Scott Aspect 20

Data: 2011-05-10 11:49:00
Autor: Wrozka Anastazja
Scott Aspect 20
Hej, a co myslicie o tym?
Scott Aspect 20 - rama XL

http://www.scott-sports.com/us_en/product/10030/55711/217981

Mysle, ze lepszy niz ten Trek... I nawet fajnie lezy. --

Data: 2011-05-10 06:16:54
Autor: Piotrpo
Scott Aspect 20
On 10 Maj, 13:49, " Wrozka Anastazja"
<wrozkaanasta...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Nie wiem jak pod względem ceny to wygląda, ale patrząc tak na szybko
to znacznie lepszy model - lepszy osprzęt, ma amortyzator,
hydrauliczne hamulce z shimano. Zerknął bym w sumie na coś mniej
firmowego, ale jeżeli zależy ci na naklejce, to kupuj ;)

Data: 2011-05-10 13:57:07
Autor: Wrozka Anastazja
Scott Aspect 20
Piotrpo <piotrpo@gmail.com> napisał(a):
Nie wiem jak pod wzgl=EAdem ceny to wygl=B1da, ale patrz=B1c tak na szybko
to znacznie lepszy model - lepszy osprz=EAt, ma amortyzator,
hydrauliczne hamulce z shimano. Zerkn=B1=B3 bym w sumie na co=B6 mniej
firmowego, ale je=BFeli zale=BFy ci na naklejce, to kupuj ;)

Jeszcze taki: http://www.katalogrowerowy.pl/kr/rowery/xcmaratonprzelaj/11448-
aspect-35?
pr_brand=Scott&pr_order=asc&pr_search=aspect&pr_sort_by=brand&pr_year=2010

Wlasciwie podobne, ale z zeszlego roku. Moglbym miec fajna cene na niego - ponizej 2000 pln. Rama rowniez pasuje. --

Data: 2011-05-10 09:32:15
Autor: Piotrpo
Scott Aspect 20
On 10 Maj, 15:57, " Wrozka Anastazja"
<wrozkaanasta...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Piotrpo <piot...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Wlasciwie podobne, ale z zeszlego roku. Moglbym miec fajna cene na niego -

Do niedzielnego bujania się od czasu do czasu, każdy z tych rowerów
jest aż za dobry. Weź się po prostu przymierz na żywo i jak ci pasuje,
to bierz ładniejszy :)

Scott Aspect 20