Sędzia Tuleya na prezydenta!

Data: 2013-01-10 08:16:22
Autor: boukun
Sędzia Tuleya na prezydenta!
Polska potzrebuje takich odważnych sędziów... Sędzia Tuleya to promyk nadzieje w tym dziadolandzie...

Dał nam przykład Tuleya, jak z republiką okrągłego stołu zwyciężać mamy...

boukun

Data: 2013-01-10 03:03:00
Autor: khanula
W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 08:16:22 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Polska potzrebuje takich odważnych sędziów... Sędzia Tuleya to promyk nadzieje w tym dziadolandzie...
Dał nam przykład Tuleya, jak z republiką okrągłego stołu zwyciężać mamy...
boukun

masz racje. gdyby kapitan samolotu umial sie podobnie zachowac, to powiedzialby: panie prezydencie na pokladzie maszyny ja dowodze, i prosze wyjsc z kokpitu.... ale, jaki bylby teraz pretekst do marszow z krzyzami?

Data: 2013-01-10 12:08:29
Autor: Chiron
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d51ac5f1-861d-43cc-ae2a-6c5419664945googlegroups.com...

masz racje. gdyby kapitan samolotu umial sie podobnie zachowac, to powiedzialby: panie prezydencie na pokladzie maszyny ja dowodze, i prosze wyjsc z kokpitu....
ale, jaki bylby teraz pretekst do marszow z krzyzami?
Proszę o jakikolwiek dowód albo poszlakę wskazującą na to, że w kabinie pilota Protasiewicza były obce osoby (prezydent, generał, etc).
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Data: 2013-01-10 03:31:01
Autor: khanula
W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 12:08:29 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

etam, preciez to jest symboliczny obraz sytuacji. byli w kabinie czy nie byli? co za roznica. na odpowiednich szczeblach nikt nie umial sie postawic, i stwierdzic ze takie przedsiewizecie jak feralny lot jest czysta amatorszczyzna, i stopieni ryzyka jest zbyt duzy by narazac ludzi. a tak to: dziama, dziama... i troska o wlasne du*y. ryms i rzeczona d..a dpadla. podobnie jest z tym panem sedzia, ktory jest jedynym trzezwo myslacy facet na sali rozpraw. dodatkowo majacy odwage przekazac, ze taki sposob przygotowywania materialu dowodowego z jakim ma do czynienia, to jedna hucpa jest.... moze boku ma racje ze pokazal iz ma swietne kwalifikacje na np. ministra sprawiedliwosci, zamias tego koscielnego slugusa

Data: 2013-01-10 17:27:59
Autor: u2
W dniu 2013-01-10 12:31, khanula@gazeta.pl pisze:
[...]

Symboliczna to jest pancerna brzoza. No i szampanskoje szpiona Dukaczewskiego.

