Ścisły związek Polaków z Kościołem

Data: 2010-04-05 11:31:13
Autor: abc
Ścisły związek Polaków z Kościołem
Jeden z najzajadlejszych wrogów Polski i Polaków, nazistowski generalny
gubernator części ziem polskich okupowanych przez III Rzeszę - Hans Frank
pisał w swym dzienniku:

"Kościół jest dla umysłów polskich centralnym punktem zbiorczym, który
promieniuje stale w milczeniu i spełnia przez to funkcję jakby wiecznego
światła. Gdy wszystkie światła dla Polski zgasły, to wtedy zawsze jeszcze
była Święta z Częstochowy i Kościół."

Za ten tak mocny związek z polskością Kościół katolicki zapłacił ogromną
daninę krwi od czasów Murawiewa-Wieszatiela po Hansa Franka. A jednak trwał
w obronie polskości dalej i w najgorszych czasach powojennych, poprzez
wspaniałe wystąpienia Prymasa Tysiąclecia, i później w czasach "Mszy za
Ojczyznę".

I trwa dalej, broniąc wartości, Wiary i Narodu.

I ten właśnie związek Kościoła i Narodu jest szczególnie nienawistnym dla
dzisiejszych niszczycieli wartości, najczęściej ludzi o komunistycznym
rodowodzie.

Szokują wprost rozmiary i tendencyjność oszczerczych kampanii dzisiejszych
rodzimych wrogów Kościoła. Usiłują oni zanegować nawet to, czemu nie
przeczyli najzajadlejsi wrogowie Polski - prawdę o szczególnie silnych
tradycyjnych więzach katolicyzmu i polskości.

Więcej http://www.polonica.net/Czarna_Legenda_3.htm

Data: 2010-04-05 12:38:15
Autor: Sławomir Śnieg

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Polacy bez Boga nie moga żyć i to jest prawda.
Nie wiedzieliby jak życ i co robic ze sobą. Dla tego potrzebują mądrych i
uczciwych kapłanów.
Niestety wielu okazało się niegodnymi.
Owładnięci patologiami świeckimi z którymi w wiekszości już się pojawili,
prowadzą nasz Kościół na zatracenie.
Módlmy się za nasz Rzymsko-Katolicki Kościół, aby przetrwał ten czas burzy i
aby szatańskie pomioty opuściły jego łono.

Sławomir Śnieg

Data: 2010-04-05 16:30:16
Autor: abc
Ścisły związek Polaków z Kościołem
Polacy bez Boga nie moga żyć i to jest prawda.

Dlatego śmieszą mnie syzyfowe wysiłki szatańskich pomiotów chcących oderwać
Polaków od Boga.

Data: 2010-04-05 18:46:11
Autor: Polok_prawdziwy
abc wrote:

Polacy bez Boga nie moga żyć i to jest prawda.

Dlatego śmieszą mnie syzyfowe wysiłki szatańskich pomiotów chcących
oderwać Polaków od Boga.

A dupki tes sem zachwilkem pokazywać bedziecie...

Widzem, ze nieznocie siem jesce, to zapewne zwielkom psyjemnościom sparki sem psecyścicie...

Data: 2010-04-05 20:08:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-05 12:38, Sławomir Śnieg pisze:

Nie wiedzieliby jak życ i co robic ze sobą. Dla tego potrzebują mądrych i
uczciwych kapłanów.

Sławomir Śnieg

A co to znaczy "mądrych i uczciwych"? Przecież cała istota kapłaństwa opiera się na fałszu i domniemaniach.  Najwyższy kapłan (Papież Ajatollah itp. ) wie o Bogu dokładnie tyle samo co niepiśmienny ateista.

Data: 2010-04-05 20:39:51
Autor: abc
[...]

Dość już tego aggiornamento, dość luzactwa, Kościoła otwartego,
kolegialności i innych nowoczesności. Trzeba powrócić  do tradycyjnej
formacji kapłanów w seminariach duchownych.

Trzeba nam księży dających nam przykład owoców Ducha Świętego, a nie księży
siejących zgorszenie.

Trzeba nam księży przypominających nam o Bogu i sprawach ostatecznych -
zbawieniu i potępieniu - a nie księży plotkujących o Kościele w bezbożnych
mediach..

Trzeba nam zwykłych księży w czarnych sutannach i z tonsura na głowie, a nie
księży poprzebieranych w cywilne marynarki i spodnie.

Data: 2010-04-06 09:28:22
Autor: Sławomir Śnieg

> [...]

nie
księży poprzebieranych w cywilne marynarki i spodnie.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Święte słowa!
Nie tak dawno miałem szeroki kontakt z klerykami (nie ważne gdzie) i
zobaczyłem zastrasząjacy widok.
Ci chłopcy, z których pewnie znaczna część bedzie w przyszłosci kapłanami
moim zdaniem zupełnie się do tego nie nadawali.
Byli w wiekszości bardzo prymitywni i powynosili z domów różne szkodliwe
nawyki. Odniosłem wrazenie, że nie powołanie i żarliwa wiara było
głownym powodem ich życiowych decyzji, ale wola i namowa rodziców chcacych
dobrze urzadzić swoje dziecko, a byc może i samemu skorzytać ze szczególnej
(jeszcze) pozycji w spoleczeństwie stanu kapłańskiego? Oczywiscie nie
dotyczy to wszystkich z jakimi sie spotykałem.
Kiedyś bycie księdzem bylo nobilitacją. Do stanu kapłańskiego szła szlachta,
bogate ziemiaństwo, ludzie nieskazitelni i rozumni. Obawiam się,  że dziś w
wiekszości jest to plebs o niskiem morale i zaniżonych horyzontach
myślowych. Najlepsi synowie narodu unikaja stanu kapłańskiego i urządzają
swoje życie na sposób świecki.
Jesli tak będzie dalej to wszelakie skandale będą sie nasilać w kńcu
prowadząc do marginalizacji roli Kościoła w społeczeństwie.  A to w końcu
doprowadzi do katastrofy ateizmu w Polsce.

 Sławomir Snieg

Ścisły związek Polaków z Kościołem