Se boukun zainstalował ...

Data: 2009-03-12 19:30:05
Autor: rAzor
Se boukun zainstalował ...
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki Jerzy Tabortowski! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten Jerzy Tabortowski <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> nabazgrał::
... W dniu 09.03.2006r. oskarżony zainstalował na dysku twardym komputera grę Harry Poter and the Goblet of Fire (wersja niemieckojęzyczna) firmy Electronic Arts Inc

Harry Potter ?? Parchata gra na HDD takiego Hirou ??
O jacieszniepierdolę, świat się skończył ...
Ale bałagan ten boukun, aleeeeee ...

To ty go zakapowałeś?
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-12 19:39:25
Autor: Jerzy Tabortowski
Se boukun zainstalował ...
To ty go zakapowałeś?

No maaaasz, pewnie, o niczym innym przez ostatnie lata nie myślałem tylko o tym żeby zakapować boukuna. Sen mi spędzało to z powiek.
I boukun to wielokrotnie artykułował, jakby to przewidział, jak większość zjawisk z resztą. Chyba zacznę mieć wyrzuty ...

Data: 2009-03-12 19:48:22
Autor: Jerzy Tabortowski
Se boukun zainstalował ...
Tak myślałem.
Tfu.

Ale boukun zapowiada że będę sławny, jako i ON !!
Miłosierny Pan, miłosierny ...

Data: 2009-03-12 19:47:15
Autor: boukun
Se boukun zainstalował ...

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:gpbldk$p0f$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nawet sąd się z tym wychylił, że ta twoja histeria była dla reżimowych służb inspiracją.

boukun

Data: 2009-03-12 19:51:59
Autor: Jerzy Tabortowski
Se boukun zainstalował ...
Nawet sąd się z tym wychylił, że ta twoja histeria była dla reżimowych służb inspiracją.

A jak mnie wezwą na świadka, przez pół Polski będę sie tułał, o ja nieszczęsny, to choć fastfuda po procesie postawisz ??

Data: 2009-03-12 19:56:41
Autor: boukun
Se boukun zainstalował ...

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:gpbm57$p0f$4nemesis.news.neostrada.pl...
Nawet sąd się z tym wychylił, że ta twoja histeria była dla reżimowych służb inspiracją.

A jak mnie wezwą na świadka, przez pół Polski będę sie tułał, o ja nieszczęsny, to choć fastfuda po procesie postawisz ??

Jeśli cię do tej pory nie wezwali, to już cię nie wezwą. W sądzie apelacyjnym już tylko proforma, tylko w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza sąd nowe dowody stron.

boukun

Data: 2009-03-12 20:04:15
Autor: Jerzy Tabortowski
Se boukun zainstalował ...
Jeśli cię do tej pory nie wezwali, to już cię nie wezwą. W sądzie apelacyjnym już tylko proforma, tylko w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza sąd nowe dowody stron.

Kamień spadł z serca mego. Dziękuje ci ze nie kazałeś sądowi opresyjnego reżimu wzywać mnie na świadka, dzięki twej znajomości prawa i procedur nim rządzących darowana mi została tułaczka na kraj świata ...

Data: 2009-03-12 20:17:05
Autor: Jerzy Tabortowski
Se boukun zainstalował ...
Jeśli cię do tej pory nie wezwali, to już cię nie wezwą. W sądzie apelacyjnym już tylko proforma, tylko w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza sąd nowe dowody stron.

Swoją droga szkoda że mnie nie wezwą, spotkalibymysię face to face, a nawet fist to fist, po procesie stulecia na ziemi świdnickiej.

Se boukun zainstalował ...