Ścieżka przy Prymasa

Data: 2010-09-24 03:07:11
Autor: stefandora
Ścieżka przy Prymasa
On 10 Wrz, 08:32, Krzysztof Zielinski <kzielinsk...@gmail.com> wrote:
Czy ktoś miał okazję jechać nowo otwartą (jak zakładam) ścieżką przy
prymasa ?

Dodam jeszcze jedną kwestię. Może mi się wydaje, ale na nawierzchni na
podjeździe (akurat jechałam tylko w stronę ronda Zesłańców
Syberyjskich) dosyć ciężko się jedzie pod górę. Nie jest to jakiś
wielki podjazd i nie podejrzewam siebie o taki brak kondyncji... Czy
ktoś jeszcze zwrócił na to uwagę?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-09-24 14:21:23
Autor: BoDro
Ścieżka przy Prymasa
stefandora pisze:

[...]

ja tez mam taki asfaltowy, łagodny, króciutki podjazd, na którym bardziej się katuję, niż na podjeździe na Wieżycę czarnym szlakiem. Podejrzewam (ś)cieki wodne, czakram albo miejsce lądowania UFO w zamierzchłych czasach :-). Co prawda ktoś mi mówił, że to z powodu nierozgrzanego organizmu (fakt, że to zaledwie kilkaset metrów od chałupy), ale kto wie...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Ścieżka przy Prymasa