Seat Leon - wymiary klocków hamulcowych

Data: 2012-10-31 12:25:07
Autor: Iksiński
Seat Leon - wymiary klocków hamulcowych

Użytkownik "Marcin Bg" <marcin1180@spamwp.pl> napisał w wiadomości news:k6r097$hhe$1mx1.internetia.pl...
Witam

Jestem w posiadaniu Seata Leona 1M 1.6 16 V (BCB), rocznik 2002. Potrzebuję wymienić w nim klocki hamulcowe i przy okazji tarcze. Nie mam pewności co do wymiarów klocków. Wydaje mi się że do mojego modelu powinny być klocki bez czujnika zużycia o wymiarach 146 x 54,7 x 19,7 (mm), ale w sprzedaży są też 156 x 74 x 20 (mm). Może ktoś podpowiedzieć?

Tu masz katalog ATE, sprawdź po kodach wyposażenia (np. naklejka w bagażniku).
http://www.ate.de/generator/www/com/en/ate/ate/themes/20_catalogues/productinfo_cataloging_en.html

Może jacyś preferowani
producenci?

Każdy napisze co innego. Ja kupuję zestawy ATE i jestem zadowolony. Polecam klocki w wersji ceramic. Hamują tak jak powinny, nie piszczą i prawie nie pylą.

Seat Leon - wymiary klocków hamulcowych