Data: 2013-01-10 12:51:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50eea789$0$26685$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Uzupełnienie:
Prawdziwy przebieg katastrofy. Jedyna logiczna hipoteza opracowana na podstawie analizy stenogramów KIES. Dramat zaczyna się gdy piloci dowiadują się o mgle Drugi pilot o 8:16:53.1: pyta "Za ile te uroczystości się zaczynają" Dowódca o 8:16:56.2 odpowiada "Nie wiem ale jak nie usiądziemy to oni.." O godz. 8:26:18.9 dowódca informuje dyrektora Kazanę "Panie dyrektorze, wyszła mgła w tej chwili....przy tych warunkach, które są w tej chwili nie damy rady usiąść" Po nie odczytanych słowach Kazany dowódca mówi "spróbujemy podejść, zrobimy jedno zajście ale prawdopodobnie nic z tego nie będzie" Po kolejnej nieczytelnej odpowiedzi Kazany dodaje "Tak że proszę już myśleć nad decyzją co będziemy robili" I znów nieczytelna wymiana zdań po której Dowódca mówi "Paliwa już tak dużo nie starczy żeby wisieć". Na co Dyrektor Kazana odpowiada "No to mamy problem" (8:26:45.0) Mijają niecałe cztery minuty w których dyrektor Kazana przekazuje informacje od Kapitana Protasiuka Prezydentowi, zapewne mówi o mgle i potrzebie wybrania lotniska zapasowego. Po niecałych czterech minutach Dyr. Kazana ponownie pojawia się w kokpicie i o 8:30:33.4 przekazuje informację "Na razie nie ma decyzji Prezydenta co dalej robić" Dyr. Kazana nie pojawia się w kokpicie już do końca lotu. Oczywiste jest że dyr. Kazana nie miał kompetencji aby doradzać w tej kwestii prezydentowi ani możliwości wymuszenia na załodze decyzji odpowiadających Prezydentowi. Jaki z tego wniosek. Jedyny możliwy jest taki że po wysłaniu go do kokpitu Prezydent przyzywa do siebie dowódcę wojsk lotniczych gen. Błasika co jest logiczne i być może gen. Tadeusza Buka dowódcę wojsk lądowych (który jednak wcześniej przez 7 lat służył w 25 Brygadzie Kawalerii Powietrznej, w tym 3 lata na stanowisku zastępcy dowódcy). A dowodem na to jest to. że po około 5 minutach w kokpicie pojawiają się generałowie. Wypowiedź nieprzypisana "Generałowie (?)" (8:36:51.4 ) Kapitan Protasiuk: "Witamy" (8:36:53.4). Na to, że drugim generałem obok Błasika w kokpicie był Tadeusz Buk wskazuje wypowiedź z zarejestrowana w kokpicie o 8:39:02.5 "Tadek(?) proszę,".
Po przybyciu do kokpitu generałów następuje dziwna sytuacja. Pada dużo krótkich wypowiedzi o charakterze krótkich poleceń, które w stenogramie określone są jako wypowiedzi niezidentyfikowanego mężczyzny spoza załogi: (8:37:51.6) "Siadajcie", (8:37:52.6) "Siadaj", (8:37:59.6) "Spokojnie", (8:38:28.5) "Poczekajmy", (8:39:36.3) "Przygotowane (?)", (8:39:46.5) "Ustal jakie". Wygląda to tak jakby ta osoba (moim zdaniem gen Błasik) przejęła dowodzenie statkiem. W tym czasie kapitan Protasiuk prowadzi jedynie techniczne rozmowy. O godz. 8:40:09.6 słychać komunikat TERRAIN AHEAD Po tym komunikacie mamy znowu serię znamiennych wypowiedzi niezidentyfikowanego mężczyzny spoza załogi,: (8:40:12.1) "Z punktu widzenia.", (8:40:15.5) "Widzicie (?)", (8:40:29.2) "Weź sobie policz". I wreszcie następują kluczowe sekundy lotu. O 8:40:44.5 Drugi pilot podaje wysokość "Sto metrów?. Potwierdza to Nawigator. Słychać słowa dowódcy (8:40:51.9 ) "(-)chodzimy na drugie". Nawigator (8:40:52.4) "Dziewięćdziesiąt, osiemdziesiąt" Drugi pilot (8:40:53.1) "Odchodzimy". Po tych słowach słychać już tylko spokojne odliczanie wysokości przez Nawigatora: (8:40:53.7) "Siedemdziesiąt", (8:40:54.6) "Sześćdziesiąt", (8:40:55.9) "Czterdzieści", (8:40:57.5) "Trzydzieści", (8:40:58.1) "Dwadzieścia". Nie ma w stenogramach nic więcej, nie ma słów dowódcy, nie ma drugiego pilota. Tylko spokojne odliczanie wysokości przez nawigatora. Dlaczego więc jest cisza?. Odpowiedź jest prosta ale kluczowa dla przebiegu wypadków. Słowa kapitana Protasiuka (8:40:51.9 ) "(-)chodzimy na drugie" i drugiego pilota (8:40:53.1) "Odchodzimy" nie były komendą i potwierdzeniem komendy lecz pytaniami do nadzorującego lądowanie niezidentyfikowanego mężczyzny spoza załogi (moim zdaniem to mógł być jedynie gen, Błasik) . Widocznie odpowiedzią od nadzorującego załogę była decyzja lądowania. To jedyne logiczne wytłumaczenie przebiegu ostatnich sekund lotu. A moja hipoteza najlepiej wyjaśnia wątpliwości i niekonsekwencje w innych teoriach. Twierdzę że pada komenda "siadajcie" ,co w kontekście należy rozumieć jako lądujcie, dlatego że w czasie kiedy te słowa padają całą załoga jest na miejscach i podchodzi do lądowania (lub do 100m). W kokpicie nie ma foteli dla turystów więc kto i gdzie niby miał siadać. Dlatego słowa siadaj siadajcie znaczyły lądujcie. .Twierdzę że piloci chcieli odejść na drugi krąg, co wcześniej gdy w kokpicie nie było generałów ustalili. Słowo siadajcie pada gdy samolot już schodził w dół i znajdował się na ok 300m. Jeżeli na tej wysokości piloci otrzymali polecenie lądowania to logiczne jest że gdy znaleźli się na wys. 100 m i nie widzieli ziemi zadali pytanie czy odchodzimy właśnie wtedy, na wysokości decyzji. A to że otrzymali potwierdzenie wcześniejszego polecenia lądowania potwierdza zachowanie załogi w kolejnych sekundach kiedy nawigator spokojnie podawał kolejne wysokości aż do 20m i żaden z pilotów nie reagował, bo schodzili do lądowania.

