Sedzia Tuleya któż to taki?

Data: 2013-01-17 07:59:27
Autor: muto2100
Sedzia Tuleya któż to taki?
Data: 2013-01-17 19:23:52
Autor: Marek Czaplicki
Sedzia Tuleya któż to taki?
muto2100 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 17 styczeń 2013 16:59:

http://niepoprawni.pl/files/images/tul.preview.jpg
Sędzia Tuleya miał dość odwagi i za­wodowej odpo­wie­dzial­no­ści, by pod­
nieść alarm. Kto go uci­sza, działa na naszą wspólną szkodę. Obja­wem cięż­kiej cho­roby tra­wią­cej orga­nizm pań­stwowy jest też sytu­acja, gdy poli­tycy nie krę­pują się sta­wiać do raportu są­dów, a były wice­
mar­sza­łek Sejmu, besz­ta­jąc sędziów, nazywa ich urzęd­nikami i wydaje się nie­świa­domy wła­snej ignorancji.
http://studioopinii.pl/karol-modzelewski-sedzia-przed-trybunalem-politykow/

Tłumaczenie dla ignorantów: urzędnicy są sługami prawa, sędziowie jego tłumaczami.

Data: 2013-01-17 20:07:22
Autor: u2
Sedzia Tuleya któż to taki?
Tłumaczenie dla ignorantów: urzędnicy są sługami prawa, sędziowie jego
tłumaczami.

Dlatego uniewinnia sie bossow Pruszkowa, a zamyka samotna matke wychowujaca dwoje malych dzieci o 22-giej, bo zalega tysiac zlotych dla fiskusa.

Data: 2013-01-17 20:41:04
Autor: Marek Czaplicki
Sedzia Tuleya któż to taki?
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 17 styczeń 2013 20:07:

[...]

Jak na kogoś kto mówi o sobie że jest Bogiem, mało w Tobie cierpliwości. Przecież zawsze ich możesz skazać na wieczne potępienie, czy co tam masz w zanadrzu.

Data: 2013-01-17 20:48:26
Autor: u2
Sedzia Tuleya któż to taki?
[...]

A ktoz to mowi, ze Bog ma byc cierpliwy i znosic wszelkie upokorzenia ze strony ubecji ? Ubek ?

Poza tym ja punktuje przewalki wladzy. Swiata nie zamierzam zbawiac.

Data: 2013-01-17 20:52:59
Autor: Marek Czaplicki
Sedzia Tuleya któż to taki?
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 17 styczeń 2013 20:48:

[...]

A kto mówi, że nie jest? Ty?

Data: 2013-01-17 21:00:11
Autor: u2
Sedzia Tuleya któż to taki?
Poza tym ja punktuje przewalki wladzy. Swiata nie zamierzam zbawiac.
A kto mówi, że nie jest? Ty?

Ja stawiam na liberalizm, czyli kazdy powinien miec zagwarantowana wolnosc, a ubecy stawiaja na podporzadkowanie jednostek oblednej ideologii.

Data: 2013-01-17 21:22:21
Autor: Marek Czaplicki
Sedzia Tuleya któż to taki?
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 17 styczeń 2013 21:00:

[...]

Wytłumacz najpierw swe słowa o tym, że Bóg nie jest cierpliwy. Potem uderzaj w uboli, czy jak tam się nazywają Twoi aktualni wrogowie.

Data: 2013-01-17 21:29:29
Autor: u2
Sedzia Tuleya któż to taki?
Wytłumacz najpierw swe słowa o tym, że Bóg nie jest cierpliwy. Potem uderzaj
w uboli, czy jak tam się nazywają Twoi aktualni wrogowie.

Ale to ty cus wyjechales, ze muszem byc cierpliwy. Nie zamierzam sie tobie spowiadac. Nie lubiem twoich ubeckich przesluchan. :)

Data: 2013-01-17 21:30:49
Autor: Marek Czaplicki
Sedzia Tuleya któż to taki?
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 17 styczeń 2013 21:29:

[...]

Chodzi Ci o porę dnia? Że w nocy przesłuchują ubeki?

Data: 2013-01-18 18:30:22
Autor: pluton_
Sedzia Tuleya któż to taki?
A ktoz to mowi, ze Bog ma byc cierpliwy

No albo jest nieskonczenie cierpliwy albo nie jest bogiem.

Nullification

Data: 2013-01-18 19:00:33
Autor: u2
Sedzia Tuleya kt�� to taki?
W dniu 2013-01-18 18:30, pluton_ pisze:
A ktoz to mowi, ze Bog ma byc cierpliwy

No albo jest nieskonczenie cierpliwy albo nie jest bogiem.

Pierdzielisz plutek :-)

Data: 2013-01-18 19:36:10
Autor: pluton_
Sedzia Tuleya kt?? to taki?

Pierdzielisz plutek :-)

Czy mnie sie wydaje, czy latasz za moimi postami i obsikujesz mi nogawki ?

Nullification

Data: 2013-01-18 19:45:16
Autor: u2
Sedzia Tuleya kt?? to taki?
W dniu 2013-01-18 19:36, pluton_ pisze:
Czy mnie sie wydaje, czy latasz za moimi postami i obsikujesz mi nogawki ?

To nie sikaj na nie. Nie kazdy sika na twoje nogawki. Spojrz na siebie.

Data: 2013-01-18 21:31:47
Autor: pluton_
Sedzia Tuleya kt?? to taki?
> Czy mnie sie wydaje, czy latasz za moimi postami i obsikujesz mi nogawki
?

To nie sikaj na nie. Nie kazdy sika na twoje nogawki. Spojrz na siebie.

Przy mojej dlugosci nasikanie na wlasne nogawki nie jest mozliwe.

Nullification

Data: 2013-01-18 21:29:40
Autor: u2
Sedzia Tuleya kt?? to taki?
W dniu 2013-01-18 21:31, pluton_ pisze:
Przy mojej dlugosci nasikanie na wlasne nogawki nie jest mozliwe.

E, nie mow. To ty jestes qrdupel ?

Data: 2013-01-19 07:40:27
Autor: pluton_
Sedzia Tuleya kt?? to taki?
> Przy mojej dlugosci nasikanie na wlasne nogawki nie jest mozliwe.

E, nie mow. To ty jestes qrdupel ?

Czy kazdy pisior pochodzenia ubeckiego ma trudnosci z czytaniem ?

PiSalem o dlugosci, a nie o wysokosci.

Nullification

Sedzia Tuleya któż to taki?