Sędzia Małgorzata Gersdorf pozostaje pierwszym prezesem SN do 2020 roku

Data: 2018-06-28 22:10:49
Autor: Lord Donald
Sędzia Małgorzata Gersdorf pozostaje pierwszym prezesem SN do 2020 roku
Sędzia Małgorzata Gersdorf pozostaje pierwszym prezesem SN do 2020 roku

"Sędzia Małgorzata Gersdorf pozostaje zgodnie z Konstytucją RP pierwszym prezesem Sądu Najwyższego do dnia 30 kwietnia 2020 r." - głosi przyjęta dziś uchwała Zgromadzenia Ogólnego Sędziów Sądu Najwyższego.

http://telewizjarepublika.pl/sedzia-malgorzata-gersdorf-pozostaje-pierwszym-prezesem-sn-do-2020-roku,66905.html

Ciekawe czy PiSuary wykopią tych POsrańców z SN? Chyba zdają sobie sprawę, że jak się dadzą zaszantażować UE się cofną, to mogą się za rok pakować. POsrańczy odzyskają koryto i pod rozkaz szwabów zaorają Polskę.

Jak szwaby z UE spróbują nasz kraj szantażować i wywalić na margines to powinniśmy zawiesić składkę, a nierówności w UE załatać cłem tranzytowym na wschód dla zachodu. W sumie więcej byśmy na tym ugrali jak na samej frycowatej UE, która tylko upierdala kraje takie jak nasze.

Data: 2018-06-29 01:55:15
Autor: Olnik
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

[...]

PiSkomunie zamarzyły się czasy jak za PRLkomuny.

Nie damy się. Nie pozwolimy na to.
Unia Europejska nam pomoże.

Data: 2018-06-29 10:31:57
Autor: Lord Donald
W dniu 29.06.2018 o 01:55, Olnik pisze:
[...]

No jasne pomogli w 1792, to i pomogą podobnie teraz. Mówiąc nam POsrańcu raczej nie masz na myśli Polski.

Data: 2018-06-29 11:00:44
Autor: Olnik
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:ph4qps$kmc$1gioia.aioe.org...
[...]

Wtedy "pomagały" watykańskie pedałopedofile do spółki
z Rosją.
Najwyzszy czas przyłączyć się do Zachodu, a nie tylko sp...ać
na Zachód. Najwyzszy czas zrobić Zachód w Polsce, a nie ciagle
byc niewolnikami PRLkomuny, a teraz PiSkomuny.

Data: 2018-06-29 02:25:21
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
     -- - Najwyzszy czas zrobić Zachód w Polsce, -- - To kogo mamy sobie sprowadzić do roboty? Boko-haram, czy DAESH?
:-DDD

Ale tak na poważnie to widać, że pan jest niedzisiejszy. Takie pojęcia jak 'Zachód' robiły wrażenie w czasach peerelu, kiedy młodzież wyjeżdżała na saksy. Dzisiaj ten świat ze swoją autocenzurą i poprawnością, ze swoim zakłamaniem i zniewieścieniem zarazem przestaje imponować komukolwiek.

JB

Data: 2018-06-30 11:18:02
Autor: stevep
W dniu 2018-06-29 o 11:25, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

A zwłaszcza miłośnikom kultury wschodu tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-06-29 13:16:04
Autor: Wiesiaczek
W dniu 29.06.2018 o 11:00, Olnik pisze:
[...]

Przyłączyć się do Zachodu?!
Już raz czarni z Afryki przyłączyli się do USA i pracowali na plantacjach.
O to Ci chodzi?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-06-29 05:25:37
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
   -- - Przyłączyć się do Zachodu?!
Już raz czarni z Afryki przyłączyli się do USA i pracowali na plantacjach.
-- -- -- -- -- -- --

I co?  Źle na tym wyszli?

   -- - O to Ci chodzi?

O to chodzi Wiesiaczku, że na dzisiejszej Eurpce to już nikt oprócz Niemców dobrze nie wychodzi.  Zresztą im też za niedługo ta cała komedia wyjdzie bokiem.

JB

Data: 2018-06-30 12:53:22
Autor: Olnik
Sędzia. Tylko Stany Zjednoczone Europy.
Użytkownik <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości

na dzisiejszej Europie to już nikt oprócz Niemców dobrze nie wychodzi.
 Zresztą im też za niedługo ta cała komedia wyjdzie bokiem.

JB

Wszystkim wyjdzie bokiem : Polakom, Czechom, Niemcom, itd.
W Europie "kazdy sobie rzepkę skrobie", a na światowym globalnym rynku
licza się tylko potęgi.
Tylko Stany Zjednoczone Europy mogą skutecznie konkurować
z swiatowymi potęgami.

Właściciele boga już dawno zapisali w biblii jak ojciec tłumaczył
synom : kazał im złamać pęczek patyków związanych razem;
nie mogli złamac; to on po kolei wyjmował i po kolei kazdy złamał.
Wniosek : tylko razem jesteśmy mocni.

Data: 2018-06-30 04:08:13
Autor: Milf Hunter Dąs
użytkownik Olnik napisał:

[...]

No co ty królu złoty, w eurokołchozie bardziej chodzi o biznesy niż o jakieś ideały europejskie:)

Patyczek norwegia, UK czy szwajcaria wyskoczyły z pęczka i złamać się nie dały:)

Data: 2018-06-30 09:19:51
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Tylko Stany Zjednoczone Europy.
   -- - Patyczek norwegia, UK czy szwajcaria wyskoczyły z pęczka i złamać się nie dały:) -- -

Cosik mi się zdaje, że te trzy patyczki odnowią wspólnotę EFTA. Wtedy wszyscy do nich zaczną się przyłączać - obyśmy tego nie zrobili na końcu!

JB

Data: 2018-06-30 18:42:41
Autor: Olnik
Użytkownik "Milf Hunter Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości
użytkownik Olnik napisał:

[...]

Polska zawsze byla łamana.

Data: 2018-07-01 10:39:23
Autor: stevep
W dniu 2018-06-30 o 13:08, Milf Hunter Dąs pisze:
użytkownik Olnik napisał:

[...]

Dla PiS-u ideałem są rządy autorytarne towarzyszu wąs.

--
stevep

Data: 2018-07-01 03:09:40
Autor: Milf Hunter Dąs
użytkownik Stefan Pietrzykowski napisał:

> Patyczek norwegia, UK czy szwajcaria wyskoczyły z pęczka i złamać się nie dały:)
> Dla PiS-u ideałem są rządy autorytarne towarzyszu wąs..

Zaproponujcie towarzyszu alternatywę i przekonajcie do swoich racji luda.
Wincyj wklejek, jak dawniej po 21 dziennie, wincyj i wygrata batalię.

Dziwujeta się jak płemieł lata na nowogrodzką? W UK płemieł lata do królowej.

Data: 2018-07-01 12:23:30
Autor: Pieniacwo i Stołki
naDąsany pajac "Milf Hunter Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:6429d594-8549-4762-b360-d2069152bf8bgooglegroups.com...

