Sędziowie TK wspólnie z PO

Data: 2015-12-08 04:00:24
Autor: Budzik
Sędziowie TK wspólnie z PO
Użytkownik Mark Woydak mark.woydak@forest.de ...

W wywiadzie, udzielonym Robertowi Mazurkowi w 2011 roku, mówił:
- Mój system wartości konserwatywnego liberała jest bliski systemowi
wartości Platformy Obywatelskiej - przyznawał.

Tym dziwiniejsze ze np. w sprawie klauzuli sumienia TK wypowiedział się niezgodnie z linią rządu... Obiektywni?

Data: 2015-12-08 07:56:49
Autor: Mark Woydak
Sędziowie TK wspólnie z PO
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA56A2AC63144Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ten "Mark Woydak" to PiS-owska KANALIA podszywająca się pod mój nick.

Mark Woydak

--

Sędziowie TK wspólnie z PO