Ściemniacz oświetlenia do puszki fi 60

Data: 2009-04-23 11:51:37
Autor: Sebcio
Ściemniacz oświetlenia do puszki fi 60
Marek MANO pisze:

tyle, że lepszej jakości. Kupiłem badziew powyżej. Triak warczy, jak
traktor zetor. Producent tweirdzie, że ten produkt tak ma. Nie ma mowy

A co masz za obciążenie ? Zwykłe żarówki czy halogeny za transformatorem ?

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-04-23 11:18:38
Autor: Marek MANO
On 23 Kwi, 11:51, Sebcio <seb...@nowhere.net> wrote:
Marek MANO pisze:

> [...]
> traktor zetor. Producent tweirdzie, że ten produkt tak ma. Nie ma mowy

        A co masz za obciążenie ? Zwykłe żarówki czy halogeny za transformatorem ?

Na początek dałem żarówkę 100W. Brzęczy w całym zakresie "ściemniania"
- oprócz 100% włączenia, naturalnie. Ktoś mi podpowiedział produkty
zamelu. Sprawdzę.
Pozdrawiam,
Marek

Ściemniacz oświetlenia do puszki fi 60