Dziwujeta się jak płemieł lata na nowogrodzką? W UK płemieł lata do królowej.

Czyżby na Nowogrodzkiej mieszkał KRÓL ?!!  ;-))))

CL

Data: 2018-07-01 04:05:55
Autor: Milf Hunter Dąs
W dniu niedziela, 1 lipca 2018 12:26:45 UTC+2 użytkownik Pieniacwo i Stołki napisał:
> [...]

> Dziwujeta się jak płemieł lata na nowogrodzką? W UK płemieł lata do > królowej.

Czyżby na Nowogrodzkiej mieszkał KRÓL ?!!  ;-))))

Pełoski król mieszka w UE:
cyt
 Grzegorz Schetyna pojechał do Brukseli, aby odwiedzić byłego szefa PO Donalda

Czyżby Donek był królem? Po chj zadajesz głupkowate pytania łośku?
https://img8.dmty.pl//uploads/201103/1299068470_by_ChrisRockwell_600.jpg

Data: 2018-07-02 08:33:54
Autor: Pieniactwo i Stołki
ciul głupi  "Milf Hunter Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:c7a3fb47-8cdd-40f3-a807-9bb24acc58f2googlegroups.com...
> [...]

> królowej.

Czyżby na Nowogrodzkiej mieszkał KRÓL ?!!  ;-))))

Skup się! Pytanie było: czyżby na Nowogrodzkiej mieszkał krół?

Zestaw to z

"Dziwujeta się jak płemieł lata na nowogrodzką? W UK płemieł lata do królowej."

I jeszcze raz: czyżby na Nowogrodzkiej mieszkał krół?

- cyt
- Grzegorz Schetyna pojechał do Brukseli, aby odwiedzić byłego szefa PO Donalda

No widzisz głupi ciulu!  O d w i e d z i ć!  Swego szefa i kolegę!

Na Nowogrodzką premier i prezydent są  w  z  y w a n i!!!

Pytam wiec: czy na Nowogrodzkiej mieszka król? ;-)))

CL

Data: 2018-07-03 06:21:49
Autor: stevep
W dniu 2018-07-02 o 08:33, Pieniactwo i Stołki pisze:
> [...]

Na Nowogrodzką premier i prezydent są  w  z  y w a n i!!!

Pytam wiec: czy na Nowogrodzkiej mieszka król? ;-)))

Król wszyskich kotów.

--
stevep

Data: 2018-07-03 01:45:38
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Tylko Stany Zjednoczone Europy.
Starzejecie się towarzyszu Piszczyk? Nie potraficie sobie złapać kota?

_kolektyw

Data: 2018-07-02 05:14:32
Autor: stevep
W dniu 2018-07-01 o 12:23, Pieniacwo i Stołki pisze:
[...]

Król wszystkich kotów.

--
stevep

Data: 2018-07-02 05:13:51
Autor: stevep
W dniu 2018-07-01 o 12:09, Milf Hunter Dąs pisze:
[...]

Do kibla też lata towarzyszu wąs.

--
stevep

Data: 2018-06-30 09:13:02
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Tylko Stany Zjednoczone Europy.
   -- - synom : kazał im złamać pęczek patyków związanych razem;
nie mogli złamac; to on po kolei wyjmował i po kolei kazdy złamał.
Wniosek : tylko razem jesteśmy mocni.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pod warunkiem, że kijki są ze sobą złożone w sensowny sposób. Tymczasem Unia Europejska jest tak skonstruowana, że dla państw członkowskich stanowi zagrożenie większe niż wrogowie zewnetrzni. Jeżeli kraje takie jak Szwajcaria lub Norwegia rozwijają się szybciej od UE jako całości, to UE przeszkadza się rozwijać.

JB

Data: 2018-06-30 18:50:19
Autor: Olnik

[...]

Trzeba poprawić konstrukcję.

Data: 2018-06-30 10:10:50
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Tylko Stany Zjednoczone Europy.
Od tego poprawiania ta konstrukcja chwieje się coraz bardziej. Tak jak socjalizmu nie dało nie naprawić, tak samo szkoda życia na UE. Zresztą podobnie jak w PRL, tak Unię Europejska tworzą ludzie z doboru negatywnego. Pokaż mi sukcesy, jakie w swoich krajach odnijeśli Juncker, Barroso Schulz, Timmermans (o złodziejskiej partii jaką stworzył w Polsce Tusk nie chciałbym już wspominać). Po prostu w strukturach UE są sami uciekinierzy - nieudacznicy, którzy w swoich lokalnych społecznościach ponieśli porażki. Na tej właśnie zasadzie dobiera się unijne kadry - towarzysz mierny ale wierny, czyli swój. Zupełnie jak w PRL.

JB

Data: 2018-07-03 05:07:03
Autor: Olnik

 towarzysz mierny ale wierny, czyli swój.

JB

Nie jest łatwo budować Unię Eurpejską w sposob demokratyczny; tym bardziej
że na zjednoczeniu Europy stracą krajowi politycy - mniej koryta dla nich.

Tak jest w PiSkomunie - towarzysz mierny, ale wierny, czyli swój.

Data: 2018-07-03 01:28:25
Autor: jacekbialy80
[...]

....tym bardziej, że po zjednoczeniu ma to być IV Reich?
Buuuuuu ha-ha!

    -- - Tak jest w PiSkomunie - towarzysz mierny, ale wierny, czyli swój.

To jest wewnętrzna sprawa parti politycznej. Partie są wybierane przez obywateli w wolnych wyborach. Unijni aparatczycy są z niemieckiego nadania.

JB

Data: 2018-07-03 05:42:32
Autor: A. Filip
Sędzia. Tylko Stany Zjednoczone Europy (pod Niemieckim przywództwem?)
"Olnik" <groupsa@cert.pl> wrote:
[...]

Ale będzie więcej koryta dla prawdziwych europejczyków.
To są słuszne świnie?

--
A. Filip

Data: 2018-06-29 13:34:11
Autor: Olnik
Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- Wiesiaczek (dziś z DC)

I nadal chcą do USA, nie tylko z Afryki. Walą drzwiami i oknami.

Jak któryś trafi do PiSkomuny to zaraz spieprza na Zachód.

Data: 2018-06-29 05:30:00
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
   -- - Jak któryś trafi do PiSkomuny to zaraz spieprza na Zachód.

Nu - do POstkomuny walili drzwiami i oknami...
Buuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-06-30 11:19:32
Autor: stevep
W dniu 2018-06-29 o 14:30, jacekbialy80@gmail.com pisze:
    -- - Jak któryś trafi do PiSkomuny to zaraz spieprza na Zachód.

Nu - do POstkomuny walili drzwiami i oknami...
Buuuuu ha-ha!

JB

Waliliście wy kupę tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-06-30 10:36:15
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
Jak zwykle macie rację towarzyszu Piszczyk

_kolektyw

Data: 2018-06-30 08:23:14
Autor: Wiesiaczek
W dniu 29.06.2018 o 13:34, Olnik pisze:
[...]

