?cigaj? si? na S8 - 216 km/h. Tragiczny pocz?tek roku.

Data: 2011-02-15 21:25:55
Autor: Pawe³ W.
?cigaj? si? na S8 - 216 km/h. Tragiczny pocz?tek roku.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,9100183,Scigaja_sie_na_S8___216_km_h__Tragiczny_poczatek_roku.html

Tragediê to ja widzê w oznakowaniu i wykonaniu tej drogi, ale ¶mign±æ 220km/h spoko ;)

p.

Data: 2011-02-15 21:42:01
Autor: news-gazeta
Pawe³ W. pisze:
[...]

No nareszcie jakies straty w ludziach.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-02-15 21:46:56
Autor: zinek
?cigaj? si? na S8 - 216 km/h. Tragiczny pocz?tek roku.

U¿ytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@news.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ijeof2$ka6$1inews.gazeta.pl...
Pawe³ W. pisze:
[...]

to jest ta s8 co kosztowala 2 mld pln ? wypas.

Data: 2011-02-15 21:47:04
Autor: Rychu
W dniu 2011-02-15 21:25, Pawe� W. pisze:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,9100183,Scigaja_sie_na_S8___216_km_h__Tragiczny_poczatek_roku.html
Tragedi� to ja widz� w oznakowaniu i wykonaniu tej drogi, ale �mign��
220km/h spoko ;)

Ciekawe ile osób to w ogóle przeczytało i ile wie co za
miejsce jest pokazane na zdjęciu. Tam gdzie ten samochód
się rozbił to nie ma S8, tylko jest wyboista i koleinowa
3 pasmowa jezdnia. Jednak to nie problem dla pismaka
i pewnie niedługo dla trolli, żeby pisać, że trasy ekspresowe
sÄ… niebezpieczne.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-02-15 21:58:19
Autor: Pawe³ W.
?cigaj? si? na S8 - 216 km/h. Tragiczny pocz?tek roku.

Ciekawe ile osób to w ogóle przeczyta³o i ile wie co za
miejsce jest pokazane na zdjêciu. Tam gdzie ten samochód
siê rozbi³ to nie ma S8, tylko jest wyboista i koleinowa
3 pasmowa jezdnia. Jednak to nie problem dla pismaka
i pewnie nied³ugo dla trolli, ¿eby pisaæ, ¿e trasy ekspresowe
s± niebezpieczne.

Dok³adnie tak i to jest smutne :(. Z tego co w radiu us³ysza³em dzi¶ to wideoradar i 2 nieoznakowane radiowozy pó¶cili, co by tych "piratów" ¶cigaæ.

Pozdrawiam
p.

Data: 2011-02-16 10:31:46
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-02-15, Rychu <ryszard@activTRZY.pl> wrote:
[...]

A dla "inteligentnego" gliniarza nie ma różnicy pomiędzy 130km/h a ponad
200km/h :)

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-02-16 18:44:32
Autor: Adam Szewczak

--

    Zasadniczo miejscowy beda wiedziele o co chodzi. Ale fakt ze no typowo gazetowe to jest.

Tak w tym miejscu nie ma juz S8 i to w zasadzie nie nagle a od sporego odcinka.

No coz glupich nie sieja.

Natomiast jest niestety w tym jedno ale. W Warszawie nastawiali sporo tych betonawych barier a ich oznaczenie wola o pomste do nieba, sa pomalowane brudno zoltym kolorem, matowym. To powinno byc z daleka widoczne, ba jeszcze miec odblaski przymocowane a nie namalowane.
Takie bariery sa ustawione na Wawelskiej przy GUS i tam notorycznie samochody sa na nich a duzych predkosci tam raczej nie rozwijaja.

PZDr
Adam

Data: 2011-02-16 12:26:54
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
?cigaj? si? na S8 - 216 km/h. Tragiczny pocz?tek roku.