Data: 2013-01-10 13:16:10
Autor: Chiron
Sędzia Tuleya na prezydenta!
Ku..a jego mać- i wciąż się z debilem szarpać! Durniu, przygłupie! Nawet GW i inne szmaty odcięły się od raportu MAK. Nie potweierdziły tych stenogramów badania w Instytucie w Krakowie. Tu masz troszeczkę z prorządowych mediów, odcinających się od tego:
http://wpolityce.pl/artykuly/22298-dowod-na-klamstwo-mak-byc-moze-dowod-na-manipulacje-zapisami-czarnych-skrzynek
Czego i tak nie przeczytasz- bo nie posiadasz zdolności czytania ze zrozumieniem. No ale może ktoś inny- i Tobie wytłumaczy.

--

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50eeab38$0$1309$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2013-01-10 04:34:53
Autor: khanula
W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 13:16:10 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

Ku..a jego mać- i wciąż się z debilem szarpać! Durniu, przygłupie!

tia! przekazmy sobie znak pokoju, i okazmy milosc do blizniego... tralala

Data: 2013-01-10 14:03:50
Autor: Chiron
Sędzia Tuleya na prezydenta!
Zadałem Ci pytanie- spotwarzyłeś niewinnych ludzi. Potrafisz wykazać, że
miałeś rację?

Data: 2013-01-10 05:19:37
Autor: khanula
W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 14:03:50 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
Zadałem Ci pytanie- spotwarzyłeś niewinnych ludzi. Potrafisz wykazać, że

miałeś rację?

napisalem: gdyby kapitan samolotu umial sie podobnie zachowac, to powiedzialby: panie prezydencie na pokladzie maszyny ja dowodze, i prosze wyjsc z kokpitu.... ??? kogo "spotwarzylem", w ktorym akapicie?

Data: 2013-01-10 14:34:36
Autor: Chiron
Sędzia Tuleya na prezydenta!
Nie_było_nikogo_w_kokpicie_poza_członkami_załogi. Na to wskazuje choćby odczyt kopii czarnych skrzynek uzyskanych przez Krakowski Instytut a także rozłożenie zwłok po katastrofie. To akurat łatwo sprawdzić. Spotwarzasz i ś.p. Prezydenta i ś.p. kpt Protasiuka insynuując za propagandystami, że było inaczej i to miało związek z katastrofą.

Data: 2013-01-10 05:38:12
Autor: khanula
Sędzia Tuleya na prezydenta!
W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 14:34:36 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
Nie_by�o_nikogo_w_kokpicie_poza_cz�onkami_za�ogi. Na to wskazuje cho�by odczyt kopii czarnych skrzynek uzyskanych przez Krakowski Instytut a tak�e

warto zobaczyc:
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/dlaczego-podeszli-do-ladowania-ostatnie-slowa-zalogi-tu-154m,212101.html

Data: 2013-01-10 17:09:26
Autor: Chiron
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9f5e7925-c299-4aff-928b-0d1929746768googlegroups.com...
[...]

=========================

Jaka tam jest data? Czerwiec 2010 rok.

Data: 2013-01-10 10:10:10
Autor: khanula

========================
Jaka tam jest data? Czerwiec 2010 rok.

Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Arystoteles

Chiron

"O 8.39 i 7 sek. stenogram odnotowuje głos, zidentyfikowany jako należący do gen. Błasika. Po słowach technika pokładowego "Kabina. Sterowanie przednim podwoziem mamy włączone. Mechanizacja skrzydeł", Błasik mówi: "Mechanizacja skrzydła przeznaczona jest do"

znaczy ze gen. Blasik byl w kokpicie.

