Ścisłe związki homo z pedofilią

Data: 2013-02-09 20:57:50
Autor: abc
Ścisłe związki homo z pedofilią
Ktokolwiek próbuje zalegalizować związki homoseksualne, powinien zdawać
sobie sprawę z powiązania pomiędzy homoseksualizmem a pedofilią.

Chociaż większość homoseksualistów nie angażuje się w pedofilię, to na
największą troskę zasługuje fakt, że wśród pedofilów istnieje
nieproporcjonalnie większa liczba homoseksualistów, a także to, że ruch
homoseksualny oraz ruch na rzecz akceptacji pedofilii wzajemnie się
przenikają. (...)

Pomiędzy pedofilią a homoseksualizmem zachodzą ścisłe związki. Politolog
prof. Mirkin napisał, że "organizacje pedofilskie były pierwotnie częścią
koalicji gejów i lesbijek (...)".

Ruch homoseksualistów i ruch na rzecz akceptacji pedofilii przenikają
się wzajemnie poprzez takie organizacje jak North American Man-Boy Love
Association (NAMBLA) [Północnoamerykańskie Stowarzyszenie na rzecz Miłości
pomiędzy Mężczyzną a Chłopcem].

Fakt ten potwierdza David Thorstad, wspólzałożyciel NAMBLA w artykule
zamieszczonym w Journal of Homosexuality. (Thorstad D. "Man-boy love and the
Amercian gay movement" ["Miłość męsko-chłopięca a amerykański ruch gejów"].
Journal of Homosexuality. 1990; 20:251-74.)

Wymowne są badania wskazujące, że w zaledwie 3%-wej grupie
homoseksualistów (statystyki kanadyjskie wykazują 1%)  aż 1/4 z nich to
pedofile.

Oznacza to, że w tak małej w porównaniu z całą populacją grupie, jaką są
osoby o orientacji homoseksualnej, zachowania pedofilskie występują 10 - 25
razy częściej niż w pozostałej przeszło 90% populacji mężczyzn
heteroseksualnych.

Więcej http://www.piotrskarga.pl/ps,383,5,0,1,I,informacje.html

Data: 2013-02-09 12:07:31
Autor: glob
On 9 Lut, 20:57, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Z celibatu bierze się taka ilość pedofili w kościele, a homki jak
widzisz nie wybuchają aferami takiego rodzaju.
 Co ty masz z głową?
 Brzydzisz się zboczeńcami, no rozumiem , można się brzydzić....to po
co ciągle do nich łazisz i opiewasz tutaj?
 A homki norma, zatrważające że pedofile z kościoła na dodatek
normalnych prześladują.  Czyli do zboczeńców się modlisz, a na
normalnych plujesz, a twierdzisz że brzydzisz się zboczeńców.

Data: 2013-02-09 21:44:37
Autor: u2
W dniu 2013-02-09 20:57, abc pisze:
[...]

Dlatego nazywa sie ich pedalami, bo blisko tym zbokom do pedofilii.

Data: 2013-02-09 13:09:50
Autor: glob
On 9 Lut, 21:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> heteroseksualnych.

Dlatego nazywa sie ich pedalami, bo blisko tym zbokom do pedofilii.

.....No widzisz jaki ty munnnndry.....

Przekonanie o związkach między pedofilią a homoseksualizmem zostało
zdementowane m.in. przez Polskie Towarzystwo Seksuologiczne oraz
Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne:
"
 Polskie Towarzystwo Seksuologiczne wzywa zdrowotne organizacje
naukowe oraz wszystkich indywidualnych psychologów, psychiatrów i
innych specjalistów w zakresie zdrowia psychicznego do podjęcia
działań polegających na dementowaniu skojarzenia między
homoseksualnością a pedofilią. "
-- Polskie Towarzystwo Seksuologiczne, 30 czerwca 2006[1

Data: 2013-02-10 10:00:23
Autor: pluton_
Ścisłe związki homo z pedofilią
Dlatego nazywa sie ich pedalami, bo blisko tym zbokom do pedofilii.

A najaktywniejsi to tzw. biskupi.

Nullification

Data: 2013-02-10 07:15:46
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Ktokolwiek próbuje zalegalizować związki homoseksualne, powinien zdawać
sobie sprawę z powiązania pomiędzy homoseksualizmem a pedofilią.

A co z "lawendowym lobby" ? "Odczuwali popęd homo, choć chcieli być hetero, i to niezależnie od swojego
kapłaństwa. Pamiętam, że jeden miał skłonności efebofilskie."

http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20121027/REPORTAZ01/121029530

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-10 09:26:39
Autor: u2
W dniu 2013-02-10 07:15, Grzegorz Z. pisze:
abc napisał:

[...]

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl

Data: 2013-02-10 10:05:49
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

"Mialem dwoch qmpli, ktorzy zostali ksiezmi."

hehehe

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-10 10:11:57
Autor: zdumiony
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51176384$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Widzę że coraz więcej osób bawi się w cytowanie tektów, najpierw Mkarwan, który chodził za Grzegorzem Ż, teraz u2.
Jak dzieci.

Data: 2013-02-10 10:14:25
Autor: Grzegorz Z.
Ścisłe związki homo z pedofilią
Widzę że coraz więcej osób bawi się w cytowanie tektów, najpierw Mkarwan, który chodził za Grzegorzem Ż, teraz u2.
Jak dzieci.

"Każdy orze jak może"

"Czy kiedykolwiek przezywales bol po stracie  tobie bliskich ? Bo jak nie,
to spierdalaj !" news:50f59e2d$0$1211$65785112news.neostrada.pl

"A co sqrwielu innego ? Zadalem proste pytanie, a ty chodzaca qrwo ubecka kpisz z cierpienia innych. Bodajbys sczezl. Bodajbys cierpial do 7-ego pokolenia wlacznie !" news:50f5a53f$0$1221$65785112news.neostrada.pl

"Czopki to ty bedziesz mial w dupie"

"Judasz to ty maly sqrwysynu"

"Niczego innego od sqrwysyna nie oczekuje"

"Ty jestes malo znaczacym gwnem na przestrzeni dziejow. Takim zalosnym
wypierdkiem historii." news:50f5c322$0$1307$65785112news.neostrada.pl

"dla mnie to jeden chuj" news:50f58b41$0$1307$65785112news.neostrada.pl

Data: 2013-02-10 23:22:03
Autor: mkarwan
Ścisłe związki homo z pedofilią

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

Data: 2013-02-10 10:12:43
Autor: Grzegorz Z.
Ścisłe związki homo z pedofilią
"Mialem dwoch qmpli, ktorzy zostali ksiezmi."

Byli pedałami czy hetero? A może to ci co pomarli po których tak teraz
rozpaczasz? hehe --
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-10 09:59:22
Autor: pluton_
[...]

I dlatego ksiendzów trzeba jak najszybciej powsadzać do wiezien.

Nullification

Data: 2013-02-10 21:46:27
Autor: matusm

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:5116aaa7$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

niestety pedały bryluja  w sejmie tylko po to aby,,,,,,

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Ścisłe związki homo z pedofilią