Wal więc do USA ale mnie i innych w to nie wciągaj.
Ja jeszcze wierzę, że Polska wyrwie się kiedyś z łap kolonialistów i stanie się wolnym i suwerennym państwem.

Data: 2018-06-30 01:32:36
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
A ty Wiesiaczku gdzie masz głowę?

Data: 2018-07-01 07:33:17
Autor: Olnik
Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:ph77kj$8u6$1node1.news.atman.pl...

W dniu 29.06.2018 o 01:55, Olnik pisze:

Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
PiSkomunie zamarzyły się czasy jak za PRLkomuny.

Nie damy się. Nie pozwolimy na to.
Unia Europejska nam pomoże.

Ja jeszcze wierzę, że Polska
stanie się wolnym i suwerennym państwem.
-- Wiesiaczek (dziś z DC)

Polska jest wolnym i suwerennym państwem od czasu
obalenia PRLkomuny, ale na wlasne zyczenie Polacy stali się
niewolnikami wodza Kaczyńskiego i PiSkomuny.

Niemcy też dali się tak otumanić Hitlerowi
i zostali jego niewolnikami.

Data: 2018-07-01 10:33:38
Autor: Wiesiaczek
W dniu 01.07.2018 o 07:33, Olnik pisze:
[...]

Bzdury piszesz.
Ja mówię o prawdziwym niewolnictwie.
Takim, gdzie naród pozbawiony jest własnej armii, mediów, instytucji finansowych, środków produkcji i własnego przemysłu.

I takim krajem właśnie jest obecna Polska.
Należy zauważyć, że ZSRR traktował nas jak partnerów natomiast obecnie jesteśmy traktowani jako tania siłą robocza i rynek zbytu dla zachodnich produktów oraz złomu i śmieci, z którymi zachód ma problemy.
To dzięki nam zachód może więcej produkować samochodów, sprzedając nam soje zużyte auta. Polactwo jest z tego zadowolone, i cieszy się jak murzyn blaszką.

A te bzdury o których piszesz (Kaczyński, Pis i inne głupoty) sa serwowane dla gawiedzi przez koncerny takie jak Axel Springer i inne po to, żeby gawiedź to łykała.
No i właśnie widać, że sporo nałykałeś się tej propagandy.

Data: 2018-07-01 02:32:11
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
   -- - Należy zauważyć, że ZSRR traktował nas jak partnerów -- -

Buuuuuu ha-ha!   Ładny partner -  mięso armatnie w czasie wojny i murzyn za dwadzieścia dolc?w w czasie pokoju...

Dziękuj Kuklińskiemu mały komuszku. To dzięki niemu twój przemadry tatuś nie poszedł 'wyzwalać' Nederlandów.

JB

Data: 2018-07-01 03:07:08
Autor: Milf Hunter Dąs
użytkownik Wiesiaczek napisał:

[...]

Niby tak, ale ruskie też bez zachodniej technologii leżeli i kwiczeli.
Nie każdego stać na nowy niemiecki samochód. Nowe polonezy nie miały brania
w PL:(

To dzięki nam zachód może więcej produkować samochodów, sprzedając nam soje zużyte auta.

Niby tak. PL jednak też upycha swoje towary na zachodek.
Paczaj tłuste lata dla PL kiedy wartość eksportu do niemca przewyższała
import.

Data: 2018-06-29 13:46:48
Autor: Lord Donald
[...]

To z tym przyłączeniem do zachodu wyjaśniłeś całą politykę POsrańców. POsrańcy nie tylko narażają nas na wydarzenia 1792, ale także do tego dążą. Oczywiście z tym przyłączeniem Polski do zachody wyjdzie jak zawsze.

Data: 2018-06-29 05:41:19
Autor: jacekbialy80
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nu - przyjdzie Wania i skończy się czas PeO-srania. W nagrodę Putin zaprosi ich wszystkich do Moskwy - jak Stalin w 1938 roku... Buuu ha-ha!

JB

Data: 2018-06-30 00:58:29
Autor: Lord Donald
W dniu 29.06.2018 o 14:41, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Wania był 1918 i 1945, poczytaj historię jak to się skończyło dla Polski. A zapomniałem Litwę podpierdolił nam dwa razy. Stosunki Ruskich z Litwą to już chyba problem Ruskich i Litwin, w tym Dzisiejszej Ukrainy i Białorusi, a nie nasz. Tak samo byliśmy okupantami Litwy jak i Rusek, ot taka polityka. Każdy debilek drzeć mordę potrafi ale na mapę nie spojrzy jak to było. Jak ruscy pogonili pierwszy raz fryca dali nam niepodległość po 1918. To Piłsudski, który wcześniej kolaborował z frycami, którzy podobnie jak i targowiczan, z wdzięczności go do pierdla wsadzili, zamiast wyzwalać resztę Polski, Śląsk i Pomoże to pod dyktando fryca napadł na Litwę i Ukrainę. Wystarczy trochę popatrzeć na wydarzenia po 1918 jak to było na prawdę, wystarczy podręcznik ze szkoły podstawowej

https://www.youtube.com/watch?v=eqAnz-Mk16I

Data: 2018-06-30 00:45:09
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
    -- - Wania był 1918 -- -

Głupoty gadasz -  nie było tu Ruskich w 1918 roku. Fryce ich pogonili dwa lata wcześniej pod Tanenbergiem. A rok później zrobili im dwie rewolucje. Biedny Batiuszka, biedna Rassija... Pozostało po nich milczenie owiec i coraz głośniejsze wycie wilka. JB

Data: 2018-06-30 01:06:03
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
Biedny Batiuszka, biedna Rassija... Pozostało po nich milczenie owiec i coraz głośniejsze wycie wilka.
-- -- -- -- -- -- -- -- --

Głównym geopolitycznym celem narodu polskiego powinien być powrót dynastii Romanowow na polski tron i wspólne polsko-rosyjskie pomszczenie ofiar bolszewizmu. Potem razem z odrodzoną Rosją zwrócimy się do Niemiec o odszkodowania za rozpętanie komunistycznej rewolucji i ogrom ludzkiego cierpienia, jakie ta rewolucja przyniosła w XX wieku (włączając w to II Wojnę Światową) oraz dzisiaj jeszcze przynosi.

JB

Data: 2018-06-30 11:23:35
Autor: Lord Donald
W dniu 30.06.2018 o 09:45, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Co ty chrzanisz. Mam rozumieć że Niemcy wygrali I wojnę światową? Coś się porypało. Jak mówię takie informacje okoliczności zakończenia I wojny światowej i odzyskanie przez Polskę niepodległości uczą już podręczniki i to nawet 4 klasy szkoły podstawowej. Można się wspierać jakie mieli cele Car Mikołaj II lub Stalin odzyskując dla polski niepodległość od Niemców, ale faktem jest że to się stało i nie da się tego przekłamać nawet najwytrwalszym tępym historykom jak Schetyna czy Macierewicz. Tak czy inaczej Ruscy 2 razy odzyskali dla nas niepodległość ziem zagarniętych przez Niemców. To że nigdy nie oddali nam okupowanych ziem Litwy jest jedynym spornym tematem, ale ja uważam że Litwa należała się Litwinom, i to Litwini powinni się spierać o te ziemie z Ruskimi nie my.