Data: 2013-01-10 19:12:51
Autor: u2
W dniu 2013-01-10 19:10, khanula@gazeta.pl pisze:
[...]

Do dzisiaj oficjalnie nie wiadomo kto rozpoznal glos Blasika. :-)

Data: 2013-01-10 15:11:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:kcmg18$tbn$1news.task.gda.pl...
[...]

Po upływie 5 sekund: "Kurwa mać!"

I to byłoby na tyle

Data: 2013-01-10 15:05:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:kcmbe7$nr6$1node1.news.atman.pl...
[...]

Prawda boli (pisiaczków)!
Przedstawiona powyżej analiza oparta jest o stenogramy zapisów czarnych skrzynek odczytane przez KIES czyli Krakowski Instytut Ekspertyz Sądowych.
Czyli pozostacje ci tylko bezsilne wkurwianie się na prawdę lub miesiączka na placu. Nie zapomnij, że dziś też odbędzie się ten sabat i weź udział.
Link do stenogramu:
http://slimak.onet.pl/_m/TVN/tvn24/spisanie_odsluchanych_tresci_IES-Zaklad_Kryminalistyki.pdf

rozsądny i nie zindoktrynowany

Data: 2013-01-10 17:51:00
Autor: boukun
[...]

Nie musiały być, oddech szalonego prezydenta czuli na placech...

boukun

Data: 2013-01-10 08:25:26
Autor: Chiron
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kclqbv$162$1mx1.internetia.pl...
Polska potzrebuje takich odważnych sędziów... Sędzia Tuleya to promyk nadzieje w tym dziadolandzie...

Dał nam przykład Tuleya, jak z republiką okrągłego stołu zwyciężać mamy...

Bokun- idź spać. Nie dobrze tak od rana - może jeszcze na pusty żołądek?
Lekarz ma 3 adwokatów- i żaden nie skarżył się na METODY prowadzenia przesłuchania- a sędzia dostrzegł, że to stalinowskie. W ogóle co to za porównanie? Nie miał prawa tego komentować- a skomentował. Uważa, że dowody zdobyto w sposób nielegalny- więc powinien faceta wypuścić, a on go skazzuje. Czyli: postępuje jak sędzia stalinowski. I na dodatek gremium sędziowskie, tak bardzo spolegliwe wobec rządu- odmawia wszczęcia postępowania- za jawne naruszenie prawa przez sędziego, a jemu jako jedyną "pokutę" nakazuje niewypowiadanie się wyłącznie w tej sprawie (nadal jest rzecznkiem sądu). To młody, zdolny koniunkturalista. Mnie przypomina oficera, który strzelił sobie w łeb i nie trafił- za to zaraz trafił z bandażem na głowie na konferencję rasową, gdzie robił za jedynego człowieka honoru. Ojaciepierdziu- jesteś bardzo naiwny albo narąbany od rana.

Data: 2013-01-10 08:59:56
Autor: boukun
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:kclqd5$g0u$1node2.news.atman.pl...
[...]

To, że PiS miał metody stalinowskie, wiemy i bez odkrycia sędziego Tuleyi. Nie na darmo syjoniści z PiS otacxzali się takimi sędziami jak Kryże...

Okrągły stół i PiS, ale i PO, SLD itd. to jest wynik układankii UB...

boukun

Data: 2013-01-10 09:33:42
Autor: T.
[...]

Bo teraz można przesłuchiwać wyłącznie w godzinach 10-14 z przerwą na drugie śniadanie i obiad.
T.

Data: 2013-01-10 09:41:19
Autor: zdumiony
Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:50ee7cdf$0$1312$65785112news.neostrada.pl...
Bo teraz można przesłuchiwać wyłącznie w godzinach 10-14 z przerwą na drugie śniadanie i obiad.

Racja, teraz robi się przechył w drugą stronę. Tak jak ostatnio w Niemczech, bandzior porwał dzieciaka, policjant go postraszył aby powiedział gdzie jest, no i bandzior pozwał policję do sądu i wygrał. Jeżeli tak dalej będzie to w RFN znowu dojdzie jakiś Hitler.

Data: 2013-01-10 08:29:06
Autor: zdumiony
Sędzia Tuleya na prezydenta!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kclqbv$162$1mx1.internetia.pl...
Dał nam przykład Tuleya, jak z republiką okrągłego stołu zwyciężać mamy...

