Scott Aspent 30 - co myslicie o nim

Data: 2011-04-25 18:19:40
Autor: K
Scott Aspent 30 - co myslicie o nim
Zamierzam wymienic swojego wysluzonego Gianta Boulder 400 na Scotta. Wydaje sie byc w porzadku ale troche cena mnie przybija moze macie jakos alternatywe. Dla mnie muso byc wytrzymaly bo ja troche jestem duzy i ciezki. Czesto siadaly mi obrecze tylne. --

Data: 2011-04-25 19:29:12
Autor: Wooyek
[...]

Praktycznie ten sam osprzęt i podobny charakter (geometrię) znajdziesz w sporo tańszym Krossie Levelu A2 disc. Oba rowery mają stosunkowo racingowy charakter, jeśli czukasz czegoś bardziej "zrelaksowanego", możesz rzucić okiem na Gianta Revel 1 Disc - gorszy osprzęt, ale geometria zdecydowanie lepsza do rekreacyjnej jazdy.

Ja natomiast dla siebie wybrałbym coś z oferty Speca, bo choć jako suma części te rowery wyglądają nieco gorzej, to jako całość są bezkonkurencyjne (połączenie geometrii, wykonania ramy, sposobu doboru komponentów i dobrej jakości części "własnych"). Przykłady znajdziesz na:
http://www.rowerowysklep.pl/rowery-gorskie-o_c_352_2_1.html

Możesz też rzucić okiem na mały "przewodnik" czasomisma What Mountain Bike:
http://dl.dropbox.com/u/6117300/best-bike-buys.jpg

....oraz IMO najlepsze testy na www.bikeradar.com
--
Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com
www.wooyek.pl // www.logologia.pl

Data: 2011-04-25 19:29:47
Autor: Wooyek
[...]

....a w ogóle to Aspect, a nie żaden "Aspent"!

Data: 2011-04-25 19:31:02
Autor: Wooyek
Scott Aspent 30 - co myslicie o nim
Kuźwa, zapomniałem jeszcze o:
http://ujeb.pl?ShfDHNFY88

Data: 2011-04-26 16:49:52
Autor: Ryszard Mikke
K <kgkrzysztof3@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Obrecza sie tak nie przejmuj, rozwalisz jedna - wymienisz na porzadna.

Wzglednie - wymien od razu, jak chcesz zjezdzac po kamulcach.

rmikke

Data: 2011-04-26 20:14:11
Autor: Ignac
Scott Aspent 30 - co myslicie o nim

  Za taka kase mogliby dać piasty deore...
  pamietaj o teście na "zestrojenie" napedu.

  Ignac

--

Scott Aspent 30 - co myslicie o nim