Ścigacz 125ccm3

Data: 2013-05-09 14:00:17
Autor: DominikS
Ścigacz 125ccm3
Witam ;) na początku chciałem się przywitać Nazywam się Dominik Mam 14 lat Mieszkam w nowym targu ? "poruszam" się na chinczyku 50 ccm Romet router ws 50 No to tyle teraz przejde do pytania . Mam zamiar zdawać za 2 lata prawko A1 od wakacji mam załatwioną prace ;P interesuje mnie jakiś ścigacz 125ccm Koszta do 5tys ? zł tyle jest opini w internecie , że jestem zakręcony co do moich umiejętnośći jazdy wydaje mi się , że jeżdżę dosyć dobrze potrafie fajnie wejśc w zakręt > Może wam się wydawać to śmiesznę ale ja myśle o tym na poważnie i proszę o pomoc co wybrać aha .. jeszcze jedno Jeżeli była by to NP" Aprilia RS125" ona ma ok 35KM czy ja mógł bym na niej jeździć chodzi mi o to czy mógł bym ją zarejstować czy musiał by to zrobić ktoś dorosły sory za błedy i nielogiczne zdania .. P.S kilka razy jeździłem na Crossie 125 33KM bardzo fajnie było zapewne nie ma to nic do rzeczy ale może .. --

Data: 2013-05-09 17:35:56
Autor: Magic
Ścigacz 125ccm3
W dniu 2013-05-09 16:00, DominikS pisze:
Witam ;) na początku chciałem się przywitać Nazywam się Dominik Mam 14
lat Mieszkam w nowym targu ?

Zaczyna się dobrze, ale żeby nie być pewnym gdzie się mieszka ...

[...]

Zacznij od stosowania interpunkcji, zdania od razu nabiorą przejrzystości.
Aprilia RS 125 jest fajnym, małym zapierdalaczem, testowaliśmy toto swego czasu na Hungaroringu. Problem w tym, że ma obecnie strasznie marnego importera w Polsce, co oznacza kłopoty w dostępie do części. Trzeba by sprawdzić jak z dostępem do zestawów naprawczych silnika w Larssonie.
Wziąłbym pod uwagę Hondę NSR 125 albo CBR 125. Z częściami nie będzie problemu, motocykle raczej bezproblemowe. NSR będzie szybsza i zrywniejsza, ale CBR trwalsza.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-05-09 17:45:31
Autor: Magic
Ścigacz 125ccm3
W dniu 2013-05-09 17:35, Magic pisze:

Wziąłbym pod uwagę Hondę NSR 125 albo CBR 125. Z częściami nie będzie
problemu, motocykle raczej bezproblemowe.

Miałem na myśli - bezawaryjne.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-05-10 14:35:48
Autor: Yorick
Ścigacz 125ccm3
Dnia 09 - 05 - 2013 (czwartek) o godzinie 16:00, DominikS napisał(a):

interesuje mnie jakiś ścigacz 125ccm [...]
Jeżeli była by to NP" Aprilia RS125" ona ma ok 35KM czy ja mógł bym na niej jeździć chodzi mi o to czy mógł bym ją zarejstować

Od ukończenia 13 roku życia możesz zarejestrować dowolny pojazd, którego
jesteś prawnym właścicielem. Natomiast jeździć Aprilią legalnie z kategorią
A1 raczej byś nie mógł. Magic całkiem słusznie doradza Ci Hondy. Z tym, że ja bym dorzucił jeszcze
jedną uwagę: CBR 125 mieści się idealnie w kategorii A1, NSR 125 tylko w
wersji zablokowanej.
sory za błedy i nielogiczne zdania

Zamiast przepraszać, popracuj lepiej nad tym, żeby tych błędów po prostu
nie robić - im sensowniej napisane będą Twoje pytania, tym większa szansa,
że dostaniesz na nie sensowne odpowiedzi.

--
Yorick
LS 650

Ścigacz 125ccm3