Sędzie chyba nie zna historii i stalinizmu

Data: 2013-01-10 09:00:45
Autor: boukun
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kclqk1$62v$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kclqbv$162$1mx1.internetia.pl...
Dał nam przykład Tuleya, jak z republiką okrągłego stołu zwyciężać mamy...

Sędzie chyba nie zna historii i stalinizmu

Właśnie, że zna, bo sądził oprawców stalinowskich...

boukun

Data: 2013-01-10 09:25:14
Autor: zdumiony
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kclsv6$9q9$1mx1.internetia.pl...
Właśnie, że zna, bo sądził oprawców stalinowskich...

Skoro zna, oznacza to że celowo złośliwie kłamie

Data: 2013-01-10 10:01:37
Autor: boukun
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kcltt9$9hu$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kclsv6$9q9$1mx1.internetia.pl...
Właśnie, że zna, bo sądził oprawców stalinowskich...

Skoro zna, oznacza to że celowo złośliwie kłamie

Nie kłamie, Polską rządzą potmkowie UBeków..., to i metody mają ojców...
Widać wolisz starą generację..., ja tam kładę na młodych...

boukun

Data: 2013-01-10 10:06:58
Autor: zdumiony
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kcm0ha$lcl$1mx1.internetia.pl...
Nie kłamie, Polską rządzą potmkowie UBeków..., to i metody mają ojców...
Widać wolisz starą generację..., ja tam kładę na młodych...

No i ci potomkowie ubeków prześladują dziś biednynch łapówkarzy?

Data: 2013-01-10 10:08:59
Autor: boukun
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kcm0bg$c45$1node1.news.atman.pl...
[...]

Prześladują wszystkich, stąd rośnie łapówkarstwo i korupcja...

boukun

Data: 2013-01-10 09:57:40
Autor: xan
W dniu 10.01.2013 08:29, zdumiony pisze:
Dał nam przykład Tuleya, jak z republiką okrągłego stołu zwyciężać
mamy...

Sędzie chyba nie zna historii i stalinizmu

Zbrodnie stalinowskie nie polegały tylko na wyrywaniu paznokci czy łamaniu kości, również do tego zaliczały się różnego rodzaju szantaże, zastraszania, długo trwałe nocne przesłuchania.

Zresztą skoro wyrażasz taki pogląd to mam rozumieć ze masz wgląd do akt, i wiesz dokładnie co tam jest opisane - bo tylko na tej podstawie można ocenić czy sędzia miał prawo tak powiedzieć.

Data: 2013-01-10 09:37:37
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-10 08:16, boukun pisze:
Polska potzrebuje takich odważnych sędziów... Sędzia Tuleya to promyk nadzieje w tym dziadolandzie...

Dał nam przykład Tuleya, jak z republiką okrągłego stołu zwyciężać mamy...

boukun

Daj już spokój z tym rozpaczliwym szukaniem "zbawcy".. Najpierw promowałeś Palikota, później Kobylańskiego, a teraz tego sędziego co to wydaje wyroki które później sam krytykuje.
Jeśli już musisz je mieć, to na wielkiego Odyna - poszukaj sobie jakichś poważniejszych idoli/autorytetów..

Data: 2013-01-10 10:06:25
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kclukm$a8h$1node1.news.atman.pl...
[...]

He, he, ja promowałem? Bo to ja jaki Tymochowicz?

Kobylański i ten sędzia są w porządku, gdyby w Polsce było więcej takich ludzi, byłaby nadzieja...

Sędzia wydał wyrok sprawiedliwy, a z wyrokiem wiążą się inne spostrzeżenia, których uczciwemu sędziemu nie wolno zataić...

boukun

Data: 2013-01-10 10:11:52
Autor: zdumiony
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kcm0qa$mbf$1mx1.internetia.pl...
Kobylański i ten sędzia są w porządku, gdyby w Polsce było więcej takich ludzi, byłaby nadzieja...

Tusk jest całkiem w porządku, nawet wycofał się z ACTA.

Data: 2013-01-10 10:21:13
Autor: boukun
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kcm0km$cci$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale ludzie są głupi, bo jak ich okradł z emerytury, to nie wyszli na ulicę jak przy ACTA, myślą, że wiecznie będą młodzi i przy rodzicach...

boukun

Data: 2013-01-12 17:40:27
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-10 10:11, zdumiony pisze:
[...]