Po za tym sprzedajność niektórych Polaków dla Niemców była bez sporna, Piłsudski był tego największym przykładem. Możemy tutaj porównać powstanie styczniowe, gdzie mamy przykład że Polacy mieli więcej praw ziemiach Litewskich mimo że to nie były polskie ziemie, niż na ziemiach polski, Piastowskich rozebranych przez Austrię i Prusy. Na Litwie Polacy mieli swoje majątki i mogli piastować wysokie stanowiska, czego przykładem był sam Traugutt. Co do Austrii i Prus Polak nie mógł posiadać nic, znamy historię o wozie Drzymały. Mimo to zawsze Polacy walczyli o Litwę ale nigdy o nasze ziemie. Tak samo Piłsudski, dostał od Ruskich ziemie Piastowskie aż po Przemyśl, nawet kawałek Lwowa. Pozostało mu tylko odzyskać Śląsk i Pomoże. ale zamiast zająć się polskimi ziemiami to napadł na Litwę wykorzystując osłabionych rewolucją ruskich. Po za tym pomijając Litwę która zawsze była częścią sporną między nami a ruskimi, to zawsze ostatecznie szliśmy o pomoc do ruskich jak nas okupowali fryce, od czasów Bolka do Kazia było wiele takich sytuacji.

http://www.smartage.pl/odzyskanie-niepodleglosci-przez-polske-w-1918-roku/

Data: 2018-06-30 08:20:51
Autor: jacekbialy80
[...]

No to chyba nie ukończyłeś tej klasy, a innych chcesz pouczać...
ROTFL!

     -- - Można się wspierać
jakie mieli cele Car Mikołaj II lub Stalin odzyskując dla polski
niepodległość od Niemców, ale faktem jest że to się stało (...)
-- -- -- -- -
ROTFL!
W 1918 car Mikołaj II wraz ze swoją rodziną siedział już w areszcie domowym pilnowany przez węgierskich rewolucjonistów. To jak on mógł wtedy Polskę od Niemców wyzwalać?
Buuuuuuuuuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-06-30 21:43:37
Autor: Lord Donald
W dniu 30.06.2018 o 17:20, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Przeczytaj gościu wskazane linki a nie bijesz się ze swoimi przemyśleniami. Nie ma wątpliwości że dzięki ruskim dwukrotnie zwrócono nam niepodległość, którą utraciliśmy przez fryców. A to jaki cel mieli ruscy zwracając nam ta niepodległość to już inny temat jako paliwo na ujadanie rusofobów.

Data: 2018-07-01 08:24:17
Autor: Pieniacwo i Stołki
kacap "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:ph8mh7$1e4g$1gioia.aioe.org...

Nie ma wątpliwości że dzięki ruskim dwukrotnie zwrócono nam niepodległość,

Wyślij Putinowi czekoladki.

którą utraciliśmy przez fryców.

Poczytaj sobie: https://pl.wikipedia.org/wiki/Rozbiory_Polski

A to jaki cel mieli ruscy zwracając nam ta niepodległość

Po prostu Stalin kochał Polskę! Tak jak Dzierzyński! ;-)))

to już inny temat jako paliwo na ujadanie rusofobów.

Dusza u ciebie sowiecka co? ;-)))

CL

Data: 2018-07-01 23:55:08
Autor: Lord Donald
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
W dniu 01.07.2018 o 10:25, jacekbialy80@gmail.com pisze:
    -- - - pokaż cytowany tekst -Przeczytaj gościu wskazane linki a nie bijesz się ze swoimi
przemyśleniami. Nie ma wątpliwości że dzięki ruskim dwukrotnie zwrócono nam niepodległość, którą utraciliśmy przez fryców.
-- -- -- -- -- -- -- --

Żeby coś napisać, to trzeba najpierw coś wiedzieć na dany temat. Ty nie dość żeś głupi, to jeszcze idziesz w zaparte, czyli nie umiesz przegrywać. Nic dziwnego że 'srajdaki' rolują cię jak chcą.

Dam ci bezpłatnej lekcji z historii - numer 1:
Historia Rosji skończyła się w roku 1924, kiedy ostatnie rosyjskie wojska uciekły do Mandżurii. Od tej pory całe rosyjskie terytorium (a także terytorium Mongolii) znalazło się pod okrutną marksistowsko-leninowską okupacją.
Lekcja numer 2:
Dla większości podbitej przez bolszewików ludności okupacja hitlerowska wydawała się wyzwoleniem. Dlatego w roku 1941 miejscowa ludność polska, ukraińska, bialoruska, mołdawska, bałtycka, fińska a także ludność rosyjska witały wojska niemieckie kwiatami jako swoich wyzwolicieli od śmierci i masowych wywózek (uwolniono wtedy wielu ludzi, których sowieci nie zdążyli wywieźć na wschód). Było nawet tak, że nawet Żydzi się cieszyli, gdyż hitlerowskich Niemców jeszcze nie poznali, a bolszewików owszem tak..
Odwrotne zjawiska mogły występować w części zajętej w roku 1939 przez Niemców. Tam ludzie mogli witać kwiatami sowietów, których w przeciwieństwie do Niemców nie zdążyli poznać. Podobnie mówi się o 'wyzwoleniu' Niemieckich obozów koncentracyjnych przez sowietów, którzy natychmiast po tym 'wyzwoleniu' przekształcali je własne obozy, do których wtrącali jeńców wojennych oraz ludność cywilną podbitych przez siebie ziem (na przykład w osławionym Majdanku urządzili obóz etapowy dla żołnierzy Armii Krajowej deportowanych do syberyjskich łagrów).
Tak więc nie mówmy już więcej ani o niemieckim, ani o sowieckim 'wyzwoleniu', żeby nie obrazić czyichś uczuć (punkt na to widzenia może zależeć od miejsca i czasu siedzenia).

JB

Macierewiczowo Schetynowe rusofobicznie brednie nie mają się nijak do rzeczywistości. Na szczęście jeszcze nawet u nas w kraju taka wykładnia historii jaką tu reprezentujesz nie nie jest stosowana w edukacji bo produkowała by kolejnych baranów. Tak czy inaczej nie da się zaprzeczyć że dwu krotnie Niemcy przegrali z Ruskimi i dwukrotnie Ruscy zwrócili Polsce niepodległość. Rusofoby mogą tu sinieć i się pienić ale prawdy nie zmienią.

