Sędzia Leszek Mazur nie wpisał do swojego oświadczenia majątkowego za 2018 r. niemal 100 tys. złotych

Data: 2019-07-11 10:39:46
Autor: Bruno Brunowski
Sędzia Leszek Mazur nie wpisał do swojego oświadczenia majątkowego za 2018 r. niemal 100 tys. złotych
Zapomniał biedaczek.

--
Bruno

Data: 2019-07-12 09:03:24
Autor: Bytomir Szimoza
Sędzia Leszek Mazur nie wpisał do swojego oświadczenia majątkowego za 2018 r. niemal 100 tys. złotych
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Zapomniał biedaczek.

Sędzia mianowany przez .... ? Kaczkę Pierwszego? De Bula czy Dudeła?
A może przez Bolesława Kłamliwego Pierwszego?

Data: 2019-07-12 09:49:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 12 lipca 2019 18:03:25 UTC+2 użytkownik Bytomir Szimoza napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> Zapomniał biedaczek.

Sędzia mianowany przez .... ? Kaczkę Pierwszego? De Bula czy Dudeła?
A może przez Bolesława Kłamliwego Pierwszego?

Mianowany na szefa neoKRS z polecenia B!N.S!

--
Bruno

Data: 2019-07-13 12:17:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 12 lipca 2019 18:49:28 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> A może przez Bolesława Kłamliwego Pierwszego?

Mianowany na szefa neoKRS z polecenia B!N.S!

I cisza. Jakież o zaskakujące :P

--
Bruno

Data: 2019-07-13 13:13:03
Autor: Bytomir Szimoza
Sędzia Leszek Mazur nie wpisał do swojego oświadczenia majątkowego za 2018 r. niemal 100 tys. złotych

> I cisza. Jakież o zaskakujące :P

Oglądałem o SKOKach to i cisza:) 5 odcinków x 30-40 minut.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Leszek_Mazur

Czego oczekujesz? Sędzia jak sędzia, ani mnie ziębi ani grzeje.
Jak lepszy od sędziny Rosłoń która robiła za kreta, tylko się cieszyć.
Ziobro to nie Giovanni Falcone, namiesza, ale cudów nie oczekuj.
Falcone posadził całą opozycję i połowę swojaków, Ziobro nie posadził
nawet jednego pełowca, taka to różnica miedzy PL a włochami.

cyt.
Świadek Jarosław Gowin:
Na pewno jedną rozmowę telefoniczną ja z nim odbyłem. Już mówiłem godzinę temu, że nie pamiętam, czy to ja byłem inicjatorem tej rozmowy, czy on do mnie dzwonił, ale rozmawialiśmy w dniu ujawnienia tego nagrania.

No, i jak się okazało, tydzień wcześniej rozmawiał z nim, a w każdym razie próbował się z nim kilkakrotnie połączyć, również w późnych godzinach, już w zasadzie nocnych, a nie wieczornych, mój... jeden z moich zastępców, czekający na dymisję już w tym czasie, bo on wiedział, że będzie zdymisjonowany oraz pani sędzia.

W stosunku do ministra Wałejki już nie byłem w stanie podjąć żadnych kroków, bo - tak jak powiedziałem - czekał na dymisję i ona nastąpiła dosłownie parę dni później. Natomiast tę panią sędzię w trybie natychmiastowym zwolniłem z ministerstwa.

Poseł Tomasz Rzymkowski (Kukiz15):
A jak się nazywa? Proszę o imię i nazwisko.

Świadek Jarosław Gowin:
Pani sędzia Rosłoń.

http://www.sejm.gov.pl/sejm8.nsf/biuletyn.xsp?documentId=A85DBF99AAAC36D5C12580ED004AD2C5

Data: 2019-07-13 13:23:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 13 lipca 2019 22:13:04 UTC+2 użytkownik Bytomir Szimoza napisał:

> [...]

Poseł Tomasz Rzymkowski (Kukiz15):
A jak się nazywa? Proszę o imię i nazwisko.

A to jest akurat inna patologia systemu, czyli sędzia który/która jest zatrudniona w MS i blokuje tym samym etat w Sądzie Powszechnym
Czyli w sumie nie na temat.

--
Bruno

Data: 2019-07-13 13:36:30
Autor: Bytomir Szimoza
> [...]

A to jest akurat inna patologia systemu, czyli sędzia który/która jest zatrudniona w MS i blokuje tym samym etat w Sądzie Powszechnym

Mentalność i służalczość (sitwie) sędzi jest jak najbardziej na temat i pokazuje patologię systemu.

Już dawałm ci wklejkę nt. liczby sędziów na 100.ooo mieszkańców
w PL i na zachodku, z tego wynika że sędziów w PL jest w chj..

Biurokracja w PL jest ciut większa niż średnia unijna.
Widać nie chcą iść w biznesy, wolą etaty państwowe, można więcej
się opierdalać. Jak tam nauczyciele u niemca, mogą strajkować?
Aj, nie mogą? Czemu?

Data: 2019-07-13 13:50:50
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 13 lipca 2019 22:36:31 UTC+2 użytkownik Bytomir Szimoza napisał:

> [...]

Już dawałm ci wklejkę nt. liczby sędziów na 100.ooo mieszkańców
w PL i na zachodku, z tego wynika że sędziów w PL jest w chj.