Powitanko,

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,9100183,Scigaja_sie_na_S8___216_km_h__Tragiczny_poczatek_roku.html

Ciekawe dlaczego paru ludzi w mundurach bulwersuje sie predkoscia kierowcow odmawiajac im wyobrazni, a cos takiego braku wyobrazni nie dowodzi:
"Na wysoko¶ci ul. S³owackiego na ¯oliborzu z ogromn± si³± uderzy³ w betonow± barierê na koñcz±cym siê pasie ruchu (...)"
Podpowiadam, najlepiej jeszcze dzide wmurowac w ta bariere.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznaæ ma³± szkodliwo¶æ spo³eczn±?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro¿ek)

Data: 2011-02-17 00:07:18
Autor: to
?cigaj? si? roku.
begin Pawel \"O'Pajak\"
Ciekawe dlaczego paru ludzi w mundurach bulwersuje sie predkoscia
kierowcow odmawiajac im wyobrazni, a cos takiego braku wyobrazni nie
dowodzi:
"Na wysokości ul. Słowackiego na Żoliborzu z ogromną siłą uderzył w
betonową barierę na kończącym się pasie ruchu (...)" Podpowiadam,
najlepiej jeszcze dzide wmurowac w ta bariere.

Zastanawiam się co za szaleniec ustawia te bariery. Ostatnio pojawiły się też na Puławskiej koło wyścigów i od tej pory korek przed barierami stał się ze dwa razy dłuższy, a prawy pas do wiaduktu (zaraz za tymi barierami) pustawy...

Komu przeszkadzało, że auta wjeżdżały na obszar wyłączony skoro robiły to wyłącznie w korku, gdy i tak wszyscy stali, więc zagrożenie żadne, a korek szybciej się rozładowywał?

Data: 2011-02-17 13:25:11
Autor: DoQ
?¹cigajÄ? siÄ? na S8 - 216 km/h. Tragi czny poczÄ?tek roku.
W dniu 2011-02-17 01:07, to pisze:

Komu przeszkadzało, że auta wjeżdżały na obszar wyłączony skoro robiły to
wyłącznie w korku, gdy i tak wszyscy stali, więc zagrożenie żadne, a
korek szybciej się rozładowywał?

Mnie jak zapierdalałem Puławską w stronę Piaseczna, a cymbał jeden z drugim wjeżdżał mi przed maskę w miejscu gdzie być go nie powinno (bo musiał sobie korek skrócić).

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2011-02-17 13:49:48
Autor: to
?cigaj? si? roku.
begin DoQ
Mnie jak zapierdalałem Puławską w stronę Piaseczna, a cymbał jeden z
drugim wjeżdżał mi przed maskę w miejscu gdzie być go nie powinno (bo
musiał sobie korek skrócić).

Jak on stał w korku to i Ty stałeś, ew. stał byś 100 metrów dalej, więc nie ściemniaj, że "zapierdalałeś".

Data: 2011-02-17 21:50:26
Autor: DoQ
W dniu 2011-02-17 14:49, to pisze:

[...]

Serio? Widziałeś mnie tam?

Data: 2011-02-17 20:51:29
Autor: jerzu
?cigaj? si? na S8 - 216 km/h. Tragiczny pocz?tek roku.
On 17 Feb 2011 00:07:18 GMT, to <to@abc.xyz> wrote:

Komu przeszkadza³o, ¿e auta wje¿d¿a³y na obszar wy³±czony skoro robi³y to wy³±cznie w korku, gdy i tak wszyscy stali, wiêc zagro¿enie ¿adne, a korek szybciej siê roz³adowywa³?

Nie robi³y tego wy³±cznie w korku. "Miszczowie" potrafili po
powierzchni wy³±czonej z ruchu zapierdalaæ nie patrz±c na to, co siê
dzieje na Pu³awskiej.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-02-17 19:59:49
Autor: to
?cigaj? si? roku.
begin jerzu
Nie robiły tego wyłącznie w korku. "Miszczowie" potrafili po powierzchni
wyłączonej z ruchu zapierdalać nie patrząc na to, co się dzieje na
Puławskiej.

Jakoś nie zauważyłem, a często tam jeżdżę. Swoją drogą to tego obszaru wyłączonego tam nie powinno w ogóle być.

Data: 2011-02-17 21:53:49
Autor: DoQ
W dniu 2011-02-17 20:59, to pisze:

Jakoś nie zauważyłem, a często tam jeżdżę. Swoją drogą to tego obszaru
wyłączonego tam nie powinno w ogóle być.

Skoro wjeżdżali mi przed maskę zmuszając do hamowania, to faktycznie powinny być betonowe barierki zamiast namalowanego obszaru.

Data: 2011-02-17 21:05:06
Autor: to
?cigaj? si? roku.
begin DoQ
Skoro wjeżdżali mi przed maskę zmuszając do hamowania, to faktycznie
powinny być betonowe barierki zamiast namalowanego obszaru.

