Second Level Address Translation

Data: 2013-01-17 09:30:06
Autor: Robert Winkler
Second Level Address Translation
Witam

Czy zna kto艣 stron臋 opisuj膮c膮 kt贸re z procesor贸w intela wspieraj膮 SLAT.
Wiem 偶e dost臋pne jest ta funkcja w procesorach z rodziny Nehalem
i nowszych, czyli w i3, i5 oraz i7. Trafi艂em jednak te偶 na informacje i偶 cze艣膰 z tych procesor贸w nie posiada tej funkcji, dotyczy艂o to chyba niekt贸rych procesor贸w mobilnych.
I tu pojawi si臋 problem, planuje zakup laptopa kt贸ry MUSI posiada膰 procesor obs艂uguj膮cy Second Level Address Translation,
i wola艂bym wiedzie膰 czy warto go kupowa膰 zanim wydam te 5-6 ty艣.

_
Pozdrawiam
Robert

Data: 2013-01-17 08:44:06
Autor: jureq
Second Level Address Translation
Dnia Thu, 17 Jan 2013 09:30:06 +0100, Robert Winkler napisa艂(a):

[...]

U Intel SLAT nazywa si臋 EPT. Wi臋c mo偶e tak:

http://ark.intel.com/pl/search/advanced/?s=t&VTX_ExtendedPageTables=true

Data: 2013-01-17 12:15:59
Autor: Robert Winkler
[...]

Dzi臋ki, o tak膮 stron臋 chodzi艂o.

__
Robert

Data: 2013-01-20 02:09:18
Autor: T.F.
Second Level Address Translation
"Robert Winkler" ...

planuje zakup laptopa kt贸ry MUSI posiada膰 procesor obs艂uguj膮cy Second Level Address Translation,

czyzby WP8 SDK ?

--
T.F.

Data: 2013-01-20 08:47:10