Seagate 2.5cala - bledy pozycjonowania

Data: 2009-03-25 15:19:51
Autor: Jacek W.
Seagate 2.5cala - bledy pozycjonowania
łłłąąąąąłąłłąłąłą

Użytkownik "RBprv" <brak@wp.pl.com> napisał w wiadomości news:gqdd6g$imb$1inews.gazeta.pl...
Mam w notebooku dysk Seagate 2,5cala 100GB momentus ST9100828A. Wykonalem test programem HardDriveInspector i jeden test mnie niepokoi tzn błędy pozycjonowania głowicy.
Program SeaTools for windows nie pokazuje żadnych błędów.
Zaczęło się od tego że dysk się co chwilę zatrzymywał tzn 10sek się kręcił i wyłączał się na ok 3-4sek i tak w kółko. W ustawieniach i w BIOSie mam ustawione żeby nigdy nie wyłączał dysków.
Przywrocilem obraz partycji systemowej i juz nie slysze zeby sie zatrzymywal.
Backup już zrobiłem ale czy już go oddać na reklamacje?

Data: 2009-03-25 15:32:34
Autor: Jacek W.
Użytkownik "Jacek W." <jacek@tridex.com.NO-SPAM.pl> napisał w wiadomości news:gqdfp9$302$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

O kurde, gdzie to poszło - SORKI

Data: 2009-03-25 16:32:25
Autor: Big Jack
Seagate 2.5cala - bledy pozycjonowania
W wiadomości:
użytkownik *Jacek W.* napisał(a):

O kurde, gdzie to poszło - SORKI

Gdziekolwiek miało iść, to i tak bełkot. O cancelu słyszałeś?

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-03-27 12:30:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Seagate 2.5cala - bledy pozycjonowania

"Big Jack" 49ca4e89$1@news.home.net.pl

Gdziekolwiek miało iść, to i tak bełkot. O cancelu słyszałeś?

Przeczytaj raz jeszcze, tym razem ze zrozumieniem, a pojmiesz
w MIG27, że to nie żaden bełkot, ale rzężenie. ;)

Seagate 2.5cala - bledy pozycjonowania