Ścieżka rowerowa przez obiekty gastronomiczne

Data: 2011-06-25 20:49:15
Autor: Szuwaks
Ścieżka rowerowa przez obiekty gastronomiczne
Witam,

co tym sądzicie?

http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,7290,0,1,0,0-Skandaliczna_organizacja_na_Wiankach.html

Jak dla mnie to skandal.

Szuwaks

Data: 2011-06-25 21:06:00
Autor: Adam Jurzyk
On 2011-06-25 20:49, Szuwaks wrote:
Witam,

co tym sądzicie?

http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,7290,0,1,0,0-Skandaliczna_organizacja_na_Wiankach.html

Jak dla mnie to skandal.

Zaraz tam skandal. Nasza polska rzeczywistość.

W każdą niedzielę, przy skrzyżowaniu Alei Prymasa Tysiąclecia i Górczewskiej odbywa się handel na DDR i też nikomu to nie przeszkadza. Straż miejska w niedziele to chyba w ogóle nic nie robi, bo parkowanie jest bezpłatne.

Ale jak wracałem kiedyś tamtędy z pracy (piątek, okolice godziny 23), to Policja się znalazła i chciała mi trzeźwość sprawdzać (rowerzysta o tej porze musi być przecież pijany ;)

Adam

Data: 2011-06-26 11:34:00
Autor: Szuwaks

Użytkownik "Adam Jurzyk" <a.jurzyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iu5bis$49s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeśli Tobie, czyli użytkownikowi drogi rowerowej to nie przeszkadza, to się nie dziwię że nikt nie respektuje przepisu.

Szuwaks

Data: 2011-06-26 12:58:30
Autor: Adam Jurzyk
On 2011-06-26 11:34, Szuwaks wrote:

Jeśli Tobie, czyli użytkownikowi drogi rowerowej to nie przeszkadza, to
się nie dziwię że nikt nie respektuje przepisu.

Ja nie jestem użytkownikiem tej drogi, ale rzeczywistym użytkownikom tej DDR najwyraźniej to nie przeszkadza.

Dla mnie. każda ulica z wydzieloną DDR jest ulicą którą nie jeżdżę jeśli naprawdę nie muszę, bądź jadę po jezdni jeśli DDR biegnie po lewej a po prawej nie ma zakazu.

Oprócz rowerzystów walczących o nowe DDR lub obowiązek jazdy w kaskach są też tacy, którzy woleliby żeby nikt im życia na siłę nie usprawniał.

Pozdrawiam,
Adam

Data: 2011-06-26 19:41:19
Autor: Szuwaks

Użytkownik "Adam Jurzyk" <a.jurzyk@g_a_z_e_t_a.pl> napisał w wiadomości news:iu73co$kjb$1inews.gazeta.pl...

[...]

I mają to co mają. :(

Szuwaks

Data: 2011-06-27 10:32:47
Autor: Kazimierz Uromski
On 26.06.2011 19:41, Szuwaks wrote:
[...]

Ja nie jestem uĹźytkownikiem tej drogi, ale rzeczywistym uĹźytkownikom
tej DDR najwyraĹşniej to nie przeszkadza.

I mają to co mają. :(

W miejscu wiecznego zastawienia weekendowego ta DDR akurat ma 4*zakręt 90° wraz z alternatywą bez zakrętów - na wprost przez stację benzynową, gdzie występuje "jedynie" krawężnik. Wybieram stację benzynową.

Choć ogólnie górczewska jest kiepska i staram się wybierać trasę młynarska-obozowa-radiowa. To jest niestety problem dość starych DDR - w całości są spartolone i można by bez końca wymieniać ich błędy.

Data: 2011-06-27 22:32:36
Autor: Szuwaks

Użytkownik "Kazimierz Uromski" <legalnycyklista@dzimejl.kropka.kom> napisał w wiadomości news:iu9f7g$h6e$1inews.gazeta.pl...

Choć ogólnie górczewska jest kiepska i staram się wybierać trasę młynarska-obozowa-radiowa.

Rozumiem, że ulicą.
Bo tam nie kojarzę DDR.

Szuwaks

Data: 2011-06-28 11:47:00
Autor: Kazimierz Uromski
Ścieżka rowerowa przez obiekty gastr onomiczne
On 27.06.2011 22:32, Szuwaks wrote:
Witam,

UĹźytkownik "Kazimierz Uromski" <legalnycyklista@dzimejl.kropka.kom>
[...]

