Scottoiler - kto mi to zamontuje we Wrocław iu?

Data: 2009-03-16 20:10:01
Autor: Jacek Różański
Scottoiler - kto mi to zamontuje we Wrocław iu?
Seba pisze:

Gwoli ścisłości - na rachunkach mi nie zależy - bardziej idę w jakość
montażu/użytkowania.

Hehe :) I potem trzeba płacić mechanikom krocie za jakieś gówna przez takich :)

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-03-16 19:28:19
Autor: Seba
Scottoiler - kto mi to zamontuje we Wrocław iu?
Hehe :) I potem trzeba placic mechanikom krocie za jakies gowna przez takich :)

Nie wiem w jaki sposob wyciagnales taki wniosek. Ale niech bedzie. Szkoda pradu. --
Pozdrawiam
Sebastian S.

Scottoiler - kto mi to zamontuje we Wrocław iu?