Teraz coś tam próbują sobie przypisać Angole i USA ale ich wkład był nie wielki. Angole siedzieli na swoich wyspach i srali ze strachu czekając na ruskich bo wiedzieli, że  naziści mają już V2 na ukończeniu i wkrótce ich zaorają nie musząc nawet przepływać kanału. USA jedynie co robiła to bombardowała fosforem niemieckie miasta mordując kobiety i dzieci, kiedy to Frycki wykrwawiali się na wschodnim froncie. Tyle było ich udziału. Francji, Austrii i Włoch nie ma co tu wspominać, jedyne co to była kolaboracja z nazistami, później po wojnie postanowili to zamieść pod dywan.

Co do Ukraińców wiadomo kto stworzył tam potwora, i kto władał Ukrainą do 1939r. Zawiść Ukraińców nie prała się z niczego, lata wojen z Piłsudskim i tysiące wymordowanych jeńców ukraińskich w Polsce nie została bez echa. Po za tym Wileńszczyzna także była do 39 pod naszą okupacją, i także tam nie błysnęliśmy ludzkimi odruchami to nie dziwne że Hitler wydawał im się wybawieniem, po prostu nas się bali woleli Hitlera niż powrót Polski na kresy wschodnie.

https://www.youtube.com/watch?v=ops1LDIRvS0&t=528s

https://www.youtube.com/watch?v=cLl0oTxXxY8&t=5s

https://www.youtube.com/watch?v=gSyVIc_fZSw&t=40s

https://www.youtube.com/watch?v=d_BWHvR4eQk

https://www.youtube.com/watch?v=gSyVIc_fZSw

https://www.youtube.com/watch?v=AJiOMJN66cQ

Data: 2018-07-01 23:15:30
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
   -- - Macierewiczowo Schetynowe rusofobicznie brednie nie mają się nijak do
rzeczywistości. Na szczęście jeszcze nawet u nas w kraju taka wykładnia
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mnie nie obchodzi taka czy siaka narracja. Mnie obchodzi prawda, bo tylko ona jest ciekawa. Jeśli chcesz obalać mity za pomocą własnych mitów, to znajdź sobie uczniów - mnie do tego nie mieszaj. Jednak na publicznej grupie dyskusyjnej idioty z siebie robić nie musisz.

JB

Data: 2018-06-30 08:55:19
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
     -- - Tak czy inaczej Ruscy 2 razy odzyskali dla nas
     niepodległość ziem zagarniętych przez Niemców.. -- -

Buuuuuuuuu ha-ha!
Kto ciebie uczył historii?!  Po klęsce pod Gorlicami armia carska opuściła ziemie polskie na zawsze. Dwa lata później Rosja przestała istnieć.

JB

Data: 2018-07-02 00:03:32
Autor: Lord Donald
W dniu 30.06.2018 o 17:55, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Srajdak ty historię wysysasz z pały fryca. Dla ciebie to jedyne chwile kiedy masz kontakt z jakim kolwiek mózgiem, nawet frycowaty przesiąknięty nazizmem mózg to zawsze coś więcej niż sam masz. Idź podłącz się znów do kabla bo zaczynasz bredzić, pobierz transfer gebelsowskiej propagandy. Przy okazji kilka centów zarobisz abyś nie zdechł z głodu.

Data: 2018-07-01 23:24:01
Autor: jacekbialy80
[...]

Zlituj się boukun!
Poznałem po gumofilcach...  I jeszcze po tym, że bardziej pustej pały od twojej tutaj nie spotkałem - Buuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-07-02 15:39:31
Autor: Lord Donald
W dniu 02.07.2018 o 08:24, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Jak Szybko srajdokowi POsrańcy i moherowe PiSuary grają w jednym zespole. Wystarczy urazić ich rusofobiczny fanatyzm. Jeden chciał światu wmówić że Ukraina wyzwalała polskie obozy koncentracyjne a drugi wykopuje bandytów kolaborujących z Hitlerem na Wileńszczyźnie i stawia im pomniki liżąc dupę USA, która tak naprawdę sfinasowało Hitlerowi okupację. Tak czy inaczej POsrańcy już idą z zapomnienie a i PiSuary pójdą za nimi. Jedni drugich są warci. Wasze miejsce jest jedynie na śmietniku podobnie jak i wasza fanatyczna historia obrażająca wszystkich w koło nie mająca nic wspólnego z prawdą. Tak czy inaczej świńskie łajno gryząc się o koryto samo spuści się ostatecznie w kibel. Tak już bywało i miejmy nadzieję, że będzie. Tym razem mafijne rządy debili nie skończą się jak zawsze u nas bywało rozbiorem sprzedaniem Polski frycom. Tylko tym razem Polacy wam obu dadzą kopa i dorobią się w końcu rządu godnego nas Polaków.

Data: 2018-07-03 06:20:47
Autor: stevep
W dniu 2018-07-02 o 08:24, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Twój rechot to w delirium tawariszcz kliauznik?

--
stevep

Data: 2018-07-02 06:48:03
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
           -- - Jeden chciał światu wmówić że Ukraina wyzwalała polskie obozy koncentracyjne -- -

Nu.... O ile mi wiadomo, to prze Polskę południową przetaczał się Front Ukraiński. Auschwitz to raczej na Południu jest.  A tobie ojciec dał na imię Bohun, tylko czkawke miał, no i wyszło inaczej...

Buuuuuuu ha-ha!

Data: 2018-07-01 01:40:25
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
    -- - Mam rozumieć że Niemcy wygrali I wojnę światową? -- -

Omal jej nie wygrali, lecz w Niemczech wybuchła rewolucja podobna do tej, jaką Lenin zrobił rok wcześniej w Rosji.
11 listopada 1918 roku wojska niemieckie i austriackie zajmowały prawie cały obszar przedrozbiorowej Polski, gdzie Nemcy potworzyli marionetkowe państwa narodowe. W roku 1917 wyłączyli z wojny Rosję podrzucając im Lenina. Tak zabezpieczeni na wschodzie planowali przerzucić wszystkie swoje armie na zachód i w ten sposób złamać Francuzów. Niestety czerwona zaraza, którą podrzucili Rosjanom przeniosła się szybko do Niemiec gdzie na początku listopada 1918 wybuchła rewolucja.
Społeczeństwo niemieckie miało dość wojny i potencjalnie każdy niemiecki żołnierz mógł stać się rewolucjonistą. Dlatego Niemcy szybko się poddały, a niemieckiemu garnizonowi w Warszawie kazano oddać broń Polakom.
No i przysłali nam do Warszawy Piłsudskiego (a nawet mundur mu odnowili i wyprasowali).  Po co?  Jak to po co - żeby nami dowodził, gdy bolszewicy ruszą na Europę.

JB

Data: 2018-07-01 08:21:37
Autor: Pieniacwo i Stołki
kacap "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:ph7i6n$1fou$1gioia.aioe.org...

Pozostało mu tylko odzyskać Śląsk i Pomoże.

Dziadzia! PomoRZe !!!! Cos ty za szkoły kończył? Pewnie jakieś specjalne w DDR?  ;-))))

CL

Data: 2018-06-30 01:30:16
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
   -- - Jak ruscy pogonili pierwszy raz fryca dali nam
niepodległość po 1918.
-- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie masz pojęcia o historii. To Niemcy dali nam 'niepodległość' w 1916 roku tylko po to, żeby nas doić, a młodych Polaków wysyłać na front (wtedy wprowadzono polskie marki, polniche Wehrmacht itd).

