Scootoiler male pytanie do userow

Data: 2009-06-05 15:26:25
Autor: Tytus z Fabryki
Scootoiler male pytanie do userow
Siemka
Mam to ustrojstwo ale zauwazylem ze jesli moto postoi 3-4 dni to przestaje dozowac oliwke...po prostu jakby sie zapowietrza - zeby zaczlo dzialac musze zassac. Dodam ze zbiornik lezy u mnie na plasko na akumulatorze - ale w namualu bylo napisane ze polozenie nie gra roli ( a moze nie gra roli pod warunkiem ze zbiornik jest pionowo???:) :) :) ).

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-06-05 06:45:01
Autor: ditron
Scootoiler male pytanie do userow
u mnie zbiornik jest bardziej plasko niz pionowo :) (prawie w
poziomie)
za to moj scottoiler nigdy nie przestaje dozowac - zawsze tam jakas
kapke spusci na parkingu
Ogolnie jest to kwestia regulacji - dosc czasochlonne.

Dodam ze zbiornik lezy u mnie na plasko na akumulatorze
A gdzie masz odplyw - przy plusie czy minusie ?;

Data: 2009-06-05 21:09:23
Autor: Mystik
Scootoiler male pytanie do userow
Cześć

Użytkownik "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> napisał w wiadomości news:h0b6i3$83n$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jeżeli nic się nie zmieniło, to Scotoiler jest zbudowany w ten sposób, że olej spływa sobie swobodnie ze zbiorniczka na łańcuch, a zamknięcie jest regulowane zaworkiem podciśnieniowym z gaźników. Przynajmniej ja tak miałem.
A na zasadzie naczyń połączonych, nie ważne gdzie i jak był zbiornik, byle tylko do rureczki leciał olej (czyli pojemnik nie w poziomie), a wypływ rureczki był poniżej zbiorniczka.
Może masz nie całkiem odpowietrzoną rurkę i przy Twoim położeniu zbiorniczka bąbelek powietrza blokuje przepływ.

pozdr.
Mystik

Data: 2009-06-06 00:22:14
Autor: Jasio

Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał w wiadomości news:h0b6i3$83n$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Zbiornik pionowo, ukryty za tablicą rejestracyjną - dzięki czemu widać poziom oleju.
Podłączony tak, że nie daje oleju bez włączonego zapłonu.
Działa zawsze, nie zapowietrzył mi się - choć prawdę mówiąc, nigdy mi się olej nie skończył. Bo zawsze dolewałem na czas, oczywiście.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-06-06 04:28:28
Autor: Lisciasty
On 5 Cze, 15:26, "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ...@02.pl> wrote:
[...]

Na 90% masz nieszczelność gdzieś na wężu idącym do łańcucha,
jakaś luźna złączka (chyba że masz bez złączek), albo przy samym
skocie nie dociśnięte.
Ja mam pod blachą rej. z tyłu z dodatkowym zbiornikiem,
zapowietrzył się dopiero po staniu zimą, na co dzień chodzi
bez problemu.

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Tygrys '05

Scootoiler male pytanie do userow