Sedziowie łamią prawo Ziobry

Data: 2018-08-20 20:32:48
Autor: Ciemny Lud
Sedziowie łamią prawo Ziobry
http://wyborcza.pl/7,75398,23804094,ziobro-o-decyzji-sadu-najwyzszego-sedziowie-zrobili-to-na-zimno.html

"Reforma Sądu Najwyższego zostanie dokończona mimo aktów desperacji, które przybrały niespotykaną formę - mówi Zbigniew Ziobro w wywiadzie udzielonym tygodnikowi "Sieci". Sędziom SN grozi, że "muszą się liczyć z oceną swoich zachowań".

Czyżby grozi im zapuszkowanie za brak uległości?

CL

Data: 2018-08-20 15:00:12
Autor: Zenek Kapelinder
Sedziowie łamią prawo Ziobry
Demokracja nie wprowadza amnestii na zdrade. To co robi czesc sedziow i politykow w rozumieniu definicji zdrady jest zdrada.

Data: 2018-08-21 11:29:54
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Demokracja nie wprowadza amnestii na zdrade. To co robi czesc sedziow i politykow w rozumieniu definicji zdrady jest zdrada.

chyba zenkowo-kapusiową-ubecką towarzyszu zdradą :DDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-21 13:43:42
Autor: Lord Donald
Sedziowie łamią prawo Ziobry
Demokracja nie wprowadza amnestii na zdrade. To co robi czesc sedziow i politykow w rozumieniu definicji zdrady jest zdrada.

Srajdak zna tylko jedną formę demokracji. To wtedy rządzi całą Europą jego tak zwany jak w wielu postach się tutaj wypowiedział niemiecki Pan. To że w Polsce przestaliśmy być popychadłem Niemiec jest dla niego pogwałceniem tej demokracji, bez znaczenia jakie są demokratyczne zasady, on uważa że my tak zwane przez niego polaczki nie mamy prawa głosu. A więc nawoływanie do niemieckiej interwencji przez przychylne Niemcom, a jak nawet zawsze tutaj wspominał w postach jego niemiecki rząd PO, który w ten sposób ponownie chce odzyskać władzę w naszym kraju jest dla niego czymś normalnym. Szkoda z takim dyskutować jakie są zasady demokratyczne. Nawet srajdak nie pamięta jak wyglądała demokracja jak rządziło jego niemieckie PO, teraz sam zaprzecza zasadom jakie sami głosili.

https://pollux.salon24.pl/883925,wygrajcie-sobie-wybory-to-se-przeglosujecie-co-bedziecie-chcieli

Data: 2018-08-21 18:55:32
Autor: Ciemny Lud
UB-ek i psychol  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:plgtte$166d$1gioia.aioe.org...
[...]

Głupi ciulu, kogo chcesz nabrać? To ty podszywasz się pod "niemieckiego pana" by móc głosić swoje chore teorie. Jesteś człowieku chory z urojenia!

CL

Data: 2018-08-21 19:44:31
Autor: Lord Donald
W dniu 21.08.2018 o 18:55, Ciemny Lud pisze:
[...]

Srajdak nie wal głupa. Co mam ci wklejać twoje posty gdzie nadajesz jako Pajdak, Pisiowy Escabor, Lepudruk, mkarwan, Mocherowy, Cimny, itp...? Nikt tego nie czyta bo czytać się tego nie da. Ale co tam wypisujesz o nas jak nas nazywasz "polaczkach" i chwalisz jak go nazywasz "niemieckiego pana", to mi się rzygać chce. Jaką trzeba być gnidą aby być takim folksdojczem? W tym jeszcze jak to robisz za darmo, jak to mówisz "miskę zupy", bo niby kiedyś ten da ci obywatelstwo, jakby miało to być czymś jak wstąpienie do raju. Chore to Srajdak, ale nie wyjątkowe ale wielu takich jak ty wraca z Niemiec i ma podobnie zryty łeb. Uważają że diabła za rogi złapali, robią w kraju pośmiewisko z siebie wygłaszając swoje antypolskie hasła jednocześnie chwaląc jak tam u Niemca wspaniale. A rodzinka dumna z synusia i tatusia, mimo że widzi go kilka razy na rok, bo ten zaradny jest. A to zwykła gnida, nie nadawała się do niczego w kraju, u Niemca także robi za wycierucha niewolnika.

Data: 2018-08-21 22:43:04
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Srajdak nie wal głupa. Co mam ci wklejać twoje posty gdzie nadajesz jako Pajdak, Pisiowy Escabor, Lepudruk, mkarwan, Mocherowy, Cimny, itp...? Nikt tego nie czyta bo czytać się tego nie da. Ale co tam wypisujesz o nas jak nas nazywasz "polaczkach" i chwalisz jak go nazywasz

ty faktycznie nieźle jesteś powalony :DDDDD

to nie peowiec odbił ci żonę, sama odeszła gdy twoje leczenie zawiodło :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-21 23:39:27
Autor: u2
Sedziowie łamią prawo Ziobry
W dniu 21.08.2018 o 22:43, Pisiorowy Escobar pisze:

te piździak komu ty te ciemnoty próbujesz wciskać ? usenet to nie pejsbuk, tutaj nie ma widowni przygłupów:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-22 00:03:08
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

te piździak komu ty te ciemnoty próbujesz wciskać ? usenet to nie pejsbuk, tutaj nie ma widowni przygłupów:)

a zapoznałeś się z faktami ubeku ? i co ?
i głupiś dalej :DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-22 11:08:39
Autor: u2
W dniu 22.08.2018 o 00:03, Pisiorowy Escobar pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

te piździak, według twojego ziomka groSSa Polacy mordowali żydów, więc skąd te twoje optymistyczne dane, że Polacy uratowali 10% twoich ziomków ?:)

Data: 2018-08-23 12:46:59
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> i głupiś dalej :DDDDDDDDDd

te piździak, według twojego ziomka groSSa Polacy mordowali żydów, więc skąd te twoje optymistyczne dane, że Polacy uratowali 10% twoich ziomków ?:)

piśdziak, zapisz się do szkoły elementarnej - myślenia i tak nie nauczysz się
ale może czytanie będzie szkło lepiej
polacy potrafili wydać żydów, TEŻ mordowali żydów

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-23 12:49:56
Autor: u2
W dniu 23.08.2018 o 12:46, Pisiorowy Escobar pisze:
polacy potrafili wydać żydów, TEŻ mordowali żydów

ale ale skoro twoich ziomków mordowali, to nie ratowali piździak:)))))))

Data: 2018-08-22 08:15:39
Autor: Ciemny Lud
Sedziowie łamią prawo Ziobry
WON  P I J A C Z Y N O !!

Data: 2018-08-22 08:15:10
Autor: Ciemny Lud
UB-ek i psychol "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:plhj1t$cea$1gioia.aioe.org...
[...]

NIe rznij głupa psycholu. To są twoje UB-eckie metody! Nie masz KANALIO argumentów wiec używasz UB-eckich metod. Nie ze mną te numery Brunner!

CL

Data: 2018-08-22 13:18:22
Autor: Lord Donald
W dniu 22.08.2018 o 08:15, Ciemny Lud pisze:
[...]

Dobre Hans Srajdak. UBeckie metody na folksdojcza to rzeczywiście zniewaga. Rozumiem, że Brunner to tan twój jak go nazywasz "niemiecki pan"? A przepraszam, zaraz znowu stwierdzisz, że jednak to wcześniej to UBecka podszywa. Tak że srajdak nie pal tu głupa. Zrób se jeden nick, nie wstydź się siebie, nie wypieraj. Bez sensu jest ukrywać swoje przekonania, raz je głosić później się tego wypierać. Przecież jak się okaże, że twój kretynizm i oddanie do twojego "niemieckiego pana" poprą wszyscy Polacy i wybiorą twoich niemieckie PO, to przecież będziesz żył w kraju jakim chcesz abyśmy jak nas nazywasz "polaczki" byli. Wtedy będziesz żył między "polaczkami" kochającymi swojego "niemieckiego pana" a nie Polakami, przecież tego chcesz. To że nasz oszukasz to i tak nic nie zmieni, jak wrócisz tu to ten twój "niemiecki pan" nie wiele ci pomoże, bo Polacy i tak cię zatłuką za bycie niemiecką gnidą, dziwką, i rzucą do dołu z wapnem. To że wciśniesz nam swój nam nie chciany niemiecki rząd PO, nie wiele ci pomorze, a rozzłości bardziej Polaków. Mów prawdę, nie pal głupa, zdaj się na demokracje, jak wygrają tacy jak ty, to będziesz pewien, że stanowicie większość. Nie wciśniesz czegoś nam Polakom czego nie chcemy.

Data: 2018-08-23 07:04:32
Autor: Ciemny Lud
UB-ek i psychol "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pljgpu$17c3$1gioia.aioe.org...
[...]

Jesteś pieprznięty w mózgownicę więc  nie beę się zniżać do twego pozimu zaplutej ambeby!  Paszoł won durak!

CL

Data: 2018-09-02 14:55:17
Autor: Eryk67
Sedziowie. du a ułaskawi.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Demokracja nie wprowadza amnestii na zdrade.

 Nie ma problemu, du a ułaskawi wszystkich zgodnie z wolą wodza.

Data: 2018-08-23 16:44:04
Autor: Pisiorowy Escobar
W dniu 20.08.2018 o 20:32, Ciemny Lud pisze:
[...]

Posrało pisorów że mogą łamać prawo naszego niemieckiego Pana. Już ponad 20 lat nasz niemiecki Pan robi porządek z polaczkami. To że im się udało oszukań nasz niemiecki rząd PO i wybrali swoich pisiorów. To nie znaczy, że polaczki mogą stawiać się naszemu niemieckiemu Panu. Jak będzie trzeba polaczki to my w PO jak nie zagłosujecie na nas to was pałami i szubienicami zmusimy do uległości wobec naszego niemieckiego Pana.

CL

Data: 2018-08-23 19:42:03
Autor: Pisiorowy Escobar
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> napisał(-a):

> [...]

Posrało pisorów że mogą łamać prawo naszego niemieckiego Pana. Już ponad 20 lat nasz niemiecki Pan robi porządek z polaczkami. To że im się udało oszukań nasz niemiecki rząd PO i wybrali swoich pisiorów. To nie znaczy, że polaczki mogą stawiać się naszemu niemieckiemu Panu. Jak będzie trzeba polaczki to my w PO jak nie zagłosujecie na nas to was pałami i szubienicami zmusimy do uległości wobec naszego niemieckiego Pana.

ha, mam własnego pisiorkowatego klona-podszywańca :DDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-23 20:27:50
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:5estndt8q0k81t27uvgr30v77j4sl99fdh4ax.com...
> [...]

szubienicami zmusimy do uległości wobec naszego niemieckiego Pana.

ha, mam własnego pisiorkowatego klona-podszywańca :DDDDDDDDDDDDDD

To ta sama kanalia aca lord aca maniek ;-)))

CL

Sedziowie łamią prawo Ziobry