Seagate Freeagent Xtreme 2TB - nadmierne grzanie się dysku

Data: 2009-09-09 00:08:26
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Seagate Freeagent Xtreme 2TB - nadmierne grzanie się dysku
Teraz postawiłem naprzeciwko tego dysku wielki wentylator, który już
go zdążył schłodzić do 44 stopni, ale to nie jest metoda...

Wbrew pozorom jest.
Nad moja kieszenia Wellanda (włączona 24h na dobę), ktora co prawda dobrze odprowadza cieplo (cała metalowa) - ale wentylatora nie ma stoi... 12cm wiatrak :-) Takie kalsyczne 120mm smigło z np. obudowy - działa rewelacyjnie.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Seagate Freeagent Xtreme 2TB - nadmierne grzanie się dysku