I ch... ta wklejka znaczy. Gdyż ilość sędziów i tak zakleży od organizacji systemu sprawiedliwości. Twoja wklejka pokazała, że najmniej sędziów jest w UK. Niby prawda, ale nie zastanowiłeś się nad organizacją systemu sprawiedliwości. Tam większość spraw nie wchodzi pod jurysdykcję sędziów w naszym rozumieniu, a rozstrzyga się na Sędziach Pokoju, którzy są w zasadzie urzędnikami lokalnymi.. Dawniej taką rolę w Polsce sprawowały Kolegia ds. Wykroczeń, ale na podstawie Konstytucji z 1997r. rolę tę przejęły sądy.
Jeśli jest więcej spraw, to potrzeba więcej sędziów.

--
Bruno

Data: 2019-07-13 14:58:55
Autor: Bytomir Szimoza
> [...]

> I ch... ta wklejka znaczy. Gdyż ilość sędziów i tak zakleży od organizacji systemu sprawiedliwości.

A kto do kurwy nędzy organizował system przez ostatnie 30 lat?
Toć nie ja. I co? Puknął babkę na pasach i niewinny, dajta spokój.

Nie dość że sędziów od metra, to jeszcze parówy w togach.

Data: 2019-07-13 15:05:28
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 13 lipca 2019 23:58:56 UTC+2 użytkownik Bytomir Szimoza napisał:

A kto do kurwy nędzy organizował system przez ostatnie 30 lat?
Toć nie ja. I co? Puknął babkę na pasach i niewinny, dajta spokój.

Ci sami co obecnie. Przypomnieć ci kiedy to związani z PiS zawiadywali wymiarem sprawiedliwości?
Teraz twierdzą, że personalnie to jest niedobrane, ale tak naprawdę to błędy tkwią w strukturze. Ale tego to już Zbysiu nie ogarnia.

--
Bruno

Data: 2019-07-13 23:24:29
Autor: u2
[...]

bzdura, w UK sprawy sądowe nie ciągną się latami, bo nie ma wiecznego przekładania wokand na kolejne terminy, bo papudze nie pasuje, bo oskarżony zachorował:)

--
I love love

Data: 2019-07-13 14:32:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 13 lipca 2019 23:24:29 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

bzdura, w UK sprawy sądowe nie ciągną się latami, bo nie ma wiecznego przekładania wokand na kolejne terminy, bo papudze nie pasuje, bo oskarżony zachorował:)

Znów te nudne przepisy i sposób organizacji wymiaru sprawiedliwości. Najnowszy przykład: sędzia odczytuje wyrok w sprawie Amber Gold przy pustej sali w obecności protokolanta, skończy za jakieś 3 miesiące, gdyż prawo zobowiązuje do odczytania nazwisk wszystkich poszkodowanych.
Ile spraw można by załatwić przez 3 miesiące? Nie można tego zmienić?

--
Bruno

Data: 2019-07-14 10:24:51
Autor: u2
[...]

można, ale wy ciągle donosicie do EU na Bolandę i stopujecie niezbędne reformy sądownictwa, ryba psuje się od głowy, wy pełomafiozi doskonale o tym wiecie:)))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-14 01:38:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 14 lipca 2019 10:25:02 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

można, ale wy ciągle donosicie do EU na Bolandę i stopujecie niezbędne reformy sądownictwa, ryba psuje się od głowy, wy pełomafiozi doskonale o tym wiecie:)))))))))))))

Pokaż Kukuryźniczku choć skrawek ustawy upraszczającej procedury sądowe, który wyszedł spod ręki Zbysia. Jedyne zmiany jakie Zbyś wprowadza, to zmiany personalne i wprowadzenie do sądów partyjnych oficerów politycznych szumnie się zwiących "rzecznikami dyscypliny".

--
Bruno

Data: 2019-07-14 10:48:33
Autor: u2
[...]

atakujesz personalnie ministra, zaraz zaczniesz atakować jego doradców, byle tylko kręcić bezkarnie lody:)

Jedyne zmiany jakie Zbyś wprowadza, to zmiany personalne i wprowadzenie do sądów partyjnych oficerów politycznych szumnie się zwiących "rzecznikami dyscypliny".

jak zwał tak zwał, w wymiarze sprawiedliwości ma być dyscyplina i poszanowanie prawa, a nie bezmiar niesprawiedliwości i deptanie godności ludzi:)

--
I love love

Data: 2019-07-14 10:50:05
Autor: u2
W dniu 14.07.2019 o 10:48, u2 pisze:
[...]

masz brutek przykład :

https://www.tvp.info/43090531/niepelnosprawny-musial-czolgac-sie-podczas-rozprawy-jest-postepowanie-dyscyplinarne

Niepełnosprawny musiał czołgać się podczas rozprawy. Jest postępowanie dyscyplinarne

--
I love love

Data: 2019-07-14 06:02:24
Autor: Zenek Kapelinder
Sędzia Leszek Mazur nie wpisał do swojego oświadczenia majątkowego za 2018 r. niemal 100 tys. złotych
Cytujac miszcza to ryba psuje sie od gory.

Data: 2019-07-13 21:35:37
Autor: u2
[...]

sam do siebie przynudzasz ?:)

--
I love love

Sędzia Leszek Mazur nie wpisał do swojego oświadczenia majątkowego za 2018 r. niemal 100 tys. złotych