Sczytywanie danych vdo z3 pc-link

Data: 2012-03-03 07:52:01
Autor: piecia aka dracorp
Sczytywanie danych vdo z3 pc-link
Witam
W końcu zacząłem używać nowego licznika. Pytanie czy jeśli po treningu będę chciał odczytać średni puls to zawsze muszę używać stopera lub innej funkcji czasowej?

Po za tym trochę się rozczarowałem wersją pc-link że sczytywanie danych z licznika do komputera może tylko nastąpić jeśli wcześniej wybierze się opcję nagrywanie trasy. Myślałem że chociaż podstawowe dane z trasy da się odczytać a tu wychodzi że nie(takie jak dystans, średnia prędkość, puls itp).

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-03-03 14:02:03
Autor: rmikke
Sczytywanie danych vdo z3 pc-link
Dnia Sat, 3 Mar 2012 07:52:01 +0000 (UTC), piecia aka dracorp naskroba�/a:

[...]

No, zeby cos zczytac, musi najpierw zostac zapisane.
Obejrzyj opcje w tym pc-linku, moze byc osobna do zapisania sobie aktualnych stanow licznika. Ale moze tez nie byc - pare liczb szybciej jest spisac recznie,
niz podlaczyc ustrojstwo do komputera, uruchomic program... --
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-03 09:04:30
Autor: Piecia aka dracorp
W dniu sobota, 3 marca 2012, 15:02:03 UTC+1 użytkownik rmikke napisał:
> [...]
>że nie(takie jak dystans, średnia prędkość, puls itp).

No, zeby cos zczytac, musi najpierw zostac zapisane.
No ale są one zapisane. W końcu mogę je przełączać przyciskiem. Chociaż teraz wróciłem ponownie z roweru, już przed trasą wcisnąłem sobie zapis danych a na koniec wyłączyłem zapisywanie. No i podłączyłem i nic. W programie wybieram import z modelu z serii Z, na liczniku wybieram wysyłanie danych i nic się nie wysyła. Szkoda że nie ma żadnego info na samym liczniku czy dodatkowe dane są czy ich nie ma.

--
Piecia

Data: 2012-03-03 09:44:38
Autor: Piecia aka dracorp
Sczytywanie danych vdo z3 pc-link
W koñcu uda³o siê przes³aæ dane. Nie wiem czy trzeba trafiæ w jakie¶ okienko. Pod wieloma wzglêdami jest bardzo niezadowolony z Z3. Pod wieloma wzglêdami liczniki Sigma by³y du¿o lepsze.

--
Piecia

Data: 2012-03-03 20:27:36
Autor: piecia aka dracorp