"Ścigaj się z duchem"

Data: 2019-04-27 13:31:43
Autor: radekp@konto.pl
"Ścigaj się z duchem"
Szukam takiej aplikacji na andka:

1. Rysuję sobie w domu ślad (najlepiej wyznaczam kilka punktów na trasie z
międzyczasami, a program rysuje ślad uwzględniając tempo odcinka).

2. Na trasie odpalam apkę z tym śladem i na ekranie śledzę i porównuję swoje
tempo z narysowanym wzorcem. Jakby jeszcze program mówił ile sekund do tyłu/do
przodu jestem, to byłoby super.

Jest w ogóle coś takiego?

Data: 2019-04-29 18:28:45
Autor: Piotr Rogoza
"Ścigaj się z duchem"
W dniu Sat, 27 Apr 2019 13:31:43 +0200, uzytkownik radekp@konto.pl
napisal:

[...]

Strava?

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Data: 2019-04-30 14:08:15
Autor: radekp@konto.pl
"Ścigaj się z duchem"

napisal:

> [...]
> swoje tempo z narysowanym wzorcem. Jakby jeszcze program mówił ile
> sekund do tyłu/do przodu jestem, to byłoby super.

Strava?

Z opisu wynika, że może mieć -- ale w wersji premium.
"Konto premium umożliwia również korzystanie z live segmentu, głosowy asystent
informuje nas, ile przewagi bądź straty mamy do osoby z pierwszego miejsca."

Data: 2019-04-30 21:12:35
Autor: radekp@konto.pl
"Ścigaj się z duchem"
Tue, 30 Apr 2019 14:08:15 +0200, w
<pkegceljeond9tkcsd0i74c63ehrko9hpg@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

Z opisu wynika, że może mieć -- ale w wersji premium.
"Konto premium umożliwia również korzystanie z live segmentu, głosowy asystent
informuje nas, ile przewagi bądź straty mamy do osoby z pierwszego miejsca."

No i faktycznie można fajnie wyznaczyć trasę za pomocą www Stravy, ale...
przyporządkowuje swoje z góry ustalone czasy segmentów.
A ja chcę inne... jakaś rada na to? Edycję pliku GPX słabo widzę...

Data: 2019-04-30 14:53:01
Autor: cytawa
"Ścigaj się z duchem"
radekp@konto.pl pisze:

[...]

Jestem gleboko przekonany, ze nawet jesli takie cos jest, to szybko dojdziesz do wniosku, iz jest to malo przydatna rzecz. Jadac rowerem w realu napotkasz na tak rozne warunki, chocby pogodowe, ze zadane wyniki nijak sie beda mialy do twoich osiagow.

Jan Cytawa

Data: 2019-04-30 17:15:59
Autor: radekp@konto.pl
"Ścigaj się z duchem"
Tue, 30 Apr 2019 14:53:01 +0200, w
<5cc8452d$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>, cytawa
<cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> napisał(-a):

radekp@konto.pl pisze:

> [...]

Jestem gleboko przekonany, ze nawet jesli takie cos jest, to szybko dojdziesz do wniosku, iz jest to malo przydatna rzecz. Jadac rowerem w realu napotkasz na tak rozne warunki, chocby pogodowe, ze zadane wyniki nijak sie beda mialy do twoich osiagow.

Na trasie, na której chcę go użyć warunki będą powtarzalne :)

Data: 2019-04-30 16:34:16
Autor: 2late
"Ścigaj się z duchem"
On 27/04/2019 12:31 PM, radekp@konto.pl wrote:
[...]

Garmin Edge 1000 ma te funkcje. Pozostaje ci tylko wysledzic ktora tansza wersja Garmina to obsluguje, o ile chcesz cos oszczedzic.

Data: 2019-04-30 21:12:52
Autor: radekp@konto.pl
"Ścigaj się z duchem"
Tue, 30 Apr 2019 16:34:16 +0100, w <qa9te8.3es.1@outspace.org>, 2late
<deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał(-a):

Garmin Edge 1000 ma te funkcje. Pozostaje ci tylko wysledzic ktora tansza wersja Garmina to obsluguje, o ile chcesz cos oszczedzic.

Pozdrawiam

Dzięki, ale osobne urządzenie odpada.

Data: 2019-05-01 09:34:30
Autor: abn140
odpada.
no dobra. jest koncept na soft ktorego jeszcze nie ma.
a moze taniej i szybciej jest to po prostu komus zlecic do napisania?
da sie?
ile by to moglo kosztowac?

"Ścigaj się z duchem"