wnosisz, drogi Watsonie, [...]
Drogi Sherlocku, [...]
Dlaczego jeden z was mowi do drugiego po nazwisku, a tamten do pierwszego po imieniu?

TA

Data: 2010-06-27 11:32:31
Autor: Rafal
[HTC Legend] Ściema?
Dnia 2010-06-26, o godz. 11:00:21
"Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał(a):

[...]

Cisnieniowy odlew alu + obrobka frezowaniem.
Jest frezowanie? Jest, wiec wszystko sie zgadza :)

Jezeli, ktos mysli ze z klocka alu, bedzie mial frezowana czesc obudowy,
to pozamienial sie na glowy z pewna, czescia ciala ;)

Pozdr
Rafal

[HTC Legend] Ściema?