Sedan czy kombi?

Data: 2010-09-14 19:37:35
Autor: Pan Piskorz
Sedan czy kombi?
zalety tego samego auta z nadwozie sedan od kombi?

Np. skoda fabia sedan wyglądała obrzydliwie  :-)

Poza tym kombi rzadko wygląda ok,
np. Laguna I kombi to porażka,
407 jest raczej kontrowersyjne,
toyoty corolli nawet się nie oferuje w Europie,
mitsubishi lancer nie ma wersji,
golf variant produkowany w meksyku zdecydowanie przegrywa z oktawką,

megane kombi jest całkiem fajny i staje się popularny,
dacia logan MPV to oferta dla ludzi co nigdy nie oglądają auta z zewnątrz
itd.

masz odpowiedź  ;-)
P.

Data: 2010-09-14 21:55:58
Autor: bratPit
Sedan czy kombi?

zalety tego samego auta z nadwozie sedan od kombi?

Np. skoda fabia sedan wyglądała obrzydliwie  :-)

Poza tym kombi rzadko wygląda ok,
np. Laguna I kombi to porażka,
407 jest raczej kontrowersyjne,

oczywiście to kwestia gustu ale da się ładne kombi zrobić, np LII (Ph2) kombi w ciemnym kolorze i srebrnymi relingami, felgami alu wygląda bardzo ładnie, poza tym nowe C5 kombi jest śliczne, również BMW E39 FL kombi jest ładne, E46 w jasnym kolorze, i tak można by wymieniać w zależności od gustu,
poza tym wiem jedno, kolejne moje auta będą tylko kombi,

brat

Data: 2010-09-14 22:01:36
Autor: Przemek V
Sedan czy kombi?

Mniam. Niech się chowają wszystkie X3/5/6: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=429676

Data: 2010-09-14 13:21:24
Autor: Adam Adamaszek
Sedan czy kombi?
On 14 Wrz, 22:01, "Przemek V" <miata...@poczta.onet.naszaojczyzna>
wrote:

Mniam. Niech się chowają wszystkie X3/5/6:http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=429676

Z tylu wyglada jak kopia nowego A4 kombi, i dobrze, bo tamto tez jest
ladne.

pozdr
Adam

Data: 2010-09-14 22:20:43
Autor: Jacek
Sedan czy kombi?
Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:4c8fd4a0$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
[...]

jeśli już porównujemy marzenia, to chciałbym zabrać sie na wakacje audi rs4 albo rs6 kombi :)
Nie ma szybszego auta rodzinnego :)

Jacek

Data: 2010-09-15 12:57:48
Autor: mister
Sedan czy kombi?
W dniu 2010-09-14 22:20, Jacek pisze:
jeśli już porównujemy marzenia, to chciałbym zabrać sie na wakacje audi
rs4 albo rs6 kombi :)
Nie ma szybszego auta rodzinnego :)

chyba jednak E63 jest szybsze.

Data: 2010-09-14 22:35:30
Autor: bratPit
Sedan czy kombi?
[...]

bardzo ładne ale czarne, w jasnym za bardzo rzucają się w oczy łamane linie klapy tylnej,
ale żeby nie było za cukierkowo IMO lampy tylne wewnętrzne (na klapie) powinny byc w tym samym rozmiarze co te na błotnikach tylnych ;p

brat

Data: 2010-09-14 22:42:45
Autor: bratPit
Sedan czy kombi?

Mniam. Niech się chowają wszystkie X3/5/6:
a propos X6; powiedziałem ostatnio do właściciela 2-3 miesięcznej X6-tki (wcześniej posiadacza X3) "no ładne cacko żeś pan sobie kupił..." a on odparł, owszem, fajne ale gdyby nie kamera cofania to nie nadawało by się do poruszania po naszych drogach, widoczność do tyłu gorsza jak w ciągniku siodłowym z naczepą ;-)

brat

Data: 2010-09-15 09:57:17
Autor: Mirek Ptak
Sedan czy kombi?
Dnia 2010-09-14 22:01,  *Przemek V* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci_dnia/news/nowa-astra-sport-tourer,1493369
:)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-09-15 13:28:54
Autor: bratPit
Sedan czy kombi?

[...]

widać, że w Oplu albo zmienił się hamerykański management na "górze" na niemiecki albo zmienili na ludzi, którzy dostrzegają, że nie da się osiągnąć sukcesu na rynku ze stylistyką dla 'dziadków' - vide - Astra G kombi wyglądająca z tyłu jak Trabi kombi,

brat

Data: 2010-09-15 15:15:34
Autor: Mirek Ptak
Sedan czy kombi?
Dnia 2010-09-15 13:28,  *bratPit* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Raczej odwrotnie - niemiecki na w uproszczeniu anglosaski :)

osiągnąć sukcesu na rynku ze stylistyką dla 'dziadków' - vide - Astra G
kombi wyglądająca z tyłu jak Trabi kombi,

True - choć mi to wtedy nie przeszkadzało :)

Data: 2010-09-15 19:16:40
Autor: bratPit
Sedan czy kombi?

[...]

hmm, byłem zatem w błędzie bo niemiecka TV twierdziła że jest inaczej,

osiągnąć sukcesu na rynku ze stylistyką dla 'dziadków' - vide - Astra G
kombi wyglądająca z tyłu jak Trabi kombi,

True - choć mi to wtedy nie przeszkadzało :)

;-)

brat

Data: 2010-09-16 08:30:37
Autor: Mirek Ptak
Sedan czy kombi?
Dnia 2010-09-15 19:16,  *bratPit* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Raczej odwrotnie - niemiecki na w uproszczeniu anglosaski :)

hmm, byłem zatem w błędzie bo niemiecka TV twierdziła że jest inaczej,

Nick Reilly
http://carscoop.blogspot.com/2009/12/gm-europe-new-boss-nick-reilly-says.html

Poprzednik Carl Peter Foster lobbował za Magną, po przegranej odszedł z firmy:
http://edition.cnn.com/2009/BUSINESS/11/06/gm.resignation/index.html

Data: 2010-09-15 08:22:26
Autor: szerszen
Sedan czy kombi?

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i6obt6$6di$1@inews.gazeta.pl...

mitsubishi lancer nie ma wersji,

ale mial i wygladal jak dla mnie calkiem spoko, choc na osobisty uzytek nazywalem go karawanem ;)

Sedan czy kombi?