Ścieżka nieprzyjazna dla pieszych

Data: 2009-04-29 09:54:09
Autor: kml
Ścieżka nieprzyjazna dla pieszych

Użytkownik " wkondrat" <wkondrat.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gt8vk6$i89$1inews.gazeta.pl...
Cześć.
Czysto teoretycznie rozważam sobie koncepcję ścieżki rowerowej, przyjaznej dla
rowerów, ale zniechęcającej pieszych do używania jej w charakterze chodnika.
Pomijając (chyba wysokie) koszty takiego rozwiązania, myślę o betonowych
profilach mających w poprzecznym przekroju kształt bardzo łagodnej sinusoidy.
Dla jednośladowego roweru coś takiego byłoby dość wygodną nawierzchnią (na
skrzyżowaniach, oczywiście musiałoby być płaskie), zaś piesi wykręcający sobie
nogi w kostkach lub chodzący z jedną nogą wyżej dość szybko przyswajaliby
sobie przeznaczenie drogi i wędrowali na normalny chodnik.
Jakieś kontrpropozycje?

Betonowy murek odddzielający ścieżkę od chodnika i zapadnia, która działa jak na nią wejdzie pieszy.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-04-29 08:00:12
Autor:
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]
> rowerów, ale zniechęcającej pieszych do używania jej w charakterze > chodnika.
<CIACH>

Betonowy murek odddzielający ścieżkę od chodnika i zapadnia, która działa jak na nią wejdzie pieszy.

Wiesz... spece od betonowych murków to są na razie zajęci ustawianiem latarni
na ścieżkach...

--
Pozdrówka
wkondrat

Data: 2009-04-29 10:36:49
Autor: kml

Użytkownik <wkondrat.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gt91ec$qi0$1inews.gazeta.pl...

Wiesz... spece od betonowych murków to są na razie zajęci ustawianiem latarni
na ścieżkach...

To nie spece, to ćwoki :)

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-04-29 09:58:50
Autor: KuFeL
kml pisze:

[...]

to moze pastucha? ;)

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-04-29 10:38:28
Autor: kml
Ścieżka nieprzyjazna dla pieszych
Użytkownik "KuFeL" <kufel@o2.pl> napisał w wiadomości news:gt91b7$ovn$1inews.gazeta.pl...

to moze pastucha? ;)

A żebyś wiedział, chociaż mi to w sumie wszystko jedno - tymi ścieżkami gdzie łażą piesi i tak nie jeżdżę bo szkoda mi nerwów a tam gdzie pieszych nie ma to z przyjemnością ze ścieżek rowerowych korzystam.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Ścieżka nieprzyjazna dla pieszych