Se C702 nagrywanie i beep

Data: 2009-08-12 23:17:03
Autor: Budzik
Se C702 nagrywanie i beep
hej
jak pozbyc sie sygnału beep ktory pojawia sie raz na jakis czas (30sekund?)  jezeli nagrywam prowadzona rozmowe?

Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
ssać i ssać... raz szybciej, raz wolniej. Tak właśnie je się raki.

Data: 2009-08-13 01:20:51
Autor: Janeo
Se C702 nagrywanie i beep
On 13 Sie, 01:17, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
hej jak pozbyc sie sygnału beep ktory pojawia sie raz na jakis czas (30sekund?)
jezeli nagrywam prowadzona rozmowe?
Jest możliwość - http://se-center.info/forumdisplay.php?f=294
Platforma A2 jest zupełnie rozpracowana i robi się to tzw. patchem.
Niestety mnie ten konkretnie patch na wersję fw [...]37 nie zadziałał
mimo do deklaracji twórców, może tobie sie uda. Co do posiadaczy
gwarancji nie należy się bać, można łatwo fw łatwo przywrócić do
oryginalnego.
Pozdr. - J
-- -- -- -- -- -- -- -- --
http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

Data: 2009-08-13 07:47:21
Autor: Adramelech
Se C702 nagrywanie i beep
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Odpowiedz na
hej
jak pozbyc sie sygnału beep ktory pojawia sie raz na jakis czas
(30sekund?)  jezeli nagrywam prowadzona rozmowe?

Używać telefonu z WM?
;)

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-08-13 09:18:27
Autor: Budzik
Se C702 nagrywanie i beep
Osobnik posiadający mail adresu@tu.nie.ma napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

jak pozbyc sie sygnału beep ktory pojawia sie raz na jakis czas
(30sekund?)  jezeli nagrywam prowadzona rozmowe?

Używać telefonu z WM?
;)

z czym?

"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.
I jedyne,które ma za co!"  Mark Twain

Data: 2009-08-13 02:39:43
Autor: Janeo
Se C702 nagrywanie i beep
On 13 Sie, 11:18, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
> Używać telefonu z WM?  ;)

z czym?
Z Windows Mobile, taka kpinka na poczekaniu... :-)
Pozdr. - J
-- -- -- -- -- -- -- -- --
http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

Data: 2009-08-13 11:03:30
Autor: Budzik
Se C702 nagrywanie i beep
Osobnik posiadający mail janeo100@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
> Używać telefonu z WM?  ;)

z czym?
Z Windows Mobile, taka kpinka na poczekaniu... :-)

aha
problem polega na tym, ze Se spierdoliło nawet to, co dobrze działało w poprzednich modelach - patrz np k750i - tam nie było takich dziwnych wymysłów z beepaniem.

Inna sprawa - super wymyslili tzw szybkie wybieranie (taka metoda slownikowa dla ksiazki telefonicznej) I wszystko byłoby ok, gdyby nie to, ze oczywiscie musieli cos spierdzielic - zapomniano o polskich znakach...

Generalnie - nawet wrogowi nie polece SE c702

"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"
Francois La Rochefoucauld

Data: 2009-08-13 06:13:51
Autor: Janeo
Se C702 nagrywanie i beep
On 13 Sie, 13:03, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
[...]
To dupy nie zawracaj że potrzebujesz wyjąć beep. Sprzedaj go i kup coś
bez beepa, jak ci się uda.
A beep jest wymagany, tego wymaga prawo żeby rozmówca miał sygnał, że
go jakiś cwaniak nie nagrywa. Do nagrywania jest potrzebna jest zgoda.
Pozdr. - J
-- -- -- -- -- -- -- -- --
http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

Data: 2009-08-13 20:22:59
Autor: u
Se C702 nagrywanie i beep

Użytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisał w wiadomości
A beep jest wymagany, tego wymaga prawo żeby rozmówca miał sygnał, że
go jakiś cwaniak nie nagrywa. Do nagrywania jest potrzebna jest zgoda.

Na świecie może tak, w Polsce nie .
Od czasów awantury z dyktafonem Ziobro sprawa była maglowana.
Własnego rozmówcę możesz nagrywać do woli czymkolwiek i jeszcze zanieść do
sądu jako dowód, a sąd może uwzględnić .
Komórki przeciętne mają dyktafony, ale lepszy rydz niż nic.