   -- - To Piłsudski, który wcześniej kolaborował z

Piłsudskiego przywieźli nam w roku 1918, w kilka dni po tym, jak w Niemczech wybuchła rewolucja. Po co go tu przywieźli?   No jak to po co?    Żeby bronił Niemcy przed bolszewikami...  Buuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-06-30 11:20:54
Autor: stevep
W dniu 2018-06-29 o 14:41, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Wania to chyba z obyczajami wschodu teraz przyszedł tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-06-29 18:45:22
Autor: Pazerność i Stołki
kacap "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:ph5678$1avh$1gioia.aioe.org...
To z tym przyłączeniem do zachodu wyjaśniłeś całą politykę POsrańców. POsrańcy nie tylko narażają nas na wydarzenia 1792,

Dziadek, jest 2018, a ty ciagle ganiasz z dwururką po lasach? ;-)))

CL

Data: 2018-06-30 01:03:46
Autor: Lord Donald
W dniu 29.06.2018 o 18:45, Pazerność i Stołki pisze:
[...]

No widzisz Srajdak, a ty już u fryca dupy dajesz aby nie zdechnąć z głodu. A trza było się uczyć, to także byś w Polsce siedział i po naszych lasach byś chodził. Ale debili nikomu nie szkoda, fryc musi mieć frajera, którego za niewolniczą pracę jeszcze w dupę wali.

Data: 2018-06-30 11:06:45
Autor: Pazerność i Stołki
kacap "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:ph6dsg$1h3q$1gioia.aioe.org...
[...]

Dziadzia, jeżeli ktoś z nas jest srajdak to wyłącznie ty.
Masz ciagle zasrane kalesony ;-)))

a ty już u fryca

Dziadzia, ja? Przeciez to ty "brylowałeś" w DDR ;-)))

dupy dajesz

Obciagałeś partyjnym dzienikarzom w układzie wash&go! ;-)))

aby nie zdechnąć z głodu.

Dorabiałeś na budowach i jakby tego było mało koledzy z baraku mieli z ciebie pozytek. Z obu stron ;-))))

A trza było się uczyć,

Skończyłem 2 uczelnie + studia podyplomowe? A ty dziadzia? Podstawówka czy "niepełne średnie"? ;-)))

to także byś w Polsce siedział

Dziadzia, za swoje łotrostwo siedzieć będziesz prędzej czy później! Chyba, że wcześniej wskoczysz do dołu z wapnem i twoimi własnymi odchodami! ;-))

i po naszych lasach byś chodził.

Dziadzia, lasy nie są wasze tylko nasze! Wasze to są w ZSRR! ;-)))

Ale debili nikomu nie szkoda,

Dlatego mi ciebie nie żal! ;-)))

fryc musi mieć frajera,

I miał z ciebie! Obciagałeś komu sie dało by tylko pokazał parę feningów a za markę to szczaleś z radości w kalesowny. ;-))))

którego za niewolniczą pracę

Faktycznie dziadzia, obciąganie notablom, dymanie na budowie i obciaganie w robotniczym baraku to musiała być dla ciebie ostra harówa! ;-))))

>jeszcze w dupę wali.

No właśnie dziadzia, jednemu obciagałes a drugi cię posuwał? Aj waj! Takie wash&go? ;-)))

No i co dziadzia, podobał cie styl odpowiedzi? Zobaczyłeś siebie slimaku? ;-))))

Sądzę, że tylko lobotomia ci pomoże! Wielu partyjniakom pomogła! ;-)))

CL

Data: 2018-06-30 11:33:05
Autor: Lord Donald
W dniu 30.06.2018 o 11:06, Pazerność i Stołki pisze:
> [...]

Sądzę, że tylko lobotomia ci pomoże! Wielu partyjniakom pomogła! ;-)))

Srajdak. Skończyłeś uczelnie? Jest coś takiego jak robienie druta frycom w zamian za noszenie cegieł na budowie? Nie wiem co kończyłeś jak w ogóle co kolwiek, pomijając to że coś co by nie wymagało teraz od ciebie przypierdalania na budowach u fryca za kilka centów, przy tym z wdzięczności musisz mu laskę robić. To że zmarnowałeś wiele lat na uczenie się zawodu, którego nikt nie potrzebuje świadczy jedynie że jesteś jeszcze większym idiotą. Trza było oszacować potrzeby rynku pracy w Polsce i uczyć się czegoś co ma znaczenie to byś teraz dumnie w Polsce po lasach chodził, a nie przypierdalał u fryca mieszkając w zgrzybiałym i zaplutym baraku, i jak gnida robisz jeszcze mu za to laskę plując na nasz kraj.

Data: 2018-07-01 08:46:06
Autor: Pieniacwo i Stołki
kacap "Lo(r)dzik Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

Sądzę, że tylko lobotomia ci pomoże! Wielu partyjniakom pomogła! ;-)))

CL

Srajdak.

Zaśliniony dziadu! ;-)))

Skończyłeś uczelnie?

Wiem, wiem. Nie matura lecz chęć szczera! ;-)))

Jest coś takiego jak robienie druta frycom

Wiesz najlepiej. Twoja młodość w DDR upłynęła na tego typu zajęciach
praktycznych ;-)))

w zamian za noszenie cegieł na budowie?

No i ci koloedzy z baraku... musialeś mieć napiety grafik ;-))))

Nie wiem co kończyłeś

To zapytaj dziadzia ;-)))

jak w ogóle co kolwiek,

Dziadzia, cos ty kończył? Piszemy: PomoRZe, COKOLWIEK ;-)))
Wychodzi na to, że twoją szkołą były lasy kabackie ;-)))

pomijając to że coś co by nie wymagało teraz od ciebie przypierdalania na
budowach

Nie końzyłem uczelni związanej z budownictwem ;-)))
To ty zapierdzielaeś na DDR-owskich budowach a w przerwach obciagałes
kolegom w baraku! ;-)))

u fryca za kilka centów,

Ale potem zarabialeś lepiej prawda? ;-)))

przy tym z wdzięczności musisz mu laskę robić.

Opowiedz nam dziadzia o tym ;-))))

To że zmarnowałeś wiele lat na uczenie się zawodu,

Chodzą słuchy, że w drucie byłeś na zachód od Odry best of the best! ;-)))

którego nikt nie potrzebuje

Dziadzia, skoro nie wiesz jakie uczelnie kończyłem i nie wiesz jaki mam
zawód to na jakiej podstawie stary pierdzistołku twierdzisz, że nikt nie
potrzebuje mojej pracy? Logika,dziadzia. Tego nie nauczyłeś się w DDR! ;-)))

świadczy jedynie że jesteś jeszcze większym idiotą.

