Scootoiler male pytanie do userow

Data: 2009-06-05 21:09:23
Autor: Mystik
Scootoiler male pytanie do userow
Cześć

Użytkownik "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> napisał w wiadomości news:h0b6i3$83n$1atlantis.news.neostrada.pl...
Siemka
Mam to ustrojstwo ale zauwazylem ze jesli moto postoi 3-4 dni to przestaje dozowac oliwke...po prostu jakby sie zapowietrza - zeby zaczlo dzialac musze zassac. Dodam ze zbiornik lezy u mnie na plasko na akumulatorze - ale w namualu bylo napisane ze polozenie nie gra roli ( a moze nie gra roli pod warunkiem ze zbiornik jest pionowo???:) :) :) ).

Jeżeli nic się nie zmieniło, to Scotoiler jest zbudowany w ten sposób, że olej spływa sobie swobodnie ze zbiorniczka na łańcuch, a zamknięcie jest regulowane zaworkiem podciśnieniowym z gaźników. Przynajmniej ja tak miałem.
A na zasadzie naczyń połączonych, nie ważne gdzie i jak był zbiornik, byle tylko do rureczki leciał olej (czyli pojemnik nie w poziomie), a wypływ rureczki był poniżej zbiorniczka.
Może masz nie całkiem odpowietrzoną rurkę i przy Twoim położeniu zbiorniczka bąbelek powietrza blokuje przepływ.

pozdr.
Mystik

Scootoiler male pytanie do userow