Sędziowska kasta wspiera Trzaskowskiego

Data: 2020-06-24 03:01:13
Autor: Stachu Chebel
Sędziowska kasta wspiera Trzaskowskiego
Taki pasek widziałem przed chwilą na szczujni. Zastanawiam się czy kasta nie powinna złożyć pozew do kasty przeciw szczujni.

Data: 2020-06-24 12:30:46
Autor: A. Filip
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
Taki pasek widziałem przed chwilą na szczujni. Zastanawiam się czy
kasta nie powinna złożyć pozew do kasty przeciw szczujni.

A zacytujesz słowo w słowo?   Czy wolność słowa według niezawisłych
sędziów sprowadza się *tylko* do prawa nazywania PiS "organizacją
przestępczą"?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-06-24 03:39:57
Autor: Stachu Chebel
W dniu środa, 24 czerwca 2020 12:30:47 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
> Taki pasek widziałem przed chwilą na szczujni. Zastanawiam się czy
> kasta nie powinna złożyć pozew do kasty przeciw szczujni..

A zacytujesz słowo w słowo?

Może było Sędziowska kasta sprzyja Trzaskowskiemu. Widzisz jakąś istotną różnicę?

Data: 2020-06-24 05:37:54
Autor: Stachu Chebel

https://www.youtube.com/watch?v=a31r-6SUXFc

Data: 2020-07-01 05:44:48
Autor: Jacek Bialy
Sędziowska kasta wspiera Trzaskowskiego
Ja na ich miejscu też bym go wspierał, bo za niedługo będą ich rozkaszczać..  Buuu ha-ha!

--
jb

Data: 2020-07-02 08:00:33
Autor: Runt
Sędziowska kasta wspiera Trzaskowskiego, PiS wspierany przez Kreml?
W dniu 2020-07-01 o 14:44, komuch Jacek Bialy pisze:
Ja na ich miejscu też bym go wspierał, bo za niedługo będą ich rozkaszczać..  Buuu ha-ha!

POważnie?

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-10 04:47:43
Autor: Jacek Bialy
Sędziowska kasta wspiera Trzaskowskiego, PiS wspierany przez Kreml?
Ja na ich miejscu też bym go wspierał, bo za niedługo będą ich rozkaszczać..  Buuu ha-ha!

 - POważnie? Kwestia czasu.