Ulicą ulicą, pewnie. Bardzo miła to ulica (obozowa) - samochody jeżdżą dość przepisowo jeśli chodzi o v_max, a miejsca jest tyle że dwa samochody obok cyklisty się nie zmieszczą - jeden zaś ma mnóstwo miejsca i wyprzedza w odległości często dwukrotnie przepisowej.
[OT] Tylko te kretyńskie światła przy Deotymy... tramwaje spędzają tam więcej czasu niĹź wcześniej, a reszta stoi na czerwonym 30m przed skrzyĹźowaniem  niezaleĹźnie od tego, czy jakikolwiek tramwaj jest w pobliĹźu czy teĹź go nie ma. [/OT]

Data: 2011-06-27 10:35:05
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2011-06-26 11:34, Szuwaks wrote:

[...]

  Krótko i zwięźle.
  Acz ja przyznam, że jeżdżę jeszcze w trzech wypadkach: z przeładowanym
/obładowanym rowerem, na spacer (baaaardzo rzadko, na zasadzie
"z kimś z dziećmi) i mocno zniechęcających do testowania poślizgów
warunków (w lub bezpośrednio po deszczu).

Oprócz rowerzystów walczących o nowe DDR lub obowiązek jazdy w kaskach są też tacy, którzy woleliby żeby nikt im życia na siłę nie usprawniał.

  O toto.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-06-27 22:03:30
Autor: Zbigniew Malec
On Sat, 25 Jun 2011 21:06:00 +0200, Adam Jurzyk wrote:

Ale jak wracałem kiedyś tamtędy z pracy (piątek, okolice godziny 23), to Policja się znalazła i chciała mi trzeźwość sprawdzać (rowerzysta o tej porze musi być przecież pijany ;)

Tak trochę apropos, ostatnio jak ze znajomymi woziliśmy się rowerami na
Bielanach (środa/czwartek) około 2 rano zatrzymała nas policja z
komunikatem, że to rutynowa kontrola trzeźwości rowerzystów. Trochę się
zdziwiłem szczerze mówiąc. W sumie policjant też wyglądał na
rozczarowanego, że my jednak wszyscy trzeźwi.

Zbyszek Malec

Data: 2011-06-25 21:42:52
Autor: Kosu
On 2011-06-25 20:49, Szuwaks wrote:
http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,7290,0,1,0,0-Skandaliczna_organizacja_na_Wiankach.html
Jak dla mnie to skandal.

Jak dla mnie to norma.
Ścieżka rowerowa w świadomości Polaków ma status chodnika. Dlatego jest idealnym miejscem na wydawanie posiłków, sprzedaż staników i oczywiście parkowanie samochodu.

I to wcale nie jest tak, że oto źli wrogowie cyklistów robią im na złość. Codziennie widzę jak rowerzyści stają na środku ścieżek i ucinają sobie pogawędki, szukają drogi albo po prostu odpoczywają. A jakoś nie widuję rowerzystów, którzy rozglądają się stojąc na środku jezdni. Wszyscy zawsze zjeżdżają do krawężnika - nawet jeśli dużego ruchu nie ma i przez te 10 sekund nic by w nich nie wjechało. Ot taki odruch.
Po prostu w przypadku ścieżek jeszcze nam się odruchy nie wyrobiły.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-06-26 09:19:53
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Kosu napisał:
Codziennie widzę jak rowerzyści stają na środku ścieżek i ucinają
sobie pogawędki, szukają drogi albo po prostu odpoczywają. A jakoś nie
widuję rowerzystów, którzy rozglądają się stojąc na środku jezdni.

Bo na wielu ścieżkach, jak stoisz na środku, to jesteś w takiej odległości od krawężnika, jak stojąc przy krawędzi jezdni.
Na niektórych to nawet nie ma szans minąć się dwoma rowerami, mimo że w zamyśle twórców są dwukierunkowe.

Data: 2011-06-26 12:45:42
Autor: Kosu
On 2011-06-26 09:19, Bartłomiej Zieliński wrote:
[...]

To oczywiście prawda. Zatem jeśli jedziesz ścieżką o szerokości 2m, a obok masz 3m chodnika, to gdzie zjadasz kanapkę?

To właśnie takie tłumaczenie: stoję na środku ścieżki, bo jest wąska, więc wszystko jedno gdzie stoję. Mój pies nasrał na Twój trawnik, bo Twój pies i tak narobił tam wcześniej, więc wszystko jedno. Itp itd.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-06-27 10:19:48
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Kosu napisał:
Zatem jeśli jedziesz ścieżką o szerokości 2m, a
obok masz 3m chodnika, to gdzie zjadasz kanapkę?

W domu. Albo kontynuując jazdę.

To właśnie takie tłumaczenie: stoję na środku ścieżki, bo jest wąska,
więc wszystko jedno gdzie stoję. Mój pies nasrał na Twój trawnik, bo
Twój pies i tak narobił tam wcześniej, więc wszystko jedno. Itp itd.

Nie mam psa.

Data: 2011-06-27 08:37:33
Autor: Ryszard Mikke
Ścieżka rowerowa przez obiekty gastronomiczne
Bartłomiej Zieliński <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał(a):
U=BFytkownik Kosu napisa=B3:
> Zatem je=B6li jedziesz =B6cie=BFk=B1 o szeroko=B6ci 2m, a
> obok masz 3m chodnika, to gdzie zjadasz kanapk=EA?

W domu. Albo kontynuuj=B1c jazd=EA.

To niezly jestes, ja zawsze mam klopot z wyciagnieciem kanapki z
plecaka/sakwy, kontynuujac jazde.

Chociaz po tym gosciu, co jechal, czytajac gazete, chyba trudno bedzie mnie
zadziwic...

 itd.

Nie mam psa.

To co, sam na swoj trawnik narobiles???

rmikke

Data: 2011-06-27 06:54:28
Autor: Ryszard Mikke
Kosu <665@epf.pl> napisał(a): [...]
[...]

Swojej mlodziezy wyrabiam. Oraz, ostatnio pogonilem taka grupke ze smieszki :D

rmikke

Data: 2011-06-25 21:56:44
Autor: zly
Ścieżka rowerowa przez obiekty gastronomiczne
Dnia Sat, 25 Jun 2011 20:49:15 +0200, Szuwaks napisał(a):

Jak dla mnie to skandal.

Jak dla mnie też. Jacyś zadymiarze, zapewne z MK, wymalowali sobie ścieżkę
tam gdzie normalni ludzie chcieliby wypić alkohol. --
marcin

Data: 2011-06-26 11:32:22
Autor: Szuwaks

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:16gpcchyazad.dlgpiki.fixed...
[...]

Wbrew pozorom nie jest to śmieszne.
Za organizację tegoż odpowiadał UM.

Szuwaks

Data: 2011-06-26 19:22:52
Autor: zly
Dnia Sun, 26 Jun 2011 11:32:22 +0200, Szuwaks napisał(a):

Wbrew pozorom nie jest to śmieszne.
Za organizację tegoż odpowiadał UM.

Czy już rozumiesz sens wyrażenia "śmieszka rowerowa"?
--
marcin

Data: 2011-06-26 19:40:04
Autor: Szuwaks

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:t7i12c1kcesu$.dlgpiki.fixed...
Dnia Sun, 26 Jun 2011 11:32:22 +0200, Szuwaks napisał(a):
Wbrew pozorom nie jest to śmieszne.
Za organizację tegoż odpowiadał UM.
Czy już rozumiesz sens wyrażenia "śmieszka rowerowa"?

Odkąd parę lat temu wyjaśnił mi to Rafał :)

Szuwaks

Data: 2011-06-26 21:39:32
Autor: zly
Dnia Sun, 26 Jun 2011 19:40:04 +0200, Szuwaks napisał(a):

Odkąd parę lat temu wyjaśnił mi to Rafał :)

Co innego słyszeć, a co innego doświadczyć ;)
--
marcin

Data: 2011-06-27 22:29:15
Autor: Szuwaks

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:kf4nf171a827.dlgpiki.fixed...
Dnia Sun, 26 Jun 2011 19:40:04 +0200, Szuwaks napisał(a):
Odkąd parę lat temu wyjaśnił mi to Rafał :)
Co innego słyszeć, a co innego doświadczyć ;)

Nie taki diabeł straszny... :)

Szuwaks

Data: 2011-06-27 11:34:40
Autor: tadek
On 25 Cze, 21:56, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
> [...]

Jak dla mnie też. Jacyś zadymiarze, zapewne z MK, wymalowali sobie ścieżkę
tam gdzie normalni ludzie chcieliby wypić alkohol.

Zrobiłem sobie wczoraj "tour de pijalka". Niestety źle się to
skończyło bo w 3 właściciel poczęstował mnie drinkiem i to nie jednym.
Rower został u Niego ,ja wróciłem tsryfą a dzisiaj zdycham

Data: 2011-06-27 22:34:03
Autor: Szuwaks

Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5e2099f7-e696-4e33-810a-af0f27c2fa9dy13g2000yqy.googlegroups.com...
Zrobiłem sobie wczoraj "tour de pijalka". Niestety źle się to
skończyło bo w 3 właściciel poczęstował mnie drinkiem i to nie jednym.
Rower został u Niego ,ja wróciłem tsryfą a dzisiaj zdycham
====
Gratuluję rozsądku, współczuję poranka. :)

Szuwaks

Data: 2011-06-26 09:01:38
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Szuwaks pisze:
Witam,

co tym sądzicie?

http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,7290,0,1,0,0-Skandaliczna_organizacja_na_Wiankach.html

Dosyć popularne rozwiązanie w naszym kraju ;-(

Jak dla mnie to skandal.

I racja. Czy takie operacje nie podlegają pod nielegalne zajęcia pasa drogi?

A swoją drogą, czas zacząć popularyzować prawidłowe sformułowanie z PORD   - droga dla rowerów.

Ścieżka brzmi dla niektórych zbyt lekko.

Pozdrawiam

Seco

Data: 2011-06-26 11:30:54
Autor: Szuwaks

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:iu6lgk$bkt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Masz rację, pozmieniałem.

Szuwaks

Data: 2011-06-27 10:41:23
Autor: Kazimierz Uromski
On 26.06.2011 09:01, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
I racja. Czy takie operacje nie podlegają pod nielegalne zajęcia pasa
drogi?

Droga jest, jezdnia jest więc pewnie podlega. Ale warszawski ZDM stwierdził mi w jednym piśmie, że coś oznaczonego C-13 jezdnię ma, oznaczone C-13/16 "w naszej ocenie jezdni nie zawiera bo poruszają się tu też piesi" -> wniosek? Jeśli UM ma zgodę na zajęcie chodnika i trawnika to dla ZDM wszystko jest ok...
(korespondencja a propos umieszczania C-13 i C-13/16 po prawej stronie)

A swoją drogą, czas zacząć popularyzować prawidłowe sformułowanie z PORD
- droga dla rowerĂłw.

Ścieżka brzmi dla niektórych zbyt lekko.

To fakt, zawsze zwracam na to szczególną uwagę we wszelkiej korespondencji z wszelkiej maści urzędasami z ZDM/BDiK/IR/WRD/ZTM/... - trzeba im wbić w mózgownice, że DDR powinna mieć o wiele więcej cech wspólnych z drogą niż z chodnikiem.

Data: 2011-06-26 20:50:25
Autor: lovermiejski28\"
On 25 Cze, 20:49, "Szuwaks" <szuw...@go2.pl> wrote:
Witam,

co tym sądzicie?

http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,7290,0,1,0,0-Skandaliczna_organiz...

Jak dla mnie to skandal.

Szuwaks

Świetny pomysł! Skoro wypalił, następna będzie Wisłostrada, z barami
na pasie zieleni.

Data: 2011-06-27 22:31:00
Autor: Szuwaks

Użytkownik "lovermiejski28"" <scoolony@o2.pl> napisał w wiadomości news:f8c9352f-32ed-49be-bc5b-604169b6b5b1x10g2000vbl.googlegroups.com...

http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,7290,0,1,0,0-Skandaliczna_organiz...
Świetny pomysł! Skoro wypalił, następna będzie Wisłostrada, z barami
na pasie zieleni.
=====

No nie, lepiej jak nalewaki będą na skwerze (albo lepiej na przystanku) a stoliki i ławy na pasie zieleni -:)

Szuwaks

Data: 2011-06-27 11:53:36
Autor: Wojciech Waga
W dniu 25.06.2011 20:49, Szuwaks pisze:
Witam,

co tym sądzicie?

http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,7290,0,1,0,0-Skandaliczna_organizacja_na_Wiankach.html

Jak dla mnie to skandal.

Bywa jeszcze ciekawiej:

http://www.youtube.com/watch?v=LO1DYDJFY7g

pozdr.
w.

Data: 2011-06-27 22:33:11
Autor: Szuwaks

Użytkownik "Wojciech Waga" <adun_wywalto_@o2.pl> napisał w wiadomości news:iu9jvf$f2m$1z-news.wcss.wroc.pl...

Bywa jeszcze ciekawiej:
http://www.youtube.com/watch?v=LO1DYDJFY7g

:)
Dzięki za przypomnienie.

Szuwaks

Ścieżka rowerowa przez obiekty gastronomiczne