Data: 2009-08-13 23:35:03
Autor: Waldek Godel
Se C702 nagrywanie i beep
Dnia Thu, 13 Aug 2009 20:22:59 +0200, u napisał(a):

[...]

Ale sprzedaż w Polsce to mniej więcej sprzedaż w kilku Pierdziszewach
Górnych Niemiec czy USA, gdzie - jak podawałem - jest albo bywa to
nielegalne. Więc domyśl się do którego kraju prawodawstwa telefon będzie
dostosowany?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-13 21:19:24
Autor: u
Se C702 nagrywanie i beep

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości
nielegalne. Więc domyśl się do którego kraju prawodawstwa telefon będzie
dostosowany?

Spierał się nie będę.
Producenci telefonów to wprowadzili , by korespondent był informowany o
nagrywaniu co 20 sekund.
Wielu na świecie próbuje to wyłączyć (voice recorder beep off)
http://tinyurl.com/qdugdy

Która wersja działa dla jakiej wersji firmware nie wiem, bo mi to wyłączenie beep zbędne.
Niech mój korespondent wie, ze go nagrywam, nie będzie wielu bzdur pierdolił.

Data: 2009-08-14 07:03:51
Autor: Budzik
Se C702 nagrywanie i beep
Osobnik posiadający mail nospam@orangegsm.info napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

to niech sobie oprogramowanie zmienia.
Zwracam tylko uwage ze np w se k750i nie ma beepaia, wiec DA SIE!

"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."
La Rochefoucauld

Data: 2009-08-14 09:31:32
Autor: Jingiel
Se C702 nagrywanie i beep

to niech sobie oprogramowanie zmienia.
Zwracam tylko uwage ze np w se k750i nie ma beepaia, wiec DA SIE!

Jak to nie ma?? Wlasnie wyciagnalem swojego starego k750i i jest.

Jingiel

Data: 2009-08-14 15:03:48
Autor: Budzik
Se C702 nagrywanie i beep
Osobnik posiadający mail XXX@XX.XX napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

to niech sobie oprogramowanie zmienia.
Zwracam tylko uwage ze np w se k750i nie ma beepaia, wiec DA SIE!

Jak to nie ma?? Wlasnie wyciagnalem swojego starego k750i i jest.

no to ja miałem jakis dziwny model bo mój nie pikał...
Przy okazji sprawdze jeszcze k510 oraz Nokie 6310i.

A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

Data: 2009-08-14 09:36:23
Autor: Grzegorz Krukowski
Se C702 nagrywanie i beep
to niech sobie oprogramowanie zmienia.
Zwracam tylko uwage ze np w se k750i nie ma beepaia, wiec DA SIE!
Jak nie ma jak ma!
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-08-13 20:33:33
Autor: Budzik
Se C702 nagrywanie i beep
[...]

z róznych wzgledów nie moge sprzedac.
Dupy nie zawracaj takimi głupkowatymi poradami. ;-P

A beep jest wymagany, tego wymaga prawo żeby rozmówca miał sygnał, że
go jakiś cwaniak nie nagrywa. Do nagrywania jest potrzebna jest zgoda.

uwielbiam to, guru internetowy ktory cos sobie ubzdurał i powtarza głupoty dodatkowo naskakujac na interlokutora.
Mistrzu klawiatury - stawiam skrzynke piwa, jak wskazesz przepis ktory do nagrywania rozmowy nakazuje mi uzyskac zgode mojego rozmowcy.
A co tam - 2 skrznki.

jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2009-08-13 21:44:13
Autor: Waldek Godel
Se C702 nagrywanie i beep
Dnia Thu, 13 Aug 2009 20:33:33 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Mistrzu klawiatury - stawiam skrzynke piwa, jak wskazesz przepis ktory do nagrywania rozmowy nakazuje mi uzyskac zgode mojego rozmowcy.
A co tam - 2 skrznki.

Twelve states currently require that BOTH or ALL parties consent to the
recording. These states are:
California
Connecticut
Florida
Illinois
Maryland
Massachusetts
Michigan
Montana
Nevada
New Hampshire
Pennsylvania
Washington

Germany is a two party consent state. Telephone recording without two or
more parties consents is a criminal act according to Sec. 201 to German
Criminal Code [1] - violation of the confidentiality of the spoken word. Odezwij się na priva, podam namiary, gdzie masz dostarczyć piwo.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-13 23:22:31
Autor: Borafu
Se C702 nagrywanie i beep
Waldek Godel pisze:

[...]

