Seat Cordoba 2002 - pasek rozrzadku i ...

Data: 2010-08-10 15:21:08
Autor: krzysiek82
Seat Cordoba 2002 - pasek rozrzadku i ...
adresss@poczta.pl pisze:
Czesc,

tak sie przymierzam do wymiany paska rozrzadu, tak dla swietego
spokoju, bo nie wiem tak naprawde kiedy byl zmieniany.

W ASO Seata prawie spadlem z fotela, jak pan wyliczal co trzeba i ile
kosztuje (ca 1000 zl naliczyl - nie pamieta, ale gdzies mam zapisane).
Razem z paskiem chce wymieniac takze pompe wodna (od obiegu
chlodzenia), napinacz....Co sadzicie o wymianie pompy wodnej,
napinacza przy okazji paska?

Zawsze powinno wymieniać się kompletny rozrząd wraz z pompą wody jeśli takowa napędzana jest paskiem rozrządu, czy 1000zł to sporo ciężko powiedzieć bo nie napisałeś nawet o jakim silniku mowa.

--
krzysiek82

Seat Cordoba 2002 - pasek rozrzadku i ...