Seat ibiza - jak zdemontować gałki nawiewu?

Data: 2011-05-22 13:16:21
Autor: Hants
Seat ibiza - jak zdemontować gałki nawiewu?
"Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> wrote in message news:4dd790b9$1news.home.net.pl...

Potrzebuję z panelu nawiewu Seata Ibizy zdjąć gałki nawiewu
http://i52.tinypic.com/4sla2o.jpg Próbowałem je najnormalniej ściągnąć,
ale jakoś bezskutecznie. Czy użyłem za małej siły, czy one nie są
demontowalne? Bałem się ciągnąć jeszcze mocniej w obawie przed
wyciągnięciem całego panelu ;) Panel oczywiście zabudowany w aucie -
zdjęcie poglądowe. Macie jakiś pomysł na ich demontaż?

Wyjmij caly panel i pozniej pomalu demontuj to co da się zdemontować. Chyba nie sądzisz, ze to radio Radmor z gałkami ledwie nałożonymi na potencjometry? :-)

Seat ibiza - jak zdemontować gałki nawiewu?