Ciekaw jestem jak to wygląda w świetle polskiego prawa i, co mnie ciekawi jeszcze bardziej, czy po wyrażeniu zgody na nagrywanie w jakimś biurze obsługi/banku mogę sam nagrywać rozmowę?

W końcu warunek że obie strony wiedzą że rozmowa jest nagrywana i wyraziły na to zgodę jest bez wątpienia spełniony.

Pozdro
--
Borafu

Data: 2009-08-13 23:00:51
Autor: Waldek Godel
Se C702 nagrywanie i beep

http://www.rpo.gov.pl/index.php?akcja=pokaz_strone&id_strony=2365

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-14 07:03:51
Autor: Budzik
Se C702 nagrywanie i beep
[...]

czyli piwa jednak nie bedzie ;-)

"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
Jest tylko zupełnie inne..."  William Shakespeare

Data: 2009-08-14 10:21:48
Autor: Borafu
Se C702 nagrywanie i beep
Waldek Godel pisze:
[...]

Właśnie tego szukałem, ale jak widać słabo.

Dziękuję bardzo
--
Borafu

Data: 2009-08-14 07:03:49
Autor: Budzik
Se C702 nagrywanie i beep
Osobnik posiadający mail borafu_NIELUBIESPAMU@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

w Polsce nie masz zadnego obowiazku mowienia swojemu rozmówcy, ze nagrywasz rozmowe, tym bardziej uzyskiwania zgody.

które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2009-08-14 07:03:49
Autor: Budzik
Se C702 nagrywanie i beep
[...]

spoko, jak tylko telefony SE c702 beda sprzedawane z polskim oprogramowaniem w tych stanach - masz piwo.
Na razie sadziłem, iz oczywistym jest, ze pytanie brzmi: po co "w POLSCE" beepanie. Bo to, ze wymysla cos takiego amerykusy wcale mnie nie dziwi, ale na szczescie z ich systemem prawnym nie musze miec nic wspolnego.
Troche bardziej dziwia mnie Niemcy ale cóz - nadal to nie Polska...

Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam
kontrargument "Bo tak!".   Tomasz 'tsca' Sienicki

Data: 2009-08-14 07:03:50
Autor: Budzik
Se C702 nagrywanie i beep
Osobnik posiadający mail nospam@orangegsm.info napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Odezwij się na priva, podam namiary, gdzie masz dostarczyć piwo.

teraz jeszcze zauwazyłem, ze propozycja była skierowana do Janeo - niemniej podtrzymuje ja - jak wskazesz po co w Polsce beepanie (znaczy ktory przepis tego wymaga - piwo jest twoje :))

"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2009-08-14 08:23:29
Autor: Waldek Godel
Se C702 nagrywanie i beep
Dnia Fri, 14 Aug 2009 07:03:50 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

teraz jeszcze zauwazyłem, ze propozycja była skierowana do Janeo - niemniej podtrzymuje ja - jak wskazesz po co w Polsce beepanie (znaczy ktory przepis tego wymaga - piwo jest twoje :))

Pokaż telefon produkowany tylko dla Polski (i z dyktafonem) to ja ci
postawię piwo.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-14 15:03:52
Autor: Budzik
Se C702 nagrywanie i beep
[...]

ale przeciez nie chodzi o telefon tylko o oprogramowanie, a ono nie tylko dla Polski jest inne ale wrecz dla poszczególnych operatorów, prawda?

Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam
na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.

Data: 2009-08-14 16:06:01
Autor: Waldek Godel
Se C702 nagrywanie i beep
Dnia Fri, 14 Aug 2009 15:03:52 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

ale przeciez nie chodzi o telefon tylko o oprogramowanie, a ono nie tylko dla Polski jest inne ale wrecz dla poszczególnych operatorów, prawda?

I dla Polski te wszystkie języki które są w menu?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-08-15 11:48:46
Autor: Budzik
Se C702 nagrywanie i beep

Data: 2009-08-15 13:05:07
Autor: Waldek Godel
Se C702 nagrywanie i beep

Data: 2009-08-15 15:27:04
Autor: Budzik
Se C702 nagrywanie i beep

Data: 2009-08-15 17:16:09
Autor: Waldek Godel
Se C702 nagrywanie i beep

Data: 2009-08-15 17:57:05
Autor: Budzik
Se C702 nagrywanie i beep

Data: 2009-08-15 19:57:39
Autor: Waldek Godel
Se C702 nagrywanie i beep

Data: 2009-08-14 09:37:35
Autor: Jingiel
Se C702 nagrywanie i beep

Mistrzu klawiatury - stawiam skrzynke piwa, jak wskazesz przepis ktory do nagrywania rozmowy nakazuje mi uzyskac zgode mojego rozmowcy.
A co tam - 2 skrznki.

Na wstępie warto przytoczyć orzeczenie Sądu Apelacyjnego w Warszawie z dnia 6 lipca 1999 r., sygn. akt I ACa 380/99 zgodnie, z którym ochroną artykułem 23 kodeksu cywilnego objęte jest prawo do swobody wypowiedzi, wyboru rozmówcy i tajemnicy rozmowy.

Dalej stawiasz??

Data: 2009-08-14 10:00:33
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Se C702 nagrywanie i beep
Jingiel wrote:

[...]

To może rzeczywiście przeczytaj najpierw to orzeczenie.

"W 1995 r. pozwana zainstalowała urządzenie podsłuchowe w mieszkaniu zajmowanym przez powódkę. Przy pomocy tego urządzenia dokonała utrwalenia na taśmie magnetofonowej prywatnych rozmów powódki."

Czym innym jest podsłuch, czym innym nagrywanie *własnych* rozmów.

M.

Data: 2009-08-14 15:18:50
Autor: Budzik
Se C702 nagrywanie i beep
[...]

oczywiscie.
Co ci wyszło z tego orzeczenia? Ze nie wolno nagrywac własnych rozmów?

"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"
Jan Jakub Rousseau

Data: 2009-08-14 15:33:33
Autor: J.F.
Se C702 nagrywanie i beep
On Fri, 14 Aug 2009 09:37:35 +0200,  Jingiel wrote:
[...]

Mozna prosic o link lub tresc, zeby choc przeczytac do jakiej sytuacji
sie orzeczenie odnosilo ? Jak na razie w kodeksie karnym nie ma "kto nagrywa swoja rozmowe bez
zgody drugiego rozmowcy .. "

J.

Data: 2009-08-13 11:38:49
Autor: Adramelech
Se C702 nagrywanie i beep
[...]

WM ma to od dawna. Łacznie ze słownikowym wyszukiwaniem w treści smsów.
Nie zapomniano o polskich znakach.
MSPANC

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-08-13 13:22:45
Autor: u
Se C702 nagrywanie i beep

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:13082009.0C5C537Cbudzik61.poznan.pl...
Generalnie - nawet wrogowi nie polece SE c702

Zależy co kto potrzebuje.
Mam rok ten model i czasami zastanawiam się na co by go zamienić.
Mi się C702 podoba i na razie następcy nie widzę.

Data: 2009-08-13 20:18:29
Autor: Budzik
Se C702 nagrywanie i beep
Osobnik posiadający mail u@wx.yz napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Generalnie - nawet wrogowi nie polece SE c702

Zależy co kto potrzebuje.

sadziłem ze rozmawiamy o telefonie...

Mam rok ten model i czasami zastanawiam się na co by go zamienić.
Mi się C702 podoba i na razie następcy nie widzę.
no to podziwiam
ja dostaje szału ze wzgledu np na strasznie wolne działanie (czasami jestem juz piec klawiszy dalej, a on jeszcze mysli, co wcisnałem 2 sekundy wczesniej), ze wzgledu na fakt ze czesto przy korzystaniu ze słuchawek bluetooth dostaje takiej zawiechy ze bez wylaczenia i ponownego wlaczenia pomimo polaczenia z kims nie działa ani mikrofon ani glosniczek ani słuchawka, ze wylacza sie podczas uzytkowania ladowarki samochodowej, ze juz dwa razy przez pol roku uzytkowania ładował w serwisie (cos z elektronika), ze klawisz 6 i 9 trzeba wcisnac mocniej niz pozostałe zeby zadziałał itd.

Ma na pewno sporo plusów (wlasnie to szybkie wybieranie - telefony innych firm tez to maja, bo spotkałem sie po raz pierwszy w c702), super pojemna skrzynka na smsy (wlasciwie nie wiem jaki jest limit, a w k750i czesto otrzymymwałem info ze skrzynka pełna)

No i jeszcze do tego takie pierdoły spierniczone w stosunku do porzedniego modelu jak wlasnie beepy przy nagrywaniu - kto to, KURWA, wymyslił...? --
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie
swojej osoby, zginie raczej, niż stanie się antytezą tego wyobrażenia."
Frank Herbert

Se C702 nagrywanie i beep