A wiesz co go do tego skłoniło - nie, nie masowe protesty na ulicach, zrobił to bo córka powiedziała mu że źle postępuje, sam to w mediach powiedział.

Data: 2013-01-10 10:19:32
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-10 10:06, boukun pisze:
[...]

Raczej trudno podejrzewać że te pochwalne peany na cześć Palikota pisał psp Tymochowicz. No chyba że Tymochowicz to grupowy boukun..

Po czym do diabła sądzisz że że sędzia i Kobylański są wporzo? Czy twoje ślepe bałwochwalstwo w stosunku do Elektryka nic cię nie nauczyło w życiu??

Data: 2013-01-10 10:24:59
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kcm135$mnk$1node2.news.atman.pl...
[...]

Palikota poierałem w jego deklaracjach antykościelnych, nic poza tym. Z pisania na psp, jeszcze nikt sławy nie zdobył..., a z drugiej strony od razu przed talmudystą, lawirantem i kapitalistą ostrzegałem...

Głupek Jesteś, ja elektryka nie znałem i go nie wypromowałem, tylko zbrodniarz Jaruzelski, to on miał armię, milicję, służby specjalne i władzę, zrobił, co chciał..., nie talmudyzuj...

boukun

Data: 2013-01-10 10:28:13
Autor: zdumiony
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kcm1t5$pu1$1mx1.internetia.pl...
Głupek Jesteś, ja elektryka nie znałem i go nie wypromowałem, tylko zbrodniarz Jaruzelski, to on miał armię, milicję, służby specjalne i władzę, zrobił, co chciał..., nie talmudyzuj...

Zobacz co się dzieje w Syrii, może Jaruzelski to geniusz i patriota, który obronił kraj przed wojną domową?

Data: 2013-01-10 10:30:51
Autor: boukun
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kcm1jb$dhb$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ja bym wolał wojnę domową, komunistów należało się pozbyć, żebyśmy mogli być dzisiaj wolni... Nie ma wolności, bez krwawej rewolucji...

Zbrodniarz Jaruzelski zrobił dobrze sobie i swojemu aparatowi władzy i mają się całkiem dobrze, kosztem zniewolonego narodu polskiego...

Albo oni biją nas, albo my raz ich i jest spokój...

boukun

Data: 2013-01-10 10:34:54
Autor: zdumiony
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kcm284$r2i$1mx1.internetia.pl...
Ja bym wolał wojnę domową, komunistów należało się pozbyć, żebyśmy mogli być dzisiaj wolni... Nie ma wolności, bez krwawej rewolucji...

I tym się różnimy, źle że do głosu dochodzą zwolennicy krwawej rewolucji.

Data: 2013-01-10 10:37:49
Autor: boukun
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kcm1vs$dut$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przecież zbrodniarz Jaruzelski się rozprawił kwawo z uwalniającycm się narodem, w try miga!  A przecież mógł odsdać władzę w ręce ludu? Nie?  RTo jemu potem hołd składali Michnik, Kuroń i Kwaśniewski, i dziękowali, za tę ICH "bezkrwawą " rewolucję...

Gdyby naród polski był bardziej zorganizowany i inetligentny, to próbowałby ich pozbyć władzy w pokojowy sposób i ja ci ręczę, że wtedy Kwąśniewski by wyciągnął z szafy karabin ojca i broniłby krwawo pozycji ojców...

Są łagodni, dopóki im nie grozi odsunięcie od władzy, ale ofiary ich represji nie są mniejsze, jak za Stalina, zobaczysz ile będą zbiertać żniwa reformy emerytalnej, by IM, się żyło lepiej...

boukun

Data: 2013-01-12 17:40:56
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-10 10:24, boukun pisze:

[...]

Pamiętam zupełnie co innego - ty podobnie jak wcześniej Wałęsę przedstawiałeś Palikota jako zbawcę Polski. Tak i owszem, gdy cię wykiwał i najwyraźniej zawiódł to zacząłeś go krytykować, ale wcześniej robiłeś mu tu na psp normalną kampanię wyborczą..

Może i głupek,, ale takiego elektryka to ja co najwyżej mógłbym kopnąć w d... , a nie nosiłbym na plecach.

Data: 2013-01-12 15:38:20
Autor: matusm
[...]

Jeżeli to było stwierdzenie ogóle a nie tylko tyczące sie CBA to miał racje w końcu nadal,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Sędzia Tuleya na prezydenta!