[WAW] Ścieżka przy Prymasa

Data: 2010-09-10 15:01:56
Autor: Alfer_z_pracy
[WAW] Ścieżka przy Prymasa
Krzysztof Zielinski napisał:

Zieliński? TEN Zieliński?!

przy bardzo delikatnym skręcie dzisiaj zaliczyłem glebę

Zaraz ktoś Ci tu napisze "jak się nie ma techniki to trzeba było dostosować prędkość do warunków jazdy" :-)

Pzdr
A.

Data: 2010-09-10 06:22:23
Autor: Krzysztof Zielinski
Ścieżka przy Prymasa
On 10 Wrz, 15:01, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
> [...]

> przy bardzo delikatnym skręcie dzisiaj zaliczyłem glebę

Zaraz ktoś Ci tu napisze "jak się nie ma techniki to trzeba było dostosować

Ten ten ;-)

No nie wiem, technika chyba niewiele by tu pomogła, po prostu jechałem
wzdłuż - zobaczyłem ostatnio że ktoś po tamtej stronie jedzie to
stwierdziłem że wypróbuję (do pracy jeżdżę tamtędy).
Hgw czy to jakiś podkład jest - kawałek wcześniej jest nawierzchnia w
kolorze czerwonym ale szorstka - tak jak tartan czy coś - a na
wiadukcie zaczyna się ta p****na farba olejna (czerwona) czy cokolwiek
to jest... Może jeszcze nie skończyli, ale żadnych wygrodzeń nie ma....

KZ

Data: 2010-09-17 03:12:59
Autor: Krzysztof Zielinski
Ścieżka przy Prymasa
On 10 Wrz, 09:01, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
> [...]

> przy bardzo delikatnym skręcie dzisiaj zaliczyłem glebę

Zaraz ktoś Ci tu napisze "jak się nie ma techniki to trzeba było dostosować

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,8388125,Nowa_kladka_rowerowa_sliska_jak_zjezdzalnia.html

To chyba nie tylko ja ;-)

Pozdrowienia !

Data: 2010-09-29 04:11:27
Autor: stefandora
Ścieżka przy Prymasa
On 17 Wrz, 12:12, Krzysztof Zielinski <kzielinsk...@gmail.com> wrote:

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,8388125,Nowa_kladka_rowero...

Mam nadzieję, że nie będą zbyt zwlekać, bo jeździ się faktycznie
nieciekawie. Dzisiaj był mój pierwszy deszczowy raz na tej nowej
nawierzchni - lekkie hamowanie i przednie koło ucieka. Ledwo umknęłam
glebie ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-09-30 11:05:20
Autor: stefandora
Ścieżka przy Prymasa
On 29 Wrz, 13:11, stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
> [...]

nieciekawie. Dzisiaj był mój pierwszy deszczowy raz na tej nowej
nawierzchni - lekkie hamowanie i przednie koło ucieka. Ledwo umknęłam

Ja umknęłam, ale już jadący przede mną rowerzysta, który chyba nie
wiedział o specjalnych właściwościach nowej nawierzchni, nie. Było
światełko i nagle przestało być światełko. A gdy dojechałam do
zakrętu, zobaczyłam podnoszącego się biedaka. Czas rozpocząć
działania. Na priva będę wysyłać zainteresowanym adres do człowieka
odpowiedzialnego za ten burdel. Z tym człowiekem korespondowałam gdy
tworzyli zastępczy przejazd na czas remontu i też przygotowali jakąś
fuszerkę.

Piszcie listy, bo obawiam się, że to tak zostanie. Również do mediów,
może się zainteresuje tym ktoś.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-10-02 09:15:53
Autor: 666
[W-wa] Sciezka przy Prymasa Tysiaclecia
Po jazdach zimowych zauważyłem, że nawet w lecie biorę zakręty na rowerze jak najbardziej pionowo ustawionym ;-))

-- -- -