[kronika2prl] Sędziowie z przeszłościa

Data: 2010-03-31 22:11:14
Autor: mi
[kronika2prl] Sędziowie z przeszłościa
http://www.rp.pl/artykul/153227,454802_Pietryga__Sedziowie_z_przeszloscia_schowani_za_immunitetem_.html
http://blog.rp.pl/blog/2010/03/31/tomasz-pietryga-sedziowie-z-przeszloscia-schowani-za-immunitetem/

"Jeśli ktoś potrzebował dowodu, że środowiska sędziowskie są nadal mocno
zakorzenione w peerelowskiej przeszłości, to wczoraj go otrzymał. Oto sędziowie
Naczelnego Sądu Administracyjnego odmówili uchylenia immunitetu koledze, którego
IPN chciał oskarżyć o zbrodnie komunistyczne."

Korzystając z okazji chciałbym pozdrowić prostytutki wykonujące swój
niewdzięczny zawód. Nie dziwcie się, kogoś chciałem pozdrowić a tę komuszą
skamielinę zwaną III władzą mi nie wypada.

mi

--

[kronika2prl] Sędziowie z przeszłościa