No dziadzia, ciebie to nikt nie przebije!
Jesteś super idiotą genetycznyn! ;-)))

Trza było oszacować potrzeby rynku pracy

Ano "trza" geniuszu ;-))))))

w Polsce i uczyć się czegoś co ma znaczenie

Dziadzia, a jaki ty masz fach?
Malarz parkowy czy pierdzistołek biurowy? ;-)))

to byś teraz dumnie w Polsce po lasach chodził,

Dziadzia, nie mów! Jesteś grzybiarzem czy jeleniem parkowym? ;-)))

a nie przypierdalał u fryca

Wyobraź sobie dziadzia, że mamy rodzinna firmę a "fryce" zapier...ją również dla nas! ;-)))

mieszkając w zgrzybiałym i zaplutym baraku,

Ach te wspomnienia!
Dziadzia, to nie moja wina, że przysżło ci "pracować" w takich warunkach! ;-)))

i jak gnida

Gnidy to ty masz na tym co nazywasz workiem mosznowym ;-)))

robisz jeszcze mu za to laskę

Trauma DDR-owska trzyma, co? ;-)))

plując na nasz kraj.

Kraj nie jest wasz tylko nasz dziadzia. Twój kraj jest za Uralem.

Podobało sie dziadzia? ;-)))

Pisz jeszcze coś w tym stylu. Robisz dobrą robotę dla PO! ;-)))

CL

Data: 2018-07-02 00:25:00
Autor: Lord Donald
W dniu 01.07.2018 o 08:46, Pieniacwo i Stołki pisze:
[...]

Srajdak skoro dla ciebie matura to szczyt sukcesu, to nie dziwię się, że przypierdalasz u fryca na budowach nosząc cegły. Przy tym mieszkasz w zagrzybiałym i zapleśniałym baraku niewolniczym. Aby dostać jałmużnę w podzięce frycowi musisz jeszcze obciągnąć i pluć na nasz kraj. Skoro udało ci się osziągnąć jedynie maturę to nie dziwię się, że za tępy jesteś aby zrozumieć swoje położenie i jaka gnida z ciebie jest i popierasz ten niemiecki POsrany marionetkowy rząd, który fryce chcą nam wcisnąć. Kiedyś mówiono że PiSuary to partia obciachu. Ale patrząc na tych co jeszcze są za POsrańcami to zostali same żyle, tępaki i prostaki. Większość jak ty do niczego się nie nadawali w kraju i muszą przypierdalać na zachodzie w najgorzej gównianej pracy jedynie za to aby tam nie zdechnąć z głodu co nawet uchodźca z Afryki by się brzydził wykonać i aż tak by się nie poniżył aby to robić. Ale takim tępakom jak ty to się wydaje że mimo że zarabia tam trzy razy więcej to żyje trzy razy lepiej. Nie potrafi nawet se policzyć że żyje jak śmieć. Przy tym porzucił swoją rodzinę na łasce nas Polaków jak kukułcze jajo bo tam jak by musiał wynająć mieszkanie i opłacić potrzeby dzieci, itp. to zdechli by zz głodu, a tak żyjąc w baraku jakoś ta się przeżyć. Tacy jak ty rżną tutaj gości jak im się uda czasami przyjechać na święta, nie zauważają nawet, że każdy patrzy na nich jak na debili, przy tym na sprzedajne gnidy jak jeszcze plują na swój kraj.

Data: 2018-06-30 13:10:13
Autor: Olnik
[...]

Wyjdzie tak jak zechcemy. Nikt nikogo nie zmusza.
Należy wspólpracować i wypracować wspólnie najlepsze rozwiązanie.

Tylko PiSkomuna z Kaczyńskim szuka wszędzie wrogów
i boi się rozmawiać z innymi krajami,
bo ciemny lud potrzebuje wrogów i można wygrać wybory.

Data: 2018-06-30 09:52:06
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
    -- - Tylko PiSkomuna z Kaczyńskim szuka wszędzie wrogów -- -

Dlaczego wszędzie?   Wrogiem PiS-u jest wszystko to, co w Polsce zostało po peerelu i sowietach, czyli peerelowskie służby, peerelowskich środowiska prawne i tego typu quazimafijne kliki. To są środowiska chore, psychicznie wykolejone tak jak chory i wykolejony był sowiecki system. Dlatego PiS odnosi sukcesy w gospodarce, gdyż usuwa piach z pomiędzy trybów maszyny.
Natomiast Unia Europejska każe nam ten piach zostawić w maszynie i jechać dalej. Ostatnio przyczepiła się do reform naszego sądownictwa, podczas gdy na te reformy czeka nie tylko polskie społeczeństwo, ale także wielki zagraniczny kapitał, który lubi uczciwe reguły gry.
Osobiśccie nie chciałbym inwestować w kraju, gdzie sądy i prokuratury działają na telefon. W takim układzie konkurencja mogłaby mnie zniszczyć przekupując odpowiednie instytucje - i w taki właśnie sposób zniszczono w Polsce niejedną firmę i niejednego przedsiębiorcę. Nie każdy o tym mówi, ale wie o tym każdy, kto chce otworzyć w Polsce jakiś interes.

JB

Data: 2018-06-30 21:57:28
Autor: Lord Donald
W dniu 30.06.2018 o 18:52, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Zaraz POsrańcy szukacie tematu aby przysrać PiSuarom i może przy okazji odzyskać koryto. Zgadza się że PiSuary to nacjonalistyczne oszołomy ale o kraj dbają. Właśnie problem jest z POsrańcami, którzy to bez wahania by nasz kraj sprzedali frycom. Nie ma wątpliwości że POsrańcy to współcześni targowiczanie. Trzeba ich pogonić aby odeszli w niebyt, bo inaczej historia się powtórzy. Niemcy tylko czekają aby Polacy wsadzili ich marionetki z powrotem do koryta.

Data: 2018-07-01 08:40:57
Autor: Pieniacwo i Stołki
kacap "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:ph8nb6$1f9k$1gioia.aioe.org...

Zaraz POsrańcy szukacie tematu aby przysrać PiSuarom

Ależ PO co? Pzreciez ty idealnie plujesz na PO a tym samym robisz doskonała robotę! Bo czyz lepszego dowodu na to niż ty, że komuchy z PiS nie sa idiotami?  PiSz lo(r)dzik, PiSz więcej w tym stylu! ;-))))

CL

Data: 2018-07-02 00:41:21
Autor: Lord Donald
W dniu 01.07.2018 o 08:40, Pieniacwo i Stołki pisze:
[...]

