Seagate zewnętrzny dysk - utrata oprogramowania

Data: 2010-06-01 21:17:19
Autor: Dominik
Seagate zewnętrzny dysk - utrata oprogramowania
Witam serdecznie
Zakupiłem dysk zewnętrznych usb seagate 500 GB (kod ST905003FAD2E1-RK). Niestety skasowałem oprogramowanie które było na tym dysku. Na stronie producenta jest możliwość ściągnięcia prawie takiego samego programu, wyjątek stanowi tutaj brak opcji szyfrowania która była dostępna w programie dostępnym na dysku. Wypełniłem formularz na stronie producenta (tak jak podane jest na stronie) ale mija drugi dzień i cisza.

Czy ktoś z Was miał podobną sytuację i wie może skąd ściągnąć ten program z możliwością szyfrowania??

z góry dziękuje za pomoc

Data: 2010-06-01 20:30:04
Autor: m4rkiz
"Dominik" <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl> wrote in message news:hu3mbv$3lg$1news.onet.pl...
Czy ktoś z Was miał podobną sytuację i wie może skąd ściągnąć ten program z możliwością szyfrowania??

zainstaluj sobie truecrypta zamiast zamknietych rozwiazan robiacych
blizej nieokreslone rzeczy

Data: 2010-06-01 22:14:13
Autor: Czarek

Może tu znajdziesz wersję, która Cię interesuje: http://www.oldapps.com/

--
Cz.

Seagate zewnętrzny dysk - utrata oprogramowania