Ścios jak Stroński

Data: 2010-07-06 03:52:02
Autor: zbig
Ścios jak Stroński
"Nazywanie tego wyboru "zwycięstwem demokracji" jest aktem
bezprzykładnego draństwa i pogardy dla polskiego społeczeństwa."

"Wybór ten, zdumiewająco bezmyślny, wyzywający, jątrzący, wytwarza
stan rzeczy, z którym większość polska musi walczyć".

Pytanie, który z tych dwóch cytatów został opublikowany przed
zamordowaniem prezydenta Narutowicza?

Data: 2010-07-06 13:21:06
Autor: Krzysztof
Ścios jak Stroński
Za pseudonimem to sie mozna chowac - takich tekstow nie czyta sie , tylko spuszcza w ubikacji.

K.

Data: 2010-07-06 04:25:20
Autor: zbig
Ścios jak Stroński
On 6 Lip, 13:21, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
Za pseudonimem to sie mozna chowac - takich tekstow nie czyta sie , tylko
spuszcza w ubikacji.

K.

Zauważyłem , że dla całkiem sporej grupki wyznawców PiS ten psychopata
jest autorytetem. Obym się mylił, ale mam pewne obawy, jeśli chodzi o
bezpieczeństwo nowego prezydenta. Wystarczy jeden niezrównoważnony
psychicznie. Taka antenka wzywa publicznie do "odstrzelenia bobra".
Czyżby nikt sie takim jawnym wezwaniem do mordu nie zainteresował?

Data: 2010-07-06 13:47:35
Autor: jerzy.n
Ścios jak Stroński

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9cc8d105-4912-4d57-b79c-78966a2e2fe7z10g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Wypada tylko zapodać do prokuratora aby zapobiec następnej tragedii ...

Data: 2010-07-06 19:12:41
Autor: awe
Ścios jak Stroński

Użytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i0v5el$n1a$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- --
pojebalo cie? musielby wczesniej zamknac Palikota a chodzi wolno
awe

Data: 2010-07-06 14:38:06
Autor: HaMMeR
Ścios jak Stroński
On 2010-07-06 13:25, zbig wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -

:))) ale i tak to kiepski masz dowcip!
Scios to czlowiek ktory przewraca cie wzrokiem,
jestes neptek i wsza na brzuchu I damy w porownaniu
z nim...
Chwytasz zabo, co to lape podstawia i podstawia...
i wciaz tylko ktos ja obsrywa!

Data: 2010-07-06 05:48:45
Autor: zbig
Ścios jak Stroński
On 2010-07-06 13:25, zbig wrote:> On 6 Lip, 13:21, "Krzysztof"<osiemk_u....@wp.pl>  wrote:

> [...]

jestes neptek i wsza na brzuchu I damy w porownaniu
z nim...
Chwytasz zabo, co to lape podstawia i podstawia...

Jakiekolwiek porównywanie mnie z tym psycholem jest dla mnie obraźliwe
i nie tylko dla mnie ale dla większości społeczeństwa, społeczeństwa
ludzi normalnych, która to większość j ma charakter stały z tendencją
do wzrostu. Choćbyś się zesrał zawistny nielocie, to nie zmienisz
faktu, ze wasz elektorat jest trwale recesywny. będziecie wymierać jak
dinozaury.  A takie przypadki jak tego niejakiego Ściosa powinny być
materiałem analitycznym dla prokuratory tudzież specjalistów
psychiatrów.

Data: 2010-07-06 15:51:22
Autor: HaMMeR
Ścios jak Stroński
On 2010-07-06 13:25, zbig wrote:>  On 6 Lip, 13:21, "Krzysztof"<osiemk_u...@wp.pl>    wrote:
[...]

No no, juz sie nie boisz, twoi wygrali i wzieli cie pod ochrone, co?
Ty wszo hebana, koniunkturalisto, tacy jak ty, kiedys wskazywali paluchem
polakow na rozwalke albo wysylke, kapuchy lajdackie!!
Prokuratorem straszy smiec jeden, a do tej pory siedzial cicho i w pory robil!
Tfu, gardze szczurami!

Data: 2010-07-06 10:59:54
Autor: zbig
Ścios jak Stroński
On 6 Lip, 15:51, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
-- -- -- -

[...]

Mniejsza z tym , że pierdolisz od rzeczy i nie na temat. W odróżnieniu
do znakomitej większości patriotów, co to patriotyzm u nich się
obudził po 89' roku, kiedy już w dupę za to nie dawali, dołożyłem
swoją cegiełkę, a może i dwie, w efekcie czego takie robactwo jak ty
ma swoją trybunę aby dać upust kompleksom.
Co do prokuratury, to chyba masz rację, na razie to przypadek dla
psychiatrów, miejmy nadzieję , ze tylko dla psychiatrów.

Data: 2010-07-06 20:06:26
Autor: awe
Ścios jak Stroński

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:942fa023-35bc-4d55-a7b0-bb858c4f8849g19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
zbig jak chcesz to wyszukam ci na necie oczywiscie spolecznie jakiegos dobrego - zaplacisz ale przestanie cie bolec glowa
awe

Data: 2010-07-06 19:13:56
Autor: awe
Ścios jak Stroński

On 2010-07-06 13:25, zbig wrote:>  On 6 Lip, 13:21, "Krzysztof"<osiemk_u...@wp.pl>    wrote:
[...]

to pewnie jakis zydlak. dziadzio ubek wprowadzal komunizm w polsce to czego oczekujesz od pajaca
awe

Data: 2010-07-06 14:01:37
Autor: mkarwan
Ścios jak Stroński

Proszę o link

Data: 2010-07-06 05:22:27
Autor: zbig
Ścios jak Stroński
On 6 Lip, 14:01, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:2fbc6ffa-24bd-4acf-b792-1b52d739985cy4g2000yqy.googlegroups.com...
Prosz o link

do czego?

Data: 2010-07-06 14:58:24
Autor: PaPi
Ścios jak Stroński
Data: 2010-07-06 15:41:03
Autor: mkarwan
Scios jak Stronski

Uzytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:1106c245-1d59-404b-a568-f2df56605445t10g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Do informacji która przypisujesz Scisowi!

Data: 2010-07-06 09:31:51
Autor: zbig
Scios jak Stronski
On 6 Lip, 15:41, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:1106c245-1d59-404b-a568-f2df56605445t10g2000yqg.googlegroups.com...> On 6 Lip, 14:01, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

> do czego?

Do informacji która przypisujesz Scisowi!

Zdurniałeś do reszty na tym odwyku . Przecież twoi towarzysze ideowi
założyli tu nawet dwa watki wykorzystując ten artykuł Ściosa i
wychwalając go. Jak chcesz to poproszę syna sąsiada, ma jakieś 8 lat ,
to ci wyjaśni tajniki poszukiwania informacji w sieci.

Data: 2010-07-06 19:15:29
Autor: awe
Scios jak Stronski

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b3fd6f2e-d66d-49d3-9ce8-1d56b69fbb75g19g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]

wychwalając go. Jak chcesz to poproszę syna sąsiada, ma jakieś 8 lat ,
to ci wyjaśni tajniki poszukiwania informacji w sieci.
nie sadzisz ze za duzo tej informacji jak na te twoja glowe? bo tak cie obserwuje i widze ze juz nie wyrabiasz z anazlia tekstow. moze zatrudnij tego 8 latka niech ma chlopina na lody a ty przynajmniej bedziesz cos z tego kumal
awe

Ścios jak Stroński