Seat Leon - bicie i stukanie przy V > 80 km/h

Data: 2013-01-15 22:41:15
Autor: szufla
Seat Leon - bicie i stukanie przy V > 80 km/h
Mam taką sytuację (Seat Leon 1.6, 2002). Wymieniałem ok 2 miesiące temu opony w jednym z warsztatów. Właściciel twierdził, że nie zrobiłem dobrego zakupu bo nowe opony ciężko wyważyć > pozdrawiam

Podjedz do kogo innego z tym kolem jeszcze raz na wywazarke. Jesli jest w srodku uszkodzona opona to on to wykryje. Sprawdz tez czy to kolo jest w ogole dokecone !!!
Stuki moga wskazywac na inna przyczyne, np. w zawieszeniu.

sz.

Seat Leon - bicie i stukanie przy V > 80 km/h