Mam w dupie oszołomów z PiS. Ale nie masz co liczyć aby POsrańcy tutaj wrócili do koryta. Twoje sranie z kilkudziesięciu nicków tego nie zmieni. Po za tym nie rozumiem ciebie o czym marzysz? Nawet jak by marionetkowy niemiecki rząd POsrańców kiedy kolwiek tu dopchał się do koryta to twoja zasrana sytuacja szwabskiej dziwki się nie poprawi, no chyba, że fryc z radości ci dorzuci centa. POsrańcy tylko mogą upierdolić Polaków co zostali w kraju ale tobie nic nie dadzą, ty do usranej śmieci będziesz u fryca druta ciągnął. Dlaczego chcesz tak nam dojebać Polakom? Z zawiści, że jesteś tępą gnidą i musiałeś tam jechać w niewolę? Ale wiele osób co tak jak ty pojechali w niewolę prezentuje podobną postawę jak ty na tej liście. Jak czasami przyjeżdżają do kraju, to plują na wszystko co tutaj mamy, chcą Polaków zmieszać z błotem, mają Poalków za gorszych od siebie mimo że tam robią za najgorszych śmieci i żyją z poniżających warunkach, uważanych za tubylców za najgorszy sort taniej siły roboczej.

Data: 2018-07-01 00:12:56
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
    -- - To są środowiska chore, psychicznie wykolejone tak jak chory i wykolejony był sowiecki system. -- -

Otóż istotą ludzkiej cywilizacji jest wzajemna służebność różnych ludzkich stanów. Gdyby było inaczej, ludzie by od siebie pouciekali już w czasach, gdy ogromne przestrzenie kuli ziemskiej były jeszcze niezamieszkane. Tymczasem to banicja, czyli wypędzenie było najsurowszą karą po karze śmierci, a do pierwszych zamorskich kolonii wysyłano skazańców.
Odmiennie rzeczywistość widział Karol Marks, który wzajemną nienawiść oraz walkę ludzkich stanów postrzegał jako fundament rozwoju. W jego pismach aż roi się od pejoratywnych sformułowań takich jak 'sługusy' i 'lokaje', w których dawał wyraz swojej złości i pogardy dla wartości takich, jak spokój społeczny i międzyludzka współpraca. W podobnym wulgarnym duchu marksiści zaczęli wychowywać kadry swojego aparatu wszędzie tam, gdzie zdobyli władzę.
Stąd bezduszność i chamstwo urzędników, czy też innych funkcjonariuszy marksistowskiego państwa. Nie wynika to ani z natury ludzkiej, ani też z takiego, czy innego charakteru danego narodu. Ludzie nie różnią się aż tak bardzo od siebie, natomiast w naszym przypadku mamy po prostu do czynienia z osobami zdemoralizowanymi przez marksowy system i jego toksyczną ideologię. Z ludźmi którzy nie rozumieją tego, że do pracy np. w sądach lub innych urzędach idzie się po to, aby służyć innym ludziom, za co bierze się oficjalne wynagrodzenie.
Dlatego każda reforma postkomunistycznego państwa powinna iść w kierunku jego dekomunizacji. Natomiast najlepsza dekomunizacja to wymiana kadr, czyli ukaranie winnych najcięższych przestępstw oraz wysłanie reszty srodowiska na emerytury. Chodzi o to, aby swoim toksycznym stosunkiem do rzeczywistości nie zarażali oni ludzi młodych, czyli swoich następców. Inaczej nigdy nie pozbędziemy się totalitarnego dziedzictwa i jego obyczajów z naszego życia publicznego.

JB

Data: 2018-07-01 03:07:37
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
   -- - na Zachód. Najwyzszy czas zrobić Zachód w Polsce, -- -

Polsce nie jest potrzebny zachód ani wschód, ani żadne inne tematy zastępcze. Polsce potrzebna jest dekomunizacja państwa i prawa. Gdy pozbędziemy się choroby, z innymi problemami będziemy sobie radzić samodzielnie.

JB

Data: 2018-07-02 05:13:04
Autor: stevep
W dniu 2018-07-01 o 12:07, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Waszej choroby nie można się pozbyć towarzyszu kliauznik bo to chroniczna głupota.

--
stevep

Data: 2018-06-29 11:31:53
Autor: t-1
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.

A kto zatwierdza i łoży na budżet SN w tym płace?

Data: 2018-06-29 02:39:23
Autor: jacekbialy80
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
No jak to kto?  Pan Timermans..
Buuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-06-29 11:42:22
Autor: A. Filip
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego. [Ciągłość kiܜŽ,ĎDšâyČnľ˙ BĘ7š
"Olnik" <groupsa@cert.pl> pisze:
[...]

A kiedy nastąpiło odcięcie się kasty sędziowskiej od ciągłości aż od
czasów PRL?

--
A. Filip

Data: 2018-07-01 11:53:40
Autor: Zenek Kapelinder
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
A wy to kto? Nowy klon pizdziaka z pizdziakiem i reszta klonow?

Data: 2018-07-02 05:15:05
Autor: stevep
Sędzia. Nie zostaniemy niewolnikami Kaczyńskiego.
A wy to kto? Nowy klon pizdziaka z pizdziakiem i reszta klonow?

Zapytaj rabina.

--
stevep

Data: 2018-06-29 06:58:19
Autor: Pazerność i Stołki
kacapek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Sędzia Małgorzata Gersdorf pozostaje pierwszym prezesem SN do 2020 roku

Ciekawe czy PiSuary wykopią tych POsrańców z SN?

Liczysz, że twoi towarzysze z PZPR znajda tam miejsce? ;-)))

Chyba zdają sobie sprawę, że jak się dadzą zaszantażować UE

Tel Awiw nie jest stolicą UE, Netanjahu nie jest jej premierem a Kneset to
nie Rada Europejska.

się cofną, to mogą się za rok pakować.

http://wyborcza.pl/7,75398,23604237,mateusz-morawiecki.html?disableRedirects=true

POsrańczy odzyskają koryto

Na szczęście nie uda się to post-PZPR-owskim  łachmytom takim jak ty

i pod rozkaz szwabów zaorają Polskę.

Marzy ci sie powrót pod opiekuńcze skrzydła Kremla, prawda? ;-)))

Jak szwaby z UE spróbują nasz kraj szantażować

Na szczęście mamy przyjaciół na całym świeci a ci nie pozwolą na "szantaż"
;-)))

i wywalić na margines

Alez nie muszą już nic robić, PiS postarał się by Polska była postrzegana
jako zadupie UE.

to powinniśmy zawiesić składkę,

Pokombinuj jak to zrobić? ;-)))

a nierówności w UE załatać cłem tranzytowym na wschód dla zachodu.

Nasz jabłka znów zrobią karierę! ;-)))

W sumie więcej byśmy na tym ugrali jak na samej frycowatej UE,

Wolisz kremlowskie rządy? ;-)))

która tylko upierdala

Co z reperacjami wojennymi? PiS obiecał! Zenus też! ;-)))

kraje takie jak nasze.

Pomyśl! Wiem, dla ciebie to trudne. PiS opluwa m.in. poprzez takich jak ty
UE. Dlaczego UE ma byc miła skoro jest przez PiS opluwana? Tusk ma wam
pomóc? Przecież opluwacie go na każdym kroku. Jesteście jak te małe gnidy!
Zawistni, zgryxliwi, wredni, pazerni a mówiąc wprost idiotami.

CL

Sędzia Małgorzata Gersdorf pozostaje pierwszym prezesem SN do 2020 roku