Scott CR1 Elite 2010 czy Cannondale CAAD 9 Ultegra SL Compact 2009

Data: 2010-01-10 15:08:39
Autor: Rowerex
Scott CR1 Elite 2010 czy Cannondale CAAD 9 Ultegra SL Compact 2009
On 10 Sty, 23:34, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:

Elite. Podobno Sram Rival plasuje się mocno powyżej 105, nieco poniżej
ultegry.

Podobno... Nigdy nie próbowałem klamek Srama, ten ich system z jedną
dźwignią do wszystkiego jest dziwny, ale są tacy którym się to podoba.
Ponoć Rival wcale nie jest taki dobry.

Cannondale natomiast jest aluminiowy z carbonowym widelcem, złożony na
Ultegrze SL i drobna zmiana, proponuje się dla mnie w cenie koła DT
klasy mavic ksyrium elite.

No to trochę lepiej

Stąd proste pytanie pod dyskusję, co wybrać :-)

Mam dylemat, z jednej strony sztywność carbonu i sram rival, z drugiej
strony cieniowane alu i lepszy osprzęt. Ścigać sie nie będę.

Najlepiej wersję zremiksowaną, czyli Scotta na ultegrze. Tylko starej
ultegrze, bo najnowsze wynalazki Shimano w dziedzinie klamkomanetek są
mocno krytykowane.

Pozdr-
-Rowerex

Scott CR1 Elite 2010 czy Cannondale CAAD 9 Ultegra SL Compact 2009