Ścieżka rowerowa przez obiekty gastronomiczne

Data: 2011-06-25 21:56:44
Autor: zly
Ścieżka rowerowa przez obiekty gastronomiczne
Dnia Sat, 25 Jun 2011 20:49:15 +0200, Szuwaks napisał(a):

Jak dla mnie to skandal.

Jak dla mnie też. Jacyś zadymiarze, zapewne z MK, wymalowali sobie ścieżkę
tam gdzie normalni ludzie chcieliby wypić alkohol. --
marcin

Data: 2011-06-26 11:32:22
Autor: Szuwaks
Ścieżka rowerowa przez obiekty gastronomiczne
Witam,

Wbrew pozorom nie jest to śmieszne.
Za organizację tegoż odpowiadał UM.

Szuwaks

Data: 2011-06-26 19:22:52
Autor: zly
Dnia Sun, 26 Jun 2011 11:32:22 +0200, Szuwaks napisał(a):

Wbrew pozorom nie jest to śmieszne.
Za organizację tegoż odpowiadał UM.

Czy już rozumiesz sens wyrażenia "śmieszka rowerowa"?
--
marcin

Data: 2011-06-26 19:40:04
Autor: Szuwaks

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:t7i12c1kcesu$.dlgpiki.fixed...
Dnia Sun, 26 Jun 2011 11:32:22 +0200, Szuwaks napisał(a):
Wbrew pozorom nie jest to śmieszne.
Za organizację tegoż odpowiadał UM.
Czy już rozumiesz sens wyrażenia "śmieszka rowerowa"?

Odkąd parę lat temu wyjaśnił mi to Rafał :)

Szuwaks

Data: 2011-06-26 21:39:32
Autor: zly
Dnia Sun, 26 Jun 2011 19:40:04 +0200, Szuwaks napisał(a):

Odkąd parę lat temu wyjaśnił mi to Rafał :)

Co innego słyszeć, a co innego doświadczyć ;)
--
marcin

Data: 2011-06-27 22:29:15
Autor: Szuwaks

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:kf4nf171a827.dlgpiki.fixed...
Dnia Sun, 26 Jun 2011 19:40:04 +0200, Szuwaks napisał(a):
Odkąd parę lat temu wyjaśnił mi to Rafał :)
Co innego słyszeć, a co innego doświadczyć ;)

Nie taki diabeł straszny... :)

Szuwaks

Data: 2011-06-27 11:34:40
Autor: tadek
On 25 Cze, 21:56, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
> [...]

Jak dla mnie też. Jacyś zadymiarze, zapewne z MK, wymalowali sobie ścieżkę
tam gdzie normalni ludzie chcieliby wypić alkohol.

Zrobiłem sobie wczoraj "tour de pijalka". Niestety źle się to
skończyło bo w 3 właściciel poczęstował mnie drinkiem i to nie jednym.
Rower został u Niego ,ja wróciłem tsryfą a dzisiaj zdycham

Data: 2011-06-27 22:34:03
Autor: Szuwaks

Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5e2099f7-e696-4e33-810a-af0f27c2fa9dy13g2000yqy.googlegroups.com...
Zrobiłem sobie wczoraj "tour de pijalka". Niestety źle się to
skończyło bo w 3 właściciel poczęstował mnie drinkiem i to nie jednym.
Rower został u Niego ,ja wróciłem tsryfą a dzisiaj zdycham
====
Gratuluję rozsądku, współczuję poranka. :)

Szuwaks

Ścieżka rowerowa przez obiekty gastronomiczne