Scootoiler male pytanie do userow

Data: 2009-06-06 00:22:14
Autor: Jasio
Scootoiler male pytanie do userow

Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał w wiadomości news:h0b6i3$83n$1atlantis.news.neostrada.pl...
Siemka
Mam to ustrojstwo ale zauwazylem ze jesli moto postoi 3-4 dni to przestaje dozowac oliwke...po prostu jakby sie zapowietrza - zeby zaczlo dzialac musze zassac. Dodam ze zbiornik lezy u mnie na plasko na akumulatorze - ale w namualu bylo napisane ze polozenie nie gra roli ( a moze nie gra roli pod warunkiem ze zbiornik jest pionowo???:) :) :) ).

Zbiornik pionowo, ukryty za tablicą rejestracyjną - dzięki czemu widać poziom oleju.
Podłączony tak, że nie daje oleju bez włączonego zapłonu.
Działa zawsze, nie zapowietrzył mi się - choć prawdę mówiąc, nigdy mi się olej nie skończył. Bo zawsze dolewałem na czas, oczywiście.

--
Jasio
vx etz

Scootoiler male pytanie do userow