Sędziowie zamknęli sobie drogę do kariery

Data: 2011-09-13 08:28:02
Autor: abc
Sędziowie zamknęli sobie drogę do kariery
Ze strony
http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/najfeld:_to_powiew_nadziei_dla_konserwatystow__15388

Sąd uznał, że jestem niewinna, bo zgodnie z prawdą mówiłam o powiązaniach
finansowych Wandy Nowickiej z przemysłem antykoncepcyjno-aborcyjnym.

Można i należy o tym mówić głośno, szczególnie teraz, gdy Wanda Nowicka
kandyduje do Sejmu. Polacy mają prawo wiedzieć kim jest i czyje interesy
reprezentuje.

Zbyt długo już temat biznesu antykoncepcyjno-aborcyjnego jest tematem tabu,
a przemysł śmierci posługuje się bezkarnie wizerunkiem "działaczy
społecznych" w swoich działaniach marketingowych.

Niestety nie mogę mówić o szczegółach, bo Wanda Nowicka zażądała utajnienia
procesu. A szkoda, bo treść posiedzeń powinna być znana opinii publicznej.
Na pewno zainteresowałaby też niezależnych dziennikarzy śledczych.

Sędziowie zamknęli sobie drogę do kariery