Sciezki rowerowe

Data: 2011-08-22 01:07:10
Autor: Czarek Daniluk
Sciezki rowerowe
On Aug 22, 9:29 am, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Nazwisko Galas juz tu chyba padalo ?

http://www.tvn24.pl/-1,1714606,0,1,tramwaj-i-rower-na-jednych-torach,...

Chociaz .. moze to i genialny pomysl ? RoMan bedzie
usatysfakcjonowany, Cavalino bedzie zachwycony .. a czy srednia
predkosc roweru nie jest podobna jak tramwaju ?

J.

Wyższa rzekłbym, jeżdżąc rowerem po DC ;)
Na odcinku od Budowlanej do Ronda Żaba, najczęściej to ja jestem
szybszy niż tramwaje ;) a utrzymuję prędkość tylko w granicach 25 max
do 30km/h :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-08-22 10:37:58
Autor: J.F
Sciezki rowerowe
Użytkownik "Czarek Daniluk"  napisał w wiadomości
[...]

Ale tu chodzi o to zeby nawet wolniejsi rowerzysci przez czas postoju tramwaju na przystanku dali rade odskoczyc na tyle, zeby nie musial za nimi hamowac.

A wlasciwie to wiem - powinny byc rowery z silnikami i pantografem :-)

J.

Data: 2011-08-22 04:08:06
Autor: Czarek Daniluk
Sciezki rowerowe
On Aug 22, 10:37 am, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

nimi hamowac.

A wlasciwie to wiem - powinny byc rowery z silnikami i pantografem :-)

Mi wystarczą własne nogi ;P

Pozdrawiam !

Sciezki rowerowe