Seagate External FreeAgent Desk 1TB - diagnostyka, padaka?

Data: 2010-06-03 13:09:26
Autor: xantos
Seagate External FreeAgent Desk 1TB - diagnostyka, padaka?
Podłączyłem, wykryło go tak samo jak wykrywa pendrive-a i był widoczny jako
zewnętrzny dysk 930GB NTFS.
Zacząłem wrzucać na niego pliki i się po kilku minutach wyłączył i
komunikat, że nie można skopiować plików.

Miałem tak samo przy starej płycie głównej.Teoretycznie był tam USB 2.0
Co ciekawe mogłem kopiować z tego dysku bezproblemowo,ale już wrzucać na dysk
się nie dawało (zawiecha po kilku minutach.)
Musiałem dokupic kontroler usb na PCI. Wtedy kopiowanie szło sprawnie.
Ostatecznie zmieniłem płytę główną i problemy znikły.

Data: 2010-06-03 13:13:26
Autor: Irokez
Użytkownik "xantos" <dd@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hu82h9$6pm$1news.task.gda.pl...
[...]

A ja miałem tak samo na płycie ale z obudową dysku NoName. Z firmowymi idzie jak ta lala.
Fakt, że gdzie indziej juz bez problemu działało. Ale mimo wszystko teraz wolę mieć coś, gdzie wszedzie (mam nadzieję) zadziała.

pozdro

--
Irokez

Seagate External FreeAgent Desk 1TB - diagnostyka, padaka?