Ściemniacz oświetlenia do puszki fi 60

Data: 2009-04-21 10:07:25
Autor: Marek MANO
Ściemniacz oświetlenia do puszki fi 60
Cześć,
Szukam dobrej jakości ściemniacza do puszki. Coś, jak to:
http://www.fif.com.pl/produkt/27/285
tyle, że lepszej jakości. Kupiłem badziew powyżej. Triak warczy, jak
traktor zetor. Producent tweirdzie, że ten produkt tak ma. Nie ma mowy
o żadnym komforcie użytkowania, chyba że ktoś czuć się, jakby siedział
w pomieszczeniu transformatora budynkowego. Szukam czegoś lepszego.
Fajnie by było, jakby nie zabiło ceną.
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-04-21 21:50:14
Autor: GB
Ściemniacz oświetlenia do puszki fi 60
Data: 2009-04-22 13:16:57
Autor: K.K.
[...]

To nie triak warczy. Jeśli da się rozebrać, to zalej elementy indukcyjne najlepiej żywicą. Czasami wystarczy rdzenie. Powinien być przynajmniej jeden dławik, który nawet zalany potrafi po czasie warczyć.

Data: 2009-04-22 04:54:32
Autor: Marek MANO
Ściemniacz oświetlenia do puszki fi 60
On 22 Kwi, 13:16, "K.K." <zostaw.tylko.news...@homemedia.oraz.pl>
wrote:
> [...]

najlepiej żywicą. Czasami wystarczy rdzenie. Powinien być przynajmniej
jeden dławik, który nawet zalany potrafi po czasie warczyć.

Niestety, brzęczą kondensatory.
Może ktoś wie z paktyki, czy ABB albo ktoś inny ma coś takiego?
Pozdrawiam, Marek

Data: 2009-04-23 11:51:37
Autor: Sebcio
Marek MANO pisze:

tyle, że lepszej jakości. Kupiłem badziew powyżej. Triak warczy, jak
traktor zetor. Producent tweirdzie, że ten produkt tak ma. Nie ma mowy

A co masz za obciążenie ? Zwykłe żarówki czy halogeny za transformatorem ?

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-04-23 11:18:38
Autor: Marek MANO
On 23 Kwi, 11:51, Sebcio <seb...@nowhere.net> wrote:
Marek MANO pisze:

> [...]
> traktor zetor. Producent tweirdzie, że ten produkt tak ma. Nie ma mowy

        A co masz za obciążenie ? Zwykłe żarówki czy halogeny za transformatorem ?

Na początek dałem żarówkę 100W. Brzęczy w całym zakresie "ściemniania"
- oprócz 100% włączenia, naturalnie. Ktoś mi podpowiedział produkty
zamelu. Sprawdzę.
Pozdrawiam,
Marek

Ściemniacz oświetlenia do puszki fi 60