Ale teraz tak samo mogą wjeżdżać -- za barierkami. Swoją drogą każdy wie, że jadąc od Wałbrzyskiej "zapierdala się" po lewym pasie.

PS. Mi się o zwężenie całkiem podoba, bo powoduje, że prawy pas jest pustawy, można sobie nim objechać większość korka i wbić się przed wiaduktem. ;)

Data: 2011-02-17 23:54:53
Autor: DoQ
W dniu 2011-02-17 22:05, to pisze:
Ale teraz tak samo mogą wjeżdżać -- za barierkami. Swoją drogą każdy wie,

Niebałdzo, nie mają tego głupiego, cwaniackiego odruchu przeskakiwania na lewą stronę jezdni.

że jadąc od Wałbrzyskiej "zapierdala się" po lewym pasie.

Najlepsi miszczowie potrafili wskakiwać od razu na lewy, bo za 300m trzeba w lewo skręcić.

PS. Mi się o zwężenie całkiem podoba, bo powoduje, że prawy pas jest
pustawy, można sobie nim objechać większość korka i wbić się przed
wiaduktem. ;)

W sensie w kierunku Ursynowa?

Data: 2011-02-17 23:04:06
Autor: to
?cigaj? si? roku.
begin DoQ
Niebałdzo, nie mają tego głupiego, cwaniackiego odruchu przeskakiwania
na lewÄ… stronÄ™ jezdni.

Ja żadnej różnicy nie zauważyłem.

PS. Mi się o zwężenie całkiem podoba, bo powoduje, że prawy pas jest
pustawy, można sobie nim objechać większość korka i wbić się przed
wiaduktem. ;)

W sensie w kierunku Ursynowa?

No jadąc od centrum za barierami wbijesz się na prawy, jedziesz prawie do wiaduktu, potem wbijasz się środkowy, potem przed światłami znów na prawy, a za światłami trzeba kombinować, zwykle koło KFC najlepiej pojechać trochę po lewym, a dalej mi się nie chce pisać. ;)

Data: 2011-02-18 00:06:23
Autor: DoQ
W dniu 2011-02-18 00:04, to pisze:

Niebałdzo, nie mają tego głupiego, cwaniackiego odruchu przeskakiwania
na lewÄ… stronÄ™ jezdni.
Ja żadnej różnicy nie zauważyłem.

Można śmiało wyjechać z lewego łuku przed wyścigami i mając 180-200 przelecieć k. barierek bez obawy że coś wyskoczy ;-)

W sensie w kierunku Ursynowa?
No jadÄ…c od centrum za barierami wbijesz siÄ™ na prawy, jedziesz prawie do
wiaduktu, potem wbijasz się środkowy, potem przed światłami znów na
prawy, a za światłami trzeba kombinować, zwykle koło KFC najlepiej
pojechać trochę po lewym, a dalej mi się nie chce pisać. ;)

No ja tak nie kombinuje, tnÄ™ prosto na Piaseczno ;)

Data: 2011-02-17 23:20:41
Autor: to
?cigaj? si? roku.
begin DoQ
Można śmiało wyjechać z lewego łuku przed wyścigami i mając 180-200

I tu dochodzimy do kolejnej zalety barierek -- wcześniej na obszarze wyłączonym z ruchu lubiły stawać miśki. ;)

przelecieć k. barierek bez obawy że coś wyskoczy ;-)

Za to za barierkami wyskakuje...

No ja tak nie kombinuje, tnÄ™ prosto na Piaseczno ;)

Skoro lubisz jechać 2x dłużej... każdy ma jakieś hobby. ;)

Data: 2011-02-18 00:23:58
Autor: DoQ
W dniu 2011-02-18 00:20, to pisze:
Można śmiało wyjechać z lewego łuku przed wyścigami i mając 180-200
I tu dochodzimy do kolejnej zalety barierek -- wcześniej na obszarze
wyłączonym z ruchu lubiły stawać miśki. ;)

Otóż to. Chociaż moją Kia Pride odważyłem się tylko raz tam pojechać 85km/h, ale to było o 3.00am i nie stwarzałem zagrożenia ;)

No ja tak nie kombinuje, tnÄ™ prosto na Piaseczno ;)
Skoro lubisz jechać 2x dłużej... każdy ma jakieś hobby. ;)

Nie znam lepszej alternatywy na dojazd do Piaseczna, po dziurach nie lubię jeździć. Moja Kia tego nie lubi ;)

Data: 2011-02-18 00:00:41
Autor: to
?cigaj? si? roku.
begin DoQ
Otóż to. Chociaż moją Kia Pride odważyłem się tylko raz tam pojechać
85km/h, ale to było o 3.00am i nie stwarzałem zagrożenia ;)

Ja tam zawsze jadę 30 km/h moim Priusem. Według Szwedzkich naukowców to optymalna prędkość w mieście zarówno z punktu widzenia bezpieczeństwa jak i maksymalnie krótkiego czasu dojazdu.

Data: 2011-02-18 15:10:01
Autor: The_EaGle
W dniu 2011-02-18 01:00, to pisze:

Ja tam zawsze jadę 30 km/h moim Priusem. Według Szwedzkich naukowców to
optymalna prędkość w mieście zarówno z punktu widzenia bezpieczeństwa jak
i maksymalnie krótkiego czasu dojazdu.

że się wtrącę...albo należy przestać słuchać Szwedzkich Naukowców albo przestać jeździć hybrydą...
Swoją drogą już wiem teraz po co w priusie te zmieniające się obrazki skąd jest w danej chwili napęd. Jak bym jechał 30km/h to też bym chciał się czymś zająć... ;)

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-02-17 22:02:15
Autor: jerzu
?cigaj? si? na S8 - 216 km/h. Tragiczny pocz?tek roku.
On 17 Feb 2011 19:59:49 GMT, to <to@abc.xyz> wrote:

Jako¶ nie zauwa¿y³em, a czêsto tam je¿d¿ê. Swoj± drog± to tego obszaru wy³±czonego tam nie powinno w ogóle byæ.

Dlaczego nie powinno byæ? --

Data: 2011-02-17 21:05:50
Autor: to
?cigaj? si? roku.
begin jerzu
Jakoś nie zauważyłem, a często tam jeżdżę. Swoją drogą to tego obszaru
wyłączonego tam nie powinno w ogóle być.

Dlaczego nie powinno być?

A po co ma być?

Data: 2011-02-17 22:07:25
Autor: jerzu
?cigaj? si? na S8 - 216 km/h. Tragiczny pocz?tek roku.
On 17 Feb 2011 21:05:50 GMT, to <to@abc.xyz> wrote:

A po co ma byæ?

Nie odpowida siê pytaniem na pytanie.

Data: 2011-02-17 21:08:20
Autor: to
?cigaj? si? roku.
begin jerzu
A po co ma być?

Nie odpowida siÄ™ pytaniem na pytanie.

Pytanie dlaczego czegoś ma nie być jest głupie, jeśli najpierw nie uzasadni się, w jakim celu to coś powstało.

Data: 2011-02-17 22:11:18
Autor: jerzu
?cigaj? si? na S8 - 216 km/h. Tragiczny pocz?tek roku.
On 17 Feb 2011 21:08:20 GMT, to <to@abc.xyz> wrote:

Pytanie dlaczego czego¶ ma nie byæ jest g³upie,

Podobno nie ma g³upich pytañ, s± tylko g³upie odpowiedzi.

Data: 2011-02-17 21:25:12
Autor: to
?cigaj? si? roku.
begin jerzu
Pytanie dlaczego czegoś ma nie być jest głupie,

Podobno nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi.

Dlaczego jesteÅ› krokodylem?

Data: 2011-02-17 16:43:44
Autor: The_EaGle
W dniu 2011-02-15 21:25, Pawe³ W. pisze:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,9100183,Scigaja_sie_na_S8___216_km_h__Tragiczny_poczatek_roku.html

Tragediê to ja widzê w oznakowaniu i wykonaniu tej drogi, ale ¶mign±æ
220km/h spoko ;)

Tragedia to jest jak siê stawia s³up betonowy nie os³oniêty barierk± ko³o 3 pasmowej trasy ekspresowej - za to powinno siê tego projektanta za jaja powiesiæ a GDDKiA rozstrzelaæ...
Na tych s³upach zginie przez kolejne 20 lat kilkadziesi±t-kilkaset osób...

Pozdrawiam
Rafa³

?cigaj? si? na S8 - 216 km/h. Tragiczny